2015. február 15., vasárnap

Life is just a game 68.

Heidi:

-Szivem?-tapogatóztam az ágyban, de sehol senki.-Brian!-nem válaszolt, kikászálódtam az ágyból és átmentem a nappaliba.Ott feküdt a kanapén, ahogy odaléptem hozzá és láttam hogy alszik. Megsimogattam a fejét mire felriadt.
-Miért alszol itt?
-Mi?Biztos csak a film közben...-mutatott a tv felé ami ki volt kapcsolva.
-Brian! Együtt feküdtünk le aludni.Miért jöttél ki?
-Nem akarlak megbántani, de mióta terhes vagy, iszonyatosan horkolsz! Ha meg nem horkolsz rugdosol.-morgott de nem mert rám nézni.
-Komolyan? Horkolok? Ennyire?-bólintott.
-Sajnálom!-csókoltam meg.-De szólhattál volna, Skye is ugyanilyen volt mikor terhes volt.Hidd el ha valaki én megértem.
-Szeretlek!-suttogta.Megsimogattam a fejét és visszamentem a hálóba.
Ahogy lefeküdtem elkezdett járni az agyam, hogy mi lesz ha megszületnek. Egy gyerekkel is nehéz volt mikor csak Skye és én voltunk Aleckkel, de kettő lesz. Nem tudom Brian hogy fog viselkedni, hogy fogja bírni, ahogy azt se milyen lesz ha ő újra turnézni kezd és nem fogjuk látni. Kavarogtak a gondolatok a fejemben és borzasztó rossz érzések fogtak el, hogy én nem állok készen erre, nem tudom és nem is akarom ezt.

Skye:

-Jó reggelt édes!-Bújtam Matthez az ágyban reggel.
-Neked is!-nyöszörögte.-Olyan jó ez!
-Micsoda?
-Hogy itt vagy, hogy Aleck is itt van. Minden amin keresztül mentünk olyan... hihetetlen az egész, hogy együtt vagyunk.
-Nehéz volt az biztos!Mikor megtudtam hogy terhes vagyok és te elmondtad, hogy Valaryt választod, mikor anyu közölte hogy költöznünk kell, azt hittem hogy soha többet nem látlak, és nem leszel velem.
-Kérdezhetek?
-Persze!-bólintottam mire sóhajtott.
-Ha Valary nem szembesít vele, hogy én vagyok az apja, te magadtól elmondtad volna?-meredt az álmos szemeivel az enyémekbe és én csak fájdalmat éreztem.
-Nem! Nem mondtam volna el. És ha Heidire hallgatok akkor nem lennénk itt, mert még a reptérnél elmentünk volna és minden másképp alakul.
-És ha mégis találkozunk és barátok lettünk volna, hagytad volna hogy úgy éljem az életem, hogy nem tudom?
-Matt miért kell most ezt firtatni?Többször tudtomra adtad, hogy Valaryt szereted, ő kell neked, én csak egy kiscsaj voltam aki alkalmanként jó volt...
-Ez nem igaz...
-Matt, erről szólt a mi a kapcsolatunk! Tudod jól, csak véletlen terhes lettem.Ezt nem tagadhatod!-szerencsére mielőtt jobban kiéleződött volna ez az egész köztünk Aleck rontott be és ugrott az ágyba.
A következő napokban feszült volt a hangulat köztünk, de ahogy feltűnt Heidi is kezdett kicsit bezárkózni így egy két interjút, vagy tv-s szereplést beiktatva folytattuk a pihenést. Meglepő módon vagy inkább cseppet sem meglepő módon Heidi abban a környezetben, ahol nem tudtak a terhességéről teljesen kivirult, gondosan ügyelve hogy csak bő felsőket vegyen fel, véletlenül se legyen nyilvánvaló a pocakja.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése