2014. szeptember 20., szombat

Sex on the beach 9. fejezet /1

Na úgy fog kinézni a fic, hogy a turnéból a részek egy napot fognak átölelni, minden rész egy nap lesz, így ennek lesz egy 9/2-es folytatása Ava és Brian kényszerített kis mókájáról ;) Igyekszem még a hétvégén Life is just a gamet is hozni!!!!

Audrey:

-Hmm, azért nem rosszak!-mondtam Avanak aki nagyban a laptopját bújta.
-Egyáltalán nem rosszak, bár én nem szeretem ezt a zenét!
-Nézd meg milyen szenvedély van bennük, Jimmy a doboknál, hihetetlen! És Zacky, Synről nem is beszélve, úgy gitározik mint aki szerelmes abba a gitárba, azok a fejek, az a szenvedély, hihetetlen!-lelkendeztem ahogy néztem őket a koncerten.Ava még mindig nagyban a képernyőt bámulta.
-Szerintem Synnek tetszel!-böktem ki, rweménykedve, hogy erre reagál.
-Hülye vagy! Ő az aki mindenben keresztbe akar nekem tenni! Meg se próbál együtt dolgozni velem.
-Jaj ugyan! Csak mint az oviban, meghúzzák a copfodat, mert tetszel nekik, összefirkálják a játékaidat, mert veled akarnak játszani...
-Audrey kérlek! Amúgysem számítana semmit,...tudod velük dolgozom így is elég rossz, hogy Matt AZ éjszaka, nem kell több kaland!
-Szóval neked is tetszik!
-Nem! És ezt felejtsd is el, engem ezért kirúghatnak!
-Kik? Nekik dolgozol, hidd el nem akarnak kirúgni!
-Audrey fejezd be! Különben is Matt teste, Zacky szeme és Jimmy humora épphogy ellensúlyozza Brian bunkóságát, maximum egybe gyúrva lenne egy olyan pasi akiért eldobnék mindent..Szóval szállj le a témáról! Ők munka társak!-morcoskodott tovább Ava. Belekortyoltam a sörömbe és néztem tovább a fiúkat a színpadon.

Matt: 

-Hallod, elment a hangom teljesen!.suttogtam, amilyen hangosan csak tudtam Jimmynek.
-Királyak voltatok, tessék egy kis jutalom!-Jött Audrey a kezében sörökkel, amit nagy vigyorral fogadtunk mind!
-Héhé, mit csinálsz!-jelent meg Ava dühösen.
-Mi van?! Megérdemlik, amúgy meg én vagyok a kaja meg pia felelős!-nézett Audrey csípőre tett kézzel. Aranyosak voltak, de Ava nem nagyon foglalkozott vele.
-Nem, te! Matt, add azt ide!-kapta ki a kezemből az üveget, tiltakoztam is volna, de nem bírtam szólni, mire a kezembe nyomott egy bögrét!-Idd ezt meg, jót tesz a torkodnak!Bízz bennem!-azzal belekortyolt a sörömbe.
-Na akkor, most egy kis pihi, aztán mielőtt megyünk a szállodába foglalkozzatok kicsit a rajongókkal, oké, egy félóra bőven elég. Holnap lesz indulás előtt egy interjú aztán megyünk tovább!-terelt minket Ava, miközben csak járt a szája, alig bírtuk követni egy ilyen koncert után.Egy kis szusszanás után elindultunk ki, rajongók tömkelege várt ránk ahogy mentünk ki visítozni kezdtek, mindenhol vaku, és lányok...aztán mikor kijött Audrey és Ava kis csönd lett. Feléjük néztem és Audrey szemmel láthatóan élvezte, direkt odament Jimmyhez és Zackyhez átkarolta őket, hogy idegesítse a többieket.
-Hé Ava, gyere ide kicsit!-hívtam magamhoz.
-Intéznem kell a kocsit, mindjárt ide ér!
-Emberek ő a menedzserünk, hát nem csodálatos nő?-kérdeztem a rajongóktól, de csak visítoztak tovább.Átkaroltam és akikkel képet csináltunk odahúztam mindegyik képre.
-Matt, ezt nem kéne!-kezdett tiltakozni.
-Hé gyertek!-hívtam a többieket is egy csoport képre. 5-en körbe fogtuk Audreyt és Avat és képeket csináltunk a rajongókkal.
-Na milyen érzés? Híres leszel te is.-súgtam oda neki.
-Én nem akarok, csak utálni fognak...
-Ugyan miért?-kérdeztem vigyorogva.
-Mert nő vagyok, és minden pasi sztár mellett dolgozó nőt, vagy barátnőt utálnak.-morgott.

2.nap

Ava:

-Ébresztő srácok!-nyitottam be mindegyik szobájába.
-Hagyj már!
-Zacky ébredj!Rendeltem reggelit!-mondtam mire hirtelen Zacky és Matt már megjelent az ajtóban.
-Te hogyhogy már harci díszben vagy?.kérdezte a szemeit dörzsölve Zacky.
-Nem vagyok, smink sincs rajtam!
-Jó reggelt!-jött Jimmy és egy puszit nyomott a fejemre ahogy az asztal felé haladt.Kicsit meglepődtem ezen így lemerevedtem és csak néztem utána, hogy ez mégis mi volt.
-Hol van Audrey?-kérdezte Matt rekedtes hangon.
-Dolgozik, ő a szakécsotok vagy nem, nélküle nincs reggeli.-ahogy ezt kimondtam Audrey benyitott 3 pincérrel akik tolták a zsúr kocsikat.Gyorsan odasiettem és elvettem az egyetlen poharat amiben tudtam mi van.
-Tessék idd meg!-nyomtam Matt kezébe.
-Mi ez?
-Amit este is ittál, segít a hangodnak!-mondtam mire lehúzta egyben.Ahogy belengte az étkezőt a reggeli illata megjelent Johnny és Brian is.
-Na jó, 2 óra múlva interjú és 4 óra múlva indulás, minden gitár, dob, egyéb már bent van a buszban,. Az interjúra elég két ember, szóval rátok bízom akinek elég energiája van az menjen és aki nem Matt.
-Mi miért nem mehetek?
-Kíméld a torkod.
-Én megyek!-intett Zacky. Aztá Jimmy bólogatni kezdett.
-Jó akkor ti ketten!-mondtam-Most hosszú út lesz, a koncert előtt csak 1 órával érünk oda, szóval csak a buszon fogtok tudni gyakorolni.

Brian:

Újra a buszon és indulunk. Matt az egyetlen aki alszik, és akit ezért Ava nem piszkál. Fáradtan huppant le a kanapé másik végébe míg Audrey és Jimmy jókat röhögtek velünk szemben mi csak ültünk.Elkezdtem pengetni a gitáromat, aztán ahogy Avara néztem láttam, hogy Revéket figyeli.
-Zavar?
-Micsoda?
-Hogy jól elvannak.
-Nem, csak nem szeretném, hogy komolyabb legyen, az csak túl bonyolítja.
-Ne aggódj annyit. Felnőttek tudják kezelni.-pengettem tovább.-Ti is tudjátok Mattel.
-Nálunk nincs mit kezelni! Az rég volt és..
-Azért félted annyira?
-Ezt hogy érted?
-Pihenjen, jaj a torka, külön kérsz neki valami varázsitalt...
-Féltékeny vagy?-kérdezte amin kicsit felhúztam magam.-Matt dolga hogy énekeljen, ha begyullad a torka, vagy  a hangszálai vége a turnénak, csak segíteni akarok.
-Nem vagyok féltékeny.
-Oké! De amúgy ha Zacky vagy a te kezeddel lenne valami akkor is ezt csinálnám.
-Ohh ez kedves!-mondtam talán kicsit gúnyosan mert Ava felhúzta magát.
-Most mi bajod?!Az a dolgom, hogy felügyeljelek titeket, hogy minden rendben menjen, a többiek partnerek ebben, te miért nem?
-Hé nyugi!-szólt Audrey és csúnya dühös szemekkel nézett rám.-Ava higgadj le, nincs semmi gáz.
-Én nem mondtam semmi rosszat, csak hogy kedves, hogy törődik velünk.
-Hallgass Haner!-szólt rám erélyesen Audrey mire Jimmy és én is csak néztünk.-Nem fog ez hosszú távon működni ha nem bírtok meglenni együtt, szóval van egy ötletem. Ha odaértünk azt az üres egy órát ti ketten együtt töltitek, hogy ezt megoldjátok!
-NEM,nem, Nem!-ellenkeztünk mindketten.
-Kuss!-szólt megfeszült arccal.-Ava az alkunk szerint te végig azt teszed amit mondok! Neked meg nincs választásod!Próbálni úgy se tudnátok, nem lesz gond, most itt gyakorolsz. Nem érdekel mit fogtok csinálni egy óráig de oldjátok ezt meg, világos?
-Igen!-egyezett bele Ava, így kénytelen voltam én is rábólintani.-
-Köszönöm!-méregetett minket Audrey majd visszafordult Jimmyhez.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése