2014. július 6., vasárnap

Nobody's perfect 2.8

-Úristen mi ez az illat?-jött be az orra után Zacky a konyhába.-Lizzy te főzöl?
-Igen!-mosolyodtam el.-Gondoltam ránk fér valami finom vacsi.
-Mikor lesz kész?
-Még úgy egy óra.-kavargattam meg a csirkét a tűzhelyen közben Zacky már  azöldségeket lopkodta a salátából.-Hééé, tűnj innen!-lökdöstem arrébb. Leült a pult mögé és nyálcsorgatva várt.
-Miért nem mondtad hogy tudsz főzni?
-Mert nem tudok. Egyedül mexikóit tudok csinálni, mást nem valami jól.-nevettem el magam aztán hatalmas ajtócsapás.
-ÚÚÚÚÚRISTEEEEEN!-jött Matt és Brian felhördülve.-Te főzöl?-nézett rám Matt vigyorogva, mire csak bólintottam.
-Szuper, akkor áthívhatok valakit?-kérdezte Brian mire mind kicsit furán néztünk rá, de már pötyögött is a mobliján.
Zacky türelmesen ülte végig azt a majdnem egy órát mire készlet a vacsi, már épp szedegettem ki a kaját, mikor Brian elrohant az ajtóhoz.
-Srácok ő itt Haley! Haley ők itt Matt, Zack, és Lizzy.-a fiúk kedvesen intettek miközben méregették a csajt, én viszont észre sem vettem csak mikor már a vér folyt végig a kezemen hogy összeroppantottam a salátás tálat.
-Úristen Liz jól vagy?-szaladt hozzám Brian és megfogta a kezem. Ahogy a szemébe néztem elvesztem hirtelen. Kikaptam a kezem a kezei közül.-Liz, vérzel, hadd segítsek!
-Brian hagyj! Megtudom oldani!-fordultam a csaphoz és vízzel kimostam a sebeket. Mivel még vérzett körbetekertem egy konyharuhával, majd mély levegőt vettem és visszafordultam a többiekhez.
-Bocsi neharagudj, Liz vagyok!-erőltettem magamra egy mosolyt és köszöntem a lánynak.Kedvesnek tűnt, de egyszerűen nem értem hogy hogy kerül ide, vagy ki ő egyáltalán.
-A kaja kész, szóóóval egyetek! Én megyek és összevarrom magam!-húztam el a számat, de kifelé menet még felkaptam egy üveg bort és felmentem a szobámba. Berontottam a fürdőbe leültem a padlóra és csak bámultam magam elé. Miközben magamban kezdtem beszélni.
-Mit is gondoltam, komolyan! .....Ő itt Haley, hát persze, szép magas, és igazi plázamaca...Pfúúj!
-Hééé, Jól vagy?-nyitott be rám Matt.
-Áh, igen, csak, nem tudom egyedül összevarrni.
-Mi volt ez az egész?
-Matt miről beszélsz?-kérdeztem, és felé tartottam a tűt és a cérnát, hogy befűzze nekem.
-Kicsit ideges lettél mikor megláttad a csajt.
-Igen, mert.... vagyis nem.... Katherine óta félek, ha mind felcsináltok egy csajt mi lesz velünk?-próbáltam elhitetni vele, nem tudom mennyire ment.
-Nem csinál fel senki senkit! Nyugodj meg!-nyomta a kezembe a tűt.
-Lehet most jobb ha nem maradsz itt és ezt nem nézed.-mondtam, de nem csinált semmit, hát beledöftem a tűt a kezembe. Felnyögtem és újra és újra beleszúrtam a tűt. Mikor végeztem és felnéztem Matt ugyanúgy ült velem szemben.
-Elképesztő vagy!
-Miért? Mert tudok fájdalmat okozni magam?
-Mert képes vagy segíteni magadon!-mondta és magához húzott és megcsókolt.Hirtelen fel sem fogtam mit tesz, de mikor igen elhúztam a fejem.
-Matt ezt ne. Nem akarok megint összeveszni és...
-Ne haragudj, csak...az hogy ilyen erős vagy és...
-Na várj, te most beindultál erre?!Maaaattt!-nevettem el magam, mire elvörösödött a feje.
-Jó Liz tudod mit? Inkább menjünk le!-nyújtotta felém a kezét, hogy segítsen felállni.Gyorsan leragasztottam a sebemet és bekötöztem a kisebbeket, és visszamentünk a többiekhez. A nappaliban ültek ettek, kivéve Brian.
-Lizzy jól vagy?-jött elém és elkapta a kezem.
-Kösz, igen!-húztam el és magamhoz ragadva egy poharat levetettem magam az egyik szabad fotelbe. Láttam Brian arcén a zavarodottságot és hogy nem érti mi van, de most komolyan, idehoz egy csajt? Azok után amik mostanság voltak velünk ide hozza Haleyt? Mit gondol ez?
-Hé Liz nagyon finom lett, ha nem gond elkérném a receptet.-nézett rám mosolyogva az imén a fejemben még mindennek elhordott nőszemély.
-Ühüm, persze!-mosolyogtam rá erőltetten, valószínűleg túl erőltetetten mert Matt odaült a fotel szélére és belém csípett.-Majd Briannel elküldöm!-mondtam és inkább gyorsan elfordultam Mattre néztem aki elismerően pillantott rám.
-Ügyes vagy te! -adott egy puszit a fejemre, de azért ott maradt mellettem mint valami felvigyázó. Lehet még se vette be a kamu dumámat?.....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése