2014. augusztus 11., hétfő

Nobody's perfect 2.14

Reggel ahogy felébredtem Josh szuszogott mellettem.Megdörzsöltem a szemem és kimásztam az ágyból. Ahogy a fürdőben a tükörbe bámultam  csak nyomorultnak láttam magam, aki azért siránkozik hogy itt hagyták a lakótársai. Nem tetszett ez a helyzet. Aztán megláttam a karomon a telefonszámot és a nevet, Dan.
Kiírtam a számát egy papírra és elmentem letusolni.Még folyattam a vizet a képembe, mikor hangokat hallottam ezért megfordultam a zuhanykabinban és Josh álmos fejét láttam ahogy beállt a tükör elé és a fogát kezdte mosni.
-Basszus Josh, mit csinálsz?! Nem látod, hogy zuhanyzom? Menj már ki!!
-Moss mi van? Látalak má mezstelenül, nnugi nem fogla letámadni...-magyarázott fogkefével a szájában.
-De már nem vagyunk együtt menj ki!
-Nyugi! Barátok vagyunk, nem akarok lefeküdni veled.-mondta de csak azért se ment ki, gyorsan kiszálltam magam köré tekertem egy törülközőt és adtam neki egy kisebb pofont.-Szemét vagy!-morogtam és felöltöztem.
Megreggeliztünk és aztán ahogy mindennap bámultunk csak ki a fejünkből. Unalmas volt a fiúk nélkül, akkor mindig csináltunk valamit, vagy történt valami...most semmi.
-Na jó én ezt nem bírom!
-Mit?
-Hogy ennyire kikészítenek...-előkerestem a papírt Dan számával és felhívtam.
-Hé szia én Liz vagyok,... am... tegnap találkoztunk a parton!
-Liz?
-Ööö, igen, a verekedős, antiszoc...
-Jah igen!-hallottam hogy nevet.-Azt hittem nem hívsz fel.
-Én is! De már mindegy, felhívtalak.
-És miért is? Csak nem találkozzunk?
-Nem muszáj, de éppen semmi dolgom...és..
-Na na na... azért ne könyöörögj!-mondta nevetve de ezn valahogy nem tudtam nevetni.
-Na jó azt hittem..-kezdtem bele de abba hagyta a nevetést.
-Bocsi, várj! Gyere le a partra, mondjuk egy óra múlva!
-Okés! Szia!-mondtam és le is raktam.Talán éppen ideje, hogy a Mattes Brianes dolgot kiheverjem és túllépjek rajtuk.

2 hónappal később

-Josh nem jössz velünk?
-Ugye most csak viccelsz Liz?
-Mi bajod?-kérdeztem miközben öltöztem és ő az ágyamon hanyatt fekve dobált egy labdát.
-Utálom Dant, fizikailag utálom!
-Jah mint Mattet, annyi különbséggel, hogy Dant nem szeretem és nem igazán volt semmi.
-Túl sokat lógsz vele és ilyenkor sokat iszol, ez nem tetszik. Le kéne koptatnod...
-Jaj istenem!-sóhajtottam és felkaptam a táskámat.
-Lizzy komolyan mondom! Hidd el, valami gond van ezzel a gyerekkel és nem azért mert nem bírom. Mikor idejött és meglátta hogy itt lakom láttam a szemén, hogy ideges. És mikor meglátta a srácok képét szó szerint ökölbe szorult a keze.
-Ha attól félsz, hogy megver, nem kell, meg tudom védeni magam.
-Nem! Lizzy ha ez tényleg őrült, akkor nem tudod.Nagydarab, bokszol és őrült. Maradj itthon és segítek lerázni. Különben is bármikor megjöhetnek a srácok.
-Fejezd be! Mennem kell!
-Add ide a mobilod!-tartotta a kezét miközben beállt a szobaajtómba, hogy ne tudjak kimenni.
-Minek?
-Bekapcsolok egy vészjelzést, enélkül nem mehetsz el!-odaadtam neki a mobilomat.
-Oké, ha 3-szor megnyomod röviden a csillag gombot, felhív engem a telefonod, legyen a zsebedben!-mondta és azzal becsúsztatta a farzsebembe a telefonomat.
-Meglepően aggódott most, és bár Mattnél is ideges volt és őt sem bírta, de akkor más volt. Most tényleg kicsit megrémített, de 2 hónapja ismerem Dant, és semmi gond nem volt, nem vettem észre rajta semmit.
Lementem a sétányhoz és a tengert bámultam amíg Dan meg nem érkezett.
-Szia!-köszöntem mosolyogva de komor volt az arca-Baj van?
-Nem csak elgondolkodtam valamin.
-És?
-Mi most? Van köztünk valami? Vagy lesz?
-Hogy mi? Ezt hogy érted?
-Járni fogunk? Vagy szexelünk csak?-kérdezte én meg zavaromban csak köhögni kezdtem.
-Miről beszélsz?
-Tudod a volt pasid veled lakik édes kettesben, de amúgy 4 másik pasival laksz együtt. Joshon kívűl velük is lefekszel nem? Én már nem is kellek, hiszen van 5 pasi aki ott van amikor csak akarod.
-Dan nem igazán értem ez hogy jött, vagy hogy gondolhatod ezt!Ők a barátaim és eddig azt hittem te is!-mondtam és kezdett megerősödni bennem amit Josh mondott. De hirtelen elkapta a karomat.
-Velem jössz és ezt most megbeszéljük!
-Előbb engedj el!-próbáltam kirántani a kezemet de nem ment.-Dan, engedd el a kezem!-nem reagált, hát lendítettem a másik kezemet és fejbe vertem. Nem kellett volna. Idegesen fordult meg, elkapta a jobb kezem a másik kezével és az arcomba vigyorgott.
-Harcolni akarsz? Joshnál is erre gerjedsz?! Hát legyen!-mondta és pár mozdulattal eltörte a csuklómat. Nem adtam meg neki az örömöt, így épphogy csak felszisszentem, de végig a szemébe néztem.
-Most pedig gyere!-rángatott tovább miközben a törött csuklómmal próbáltam a farzsebemben lévő telefont benyomni, hátha sikerül.

2 megjegyzés :

  1. gyorsan kövit plííz!*--* tudni akarom, hogy mi lesz ennek a vége!!!:3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap hozom ehhez a fichez a frisst :) addig még tarts ki!! :D

      Törlés