2014. július 10., csütörtök

Sex on the beach 1. fejezet

Ava:

-Könyörgöm Ava, gyere! Ez hatalmas buli!
-Kérlek, Audrey, nem megy!
-Na jó, emlékszel a pasira akivel féléve összejöttél?
-Nem jöttünk össze.
-Jó akkor a pasira, akivel lefeküdtél, lehet megint összefuttok.
-Könyörgöm, Nem is emlékszem hogy néz ki, csak egy tetoválásra emlékszem, és arra, hogy túl jóóóóó volt vele.-kirázott a hideg ahogy arra az estére gondoltam. Féléve a Brooklyn pubban találkoztam a sráccal, de őszintén szólva, addigra már annyira részeg voltam, hogy az arcára, vagy a nevére nem is emlékszem.Az illata, az erős izmos karjai körülöttem, a közelsége és az a tetoválás viszont az elmémbe égett.
-Hahóóóó, Ava figyelsz?-integetett Audrey a lakótársam a képem előtt.
-Ja bocs, csak,.. kicsit elkalandoztam.-haraptam az ajkamba ahogy gyorsan elhessegettem az emlékeket.
-Szóval? Megyünk?
-NEM!-hangsúlyoztam és az elkeseredett képébe nyomtam egy párnát. Már épp készültem, hogy kisétálok a nappaliból mikor csörögni kezdett a mobilom.
-Igen?-kaptam gyorsana  fülemhez, mivel már 2 hónapja teperek egy állásért, és állandóan a telefonom bűvőltem, mikor hívnak végre.
-Ava?
-Igen, én vagyok! Mondd gyorsan Justin, mi az?
-Jó hírem, van! Tied a meló, vagyis egy banda!
-Komolyan? TÉNYLEG?-visítottam fel örömömben és ugrálni kezdtem.
-Este találkozzunk, jó megbeszélni a részleteket!
-Persze, rendben, hol?
-Brooklyn pub, a banda is benéz valamikor, meg is ismerkedhettek.
-Ott leszek és imádlak, komolyan!-raktam le a telefont és Audrey felé fordultam.-Na jó elmehetünk a Brooklynba, de én dolgozni fogok!
-Ezaz ezaz ezaz!-ugrált ő is örömében és már ment is átöltözni.

Syn:

-Kellemes a hasznossal, még ha dolgozni is jöttünk, legalább felszedhetek valami csajt!
-Kussolj Gates! Ma az új menedzsert kell megismernünk mivel az előzőt kikészítettétek Zackyvel.-csitított le Matt.
-Fogalmam sincs miről beszélsz!-röhögte el magát Zacky és rám nézett.
-Jah, fogalmad sincs, szerencsétlen nőt 2 hét alatt elkergettétek.
-Kikérem magamnak én csak szeretni akartam.-emeltem fel a kezeimet vigyorogva, de csak elsétáltak mellettem a megszokott asztalunkhoz. Leültünk és iszogatni kezdtünk.
-Srácok, most mondom ha a fogadásaitokkal ezt is elkergetitek megöllek titeket.-nézett körbe Matt mindannyiunkon szigorúan.
-És ha tényleg jó csaj?-kérdezte Jimmy.
-Remélem pasi.-sóhajtott fel unottan Johnny, mire mi csak röhögni kezdtünk.
-Persze, neked pasi kéne mi?-ugratta Zacky is, de a kis törpe feje bevörösödött, de egy szót se szólt.
-Mindenki tartsa távol magát tőle!-feszült be Matt arca.
-De akkor te is!-karolta át Zacky, mire Matt elvigyorodott.
-Én mégis mikor hajtottam rá egy csajra is?-kérdzete, de szerintem mindannyiunknak ezer meg egy emléke lett Mattről és a csajokról.
-Na jó jöhetne már Justin, vagy még sincs menedzser?-kérdeztem, mivel egyre türelmetlenebb lettem és már a 3. whiskymet húztam le.
-Bocsi fiúk, megjöttem!-rohant oda hozzánk Justin.-Egy perc és itt lesz az új menedzseretek is.
-Nő?-kérdeztük egyszerre.-mire Justin bólintott.
-De kérlek ezt ne szúrjátok el, alig amardt ember a cégnél aki vállalna titeket. Igazság szerint ő i csak azért, mert fogalma sincs róla kik vagytok.
-Mi van?-háborodtam fel.
-Nem ismer titeket!-mondta megint és én összezavarodtam. Egy csaj lesz a menedzserünk aki semmit nem tud rólunk, érdekes lesz...
-Jön már, remélem...-nyelt egy nagyot és elkezdte pásztázni a tömeget, közebn Zackyvel az esti felhozatalt néztük.
-Nézd azt!
-Nem, nem jó, ijesztő arca van....- fintorodtam el, és csak elnevettük magunkat. Aztán Zack talált egy jobbat.
-És ott? Nézd! -Épp érkezett a csaj és ahogy végig néztem rajta ideális.-Na fogadunk?-nyújtotta felém Zacky a kezét és én boldogan nyújtottam vissza.
Épp arról beszéltünk kipróbálkozzon először, mikor a csaj magától indult el felénk és végig nagy mosollyal meredt Justinra.

Ava:

-Szia megjöttem!-öleltem át Justint, aki még épp a fülembe sugdosott.
-Éppen ideje, rád vártak!-engedett el aztán és az asztal felé fordultunk.-Srácok ő Ava Banks, az új menedzseretek.-ahogy jobban szemügyre vettem őket, az arcokat rájöttem kik ők.Ahogy intettem nekik mosolyogva és tudatosult bennem milyen munkát is kaptam, lefagyott  a mosoly az arcomról.
-Hello srácok!
-Justin ugye csak szórakozol!-pattant fel egy kigyúrt rövid barna hajú. zöld szemű srác, és félre rángatta Justint. Ahogy hátat fordított kaptam pár percet a többiekkel.
-Szóval, Ava vagyok!
-Johnny.
-Rev.
-Zacky!-az első aki  a piercinges szájával még mosolyt is villantott felém.
-Synyster.-kacsintott rám, ahogy felvontam a szemöldököm meglepettségemben, a többi srác röhögni kezdett. Justinék visszajöttek, és be is mutatott Mattnek.
-Akkor Matt, holnap nálad mindenki legyen ott 3-ra, megbeszéljük, hogy kezdjük el a munkát!-mondtam határozottan ,de a gyomrom már görcsben volt.

2 megjegyzés :

  1. Nagyon jó! Kiváncsi vagyok , hogy mi lesz a fogadásból és Matt kiakadásábol!:D Hamar kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekezni fogok az új résszel :)

      Törlés