2014. szeptember 19., péntek

Sex on the beach 8. fejezet

Sziasztok, a suli kicsit leszívott, de próbálok majd mindig hétvégente részt hozni, mikor van kicsivel több időt! De remélem van még aki elolvassa ezt is! :)

Zacky:

-Baszki nagyon fáradt vagyok!-sopánkodott Matt a taxiban.-Utálom a hajnali indulást!
-Ne hisztizz már!Rosszabb vagy mint egy lány!-csitította Jimmy.Képzelem, hogy Syn és Johnny meg nagyban alszanak a kocsiban.
-Ez lesz a legjobb turnénk! Királyok leszünk, és igazi kicseszett rocksztárok!-kezdett el dobolni Jimmy a lábán, az üvegen, az ülésen körbe fordulva.
-Nyugi, nyugi, ne kiabálj már!-nyöszörögtem és próbáltam visszaaludni fejemet az ablaknak támasztva.Nem is értem Ava miért ilyen messze szervezte az indulást, és a találkozót. Kész mázli hogy a csomagokat meg a hangszereket már kivitték.Még egy jó félóra kocsi út következett mire odaértünk. Audrey egy vörös nővel ült néhány erősítőn és kávézgatott.
-Hmm, Ava beszervezett nekünk még egy csajt?-kérdezte Matt vigyorogva, ahogy kiszálltunk a kocsiból.Abban a pillanatban megérkeztek Brianék is.
-Király, bírom a  vörösöket!-vigyorgott Syn is nagyban.
-Menjünk!-szóltam így elkezdtünk a két lány felé sétálni.-Sziasztok!-köszöntem oda hangosan, mire a vöröske megfordult.
-ÓÓÓÓ baszki!-nyeltem egyet.
-Azta..-kezdett köhögni Syn.
-Mi az fiúk?-kérdezte mosolyogva Ava, Audrey meg csak felugrott mögötte!
-Na mit mondtam?!-kérdezte hatalmas vigyorral a képén.

Ava:

Hihetetlen, de Audreynak igaza volt, sokkal jobban figyelnek rám és ez kifejezetten jó dolog, vagyis nekem jó érzés...
-Na jó srácok, este koncert, szóval addig pihenjetek, aludjatok! Nincs pia! Koncert előtt lesz még 2-3 órátok próbára, meg amit akartok.
-Jó éjt srácok, lövik a pizsit!-nevetgélt Audrey egy sörrel a kezében.
-Ő miért ihat?-kérdezte Brian.
-Nem vagy gyerek, ne hisztizz! Ő nem lép fel. Neked inkább alvás, elég nyúzott vagy, így nem fogsz tetszeni a csajoknak.
-Én mindenhogy tetszem!
-Hidd el, hogy így nem!-mondtam mire Audrey bőszen bólogatott.
Sokáig nem kellett őket győzködni még félórája sem utaztunk és már mind horkoltak, míg mi iszogattuk a sört és terveztük az estét.

Syn:

-Megjöttünk, menjetek be srácok a hotelbe én intézem a csomagokat!-mondta Ava mi meg a jó kisovisok szépsorban leszálltunk és mentünk is.
-Na mit mondtam, dögös mi?-lépett mellém Audrey.
-Mi van?
-Ava! Ne tagadd, láttam a fejeden mikor reggel megláttad.
-Azért mert kívűl "dögös" lett, belül még mindig gáz.-mondtam, de tény, hogy egyre jobban tetszik Ava.Határozott és ez szexi.
-Na mit állunk, hol vannak a kulcsok?
-Nem akarnak minket beengedni!-mondta Zacky nyűgös képpel.
-Mi?
-Túl előkelő ez a hely hozzánk.-fintorgott Jimmy, a recepciós csak méregetett minket.
-Mi van gyökér?! Szeretnél a helyemben lenni, mi? -kérdeztem és elindultam ki. Már lógott a számban egy szál cigi épp megakartam gyújtani mikor Ava ahogy velem szembe jött kikapta a kezemből.
-Majd később, most kipakolunk!-mondta és ment a recepció felé.
-Azt nem, nem fogadnak minket!-mondtam mire megált és felém fordult.-Jól hallottad, ránk néztek és azt mondták nem. Audreyra nézett aki csak kacsintott.Beletúrt Ava hajába, kirúzsozta a száját, kicsit lejjebb húzta a saját felsőjét és kiengedte a haját.Nem bírtam, alig tudtam nyelni. Aztán Audrey megragadta és határozottan a recepció felé indultak. Mentem én is, kíváncsi lettem, hogy sikerül így megoldani.
-Jó napot, úgy hallottam problémája van a csapatommal!
-Nézze hölgyem..-kezdett bele a srác,de Ava csak folytatta.
-Egy hónapja le lett beszélve az igazgatóval, tudja kik ők. Fellépésük lesz este, telt házas koncert, szóval ugye most ide adja  a kulcsokat mielőtt ide hívnám a főnökét, hogy kirúgja magát azért mert ilyen fontos ügyfeleket sérteget.-mosolygott kedvesen.A srác lefagyott. Csak nézett rá nagy szemekkel de nem szólalt meg.
-Ha most ide adod, talán még meg is iszik veled valamit este.-tette hozzá Audrey.-És én is!-kacsintott a srácra aki szegény már teljesen kivörösödött, de elkezdett a kulcsokét matatni és már oda is adta.
.Kész vagyunk!-mosolygott Audrey.
-És te erre büszke vagy? lekenyereztél egy töketlent a testetekkel? Ennek már van valami neve azt hiszem...-mondtam, de még mindig mosolygott.
-Én szóltam, hogy bánni fogod, de ez a te hibád...Most viszont mehetsz a szobádba! Szívesen!-vágta hozzám a  kulcsot.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése