2014. július 27., vasárnap

Sex on the beach 4. fejezet

Sziasztok, tudom későn, de itt van megint friss! És majd töltöm az oldalakra is a linkeket de addig is jobb oldalt a bejegyzések között visszatudjátok keresni az újakat! Remélem tetszik, jó olvasást és jóéjt mindenkinek ;)

Ava:

-Nem hiszem el hogy egyikük sem hív vissza! Mindre rácsipogtam már!-dühöngtem Audreynak aki csak nevetett.-Mit nevetsz? Nem vicces, hogy egy hét után szabotálnak!
-Jaj nézz már magadra! Esélyt sem adtál nekik, most ők se adnak neked! Légy kemény és menj oda!
-De hova?
-Az énekeshez, ahova múltkor is. Vigyél pár piát, hogy figyeljenek is rád és tudják annyira mégsem vagy karót nyelt...
-Mi van?!-akadtam ki teljesen így kicsit magasabb hangon sikerült visszakérdeznem amitől Audrey röhögő görcsöt kapott.-Fejezd be! Nem vagyok karót nyelt.
-De velük igen! Pedig hogy is... Matt? Nem is olyan rossz!-jelent meg egy kacér mosoly az arcán és eltekintett, láttam rajta, hogy már vetkőzteti is le Mattet a képzeletében.
-Felejtsd el, nem kavarhatsz velük. Nekem sem szabad, de veled csak bonyolultabb lenne.-hagytam ott inkább, bár őszintén megfordult a fejemben, hogy lehet ez a piás megoldás bejönne,de akkor nem én lennék. Azt kérem tőlük ne igyanak annyit hogy baj legyen, ne legyenek barmok, erre leakarom őket kenyerezni piával.Nem nem akarom, de már a kocsiban ültem és Matt háza felé tartottam.

Zacky:

-Hé hozz már még piát!-ordított utánam Jimmy a medencéből, Beintettem és mentem tovább a ház felé. Ahogy a konyhába értem hallottam hogy valaki rátapadt a csengőre-Jövök!-az üvegen keresztül láttam hogy egy női alak, de mikor kinyitottam és Ava állt velem szemben meglepődtem. Mosolyogva néztem egy darabig.
-Beengedsz vagy bámulsz még rám egy darabig?-rombolta le a pillanatott a morcosságával.
-Hűű, csak nem rossz napod van?-kérdeztem ahogy sétáltunk a kert felé, ahogy kiértünk válaszolt is.
-Sziasztok! Csipogó, működik mindenkinek?-kérdezte mire zavartan néztünk össze.-Egy órája folyton csipogtatlak titeket hogy hívjatok vissza! Talán könyebben tudnátok befutni és híres banda lenni, ha együtt dolgoznátok velem!
-Nyugi már, a turné még nem most kezdődik, inkább gyere szállj be te is!- vigyorgott rá Brian a jacuzziból én viszont csak nevetni tudtam. Éreztem Avan.milyen dühös, és láttam hogy remeg a keze biztos voltam benne, hogy Briant jól kiosztja.
-Mi van? Van fogalmad róla egyáltalán mikor kezdődik a turn, Ja várj, persze hogy nincs, mert baszol válaszolni a hívásokra. De akkor is csak áztatni fogod magad, mikor már senki nem lesz rád kíváncsi mert megbízhatatlan vagy és elfogy a pénzed amit piára, meg cigire, tetkókra és kurvákra költhetsz?! Talán nem ártana kicsit dolgoznod is, vagy az már túl sok, inkább csak rajongó kislányokat baszol? Ja várj nem, mert fogadásokat kötsz hogy melyik lányt tudod befűzni...-olyan gyorsan beszélt, hogy mi többiek csak kikerekedett szemekkel, tátott szájjal néztünk, de még Syn is. Köpni nyelni nem tudott, nem hogy még válaszolni.-Szóval? Miért is nem tudunk dolgozni? És megbeszélni dolgokat?
-Ma este nálad?-kérdezte Jimmy, mire bólintott.
-8! És ha bármelyikőtök késik...- nézett ismét Brianre aki már csak hunyorogva méregette.-Jah és csak hogy megkönnyítsem a dolgotokat, egyszerűbb ha most fizetsz mert közted és köztem soha, SOHA nem lesz semmi.-nézett megint csak Brianre majd sarkon fordult és elindult. Jimmyvel kitört belőlünk a röhögés Syn fejét nézve.

Ava:

Úristen úristen úúúúúúúúúúúúúúúúúúrsiteeeeeeeeen! Megtettem, leordítottam őket és.... basszus... tiszta ideg vagyok.... Csak úgy remegek... áááááááááh!
-Avaaaa!-hallottam meg a nevem így még mielőtt beléptem volna a házba megálltam és megfordultam. Matt mászott ki a medencéből és indult felém.
-Igen?
-Bocs, azt hiszem nem vettünk komolyan és...-beszélt miközben törülközött, de ahogy félrecsúszott a törülközője és megláttam a hasán a tetoválást zihálni kezdtem.-Ez szép volt! Synt soha nem osztották még ennyire és...-beszélt beszélt, de én ledermedtem. Matt? Ő volt A pasi? Az az éjszaka amiből csak az érintésekre, az illatára az erőre amivel...
-Ava?-zökentett ki így gyorsan nyeltem egy nagyott és megráztam a fejem.
-Mi mi, bocsi ne haragudj csak kicsit elbambultam. De köszi, mármint... eddig nem nagyon osztottam úgy ki senkit, mint őt. De ha így folytatja a bunkóskodást még sor kerülhet rá.-mondtam de a szemem újra és újra Matt hasára, izmaira és arra a bizonyos tetoválásra tévedt.
-Mit nézel annyira?- mosolyodott el, mire pláne zavarba jöttem.
-Bocs, csak a tetoválásod. Ez... régi?
-Igen, a logónk! Egy pár éves már!-vigyorodott el és megláttam a gödröcskéit. Te jó ég Mattel feküdtem le? És ő ezt tudja? Ki  kell derítenem ő mire emlékszik....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése