2014. június 17., kedd

Nobody's perfect 2.5

-Liz megjöttek Suzyék, mennünk kell!
-Jól van, jól van, jövök máááááár!-szóltam és még gyorsan feltűztem a hajamat. Felkaptam a táskámat és elindultam lefelé, így még pont hallottam hogy Katherine miket mond a srácoknak.
-Brian engem is elhívhattál volna, én legalább biztos nem égetnélek le.
-Köszi, de nem, Lizt akartam.
-Nem értelek! Még csak ruhái sincsenek.-ahogy azt kimondta a lépcső tetejéhez siettem, megköszörültem a torkomat így mindenki rám figyelt.
-Jó leszek így?-kérdeztem, de a srácok csak szájtátva bámultak rám. Katherine feje meg vörösödött.
-Hát ezt meg honnan csórtad?-kérdezte flegmán, de én csak elmosolyodtam.
-Azért mert neked nincs rá pénzed, nekem vannak szép és elegáns ruháim.
-Lizzy gyönyörű vagy!
-Köszönöm, akkor menjünk is!-karoltam Brianbe és kisiettünk a kocsihoz.
Suzy és Mckenna vártak ránk de szerencsére hamar odaértünk még a ceremónia előtt. Igazság szerint nem nagyon figyeltünk, inkább vártuk a lagzit az ingyen piát és kaját, de még előtte Brian körbe vitt és bemutatott a családnak.
-Maradj itt, hozok valamit inni.-mondta így ott maradtam a tömegben, és úgyéreztem mindenki engem figyel...
-Tényleg gyönyörű vagy ebben a ruhában!-súgta Brian a fülembe miközben a kezembe nyomott egy pohár bort.
-Köszönöm, hogy engem hívtál el és nem Katherinet
-Ugyan, eszembe sem jutna őt elhívni. És úgy látszik, jó döntés voltál. Mindenki engem irigyel.-mondta mosolyogva miközben az asztalunk felé sétáltunk.
-Mit gondolsz Matt megbocsált nekem?
-Nem tudom, de most inkább ne beszéljünk erről. Ihatsz ehetsz táncolhatsz ingyen! Bulizzunk!
Hát úgyis lett, végig táncoltunk, ittunk, mindent amit lehetett megkóstoltunk.
-Fürödjünk!
-Micsoda? Brian mi?
-Itt a medence, gyere!-kapott fel és mire rájöttem mire készül velem a karjaiba bele ugrott a vízbe. Íszonyú hideg volt a víz, ő ordított, én visítottam, de a násznép egy része követett minket.
-Brian, ez egy drága ruha volt.-mondtam ahogy kiúsztam. -A cipőmről nem is beszélve.-nevettem el magam, ahogy a medence alján lévő fekete cipő párt néztem.- És most fázom és nincs száraz ruhám.
-Akkor vedd le a vizes ruhádat.-kacsintott.
-Nem tehetem, mert még belém bolondulna itt mindenki, mivel csak egy bugyi van rajtam.-ahogy ezt kimondtam, láttam rajta, hogy meglepődött, és elvörösödött. Fura volt így ketten hülyülni, de valahogy jó is. Biztos lettem abban, hogy Brian nem haragszik rám.
-Most hova mész?-kérdeztem.
-Gyere! Van egy szobák estére.-elkerekedett szemekkel néztem rá, mire nevetett.-Nem kettőnknek, a családnak... ne félj!-fogta meg a kezem és elkezdett befelé húzni. Végig slattyogtunk minden szobán, az éttermen mire lejutottunk a szobáig. Suzy az egyik szobában altatta Brian húgát mi meg befoglaltuk a másikat.
-Van törülköző?-kérdeztem, mire  képembe dobott párat.-Köszike!-mondtam és gyorsan a fejemre tekertem egyet, a másikat meg magam köré, hogy levehessem a hideg, vizes, nehéz ruhámat. Megnéztünk egy filmet iszogattunk még egy kicsit aztán kidőltünk.
Reggel gyorsan el kellett hagynunk a szobákat, visszakapkodtuk a kicsit még nyirkos ruhákat és Suzy haza furikázott minket.
-Hogy ti milyen pocsékul néztek ki!-nézett ránk vigyorogva Jimmy.
-Jah!-ásítottam.
-Hol a cipőd?-kérdezte Zacky.
-Brian eláztatta, miután beugrott velem egy medencébe.
-Akkor jó estétek volt!-kacsintottak mindketten.
-Ha nem bánjátok most felmegyek, letusolok...-indultam fel a lépcsőn, de időközben Matt eszembe jutott. Tisztáznom kéne vele a dolgokat, úgyhogy a szobájába mentem. Még aludt az ágyában, így felmásztam az ágyra és törökülésbe mellé ülve vártam, hogy felkeljen. Csak pár percig bámultam meredten mire nyitogatni kezdte a szemét.
-LIZ? Mit keresel itt?-könyökölt fel miközben még nagyokat pislogott, majd elkezdett méregetni.
-Beszélni szeretnék veled.
-Mi ez a ruha?
-Esküvőn voltunk tegnap.De már elég ramaty állapotban van.
-Azt látom, mi történt?
-Brian vízbe dobott. De ha nem gond én nem erről szeretnék beszélni...-sóhajtottam fel, ő meg hanyatt dőlt.
-Liz sajnálom amiket mondtam. Örülök, hogy itt vagy, és nem zavarsz. Rájöttem, hogy az hogy mi volt köztünk csak jót tett nekünk.
-Tényleg?-kérdeztem vissza mire mosolyogni kezdett.
-Igen! Te ismersz, tudod mit akarok, mit szeretek. Ugyanez fordítva, ismerem minden porcikádat. -elmosolyodtam, de közben kirázott a hideg. Igaz, Matt előtt nem voltam szégyenlős mindent tudott rólam amit csak lehetett.
-Hát igen, ez lehet nem is olyan rossz.-mondtam.
-Egyáltalán nem.-ült fel, így majdnem szembe kerültünk egymással.
-Matt tényleg fontos vagy nekem!
-Te is nekem Lizzy!-húzott magához, és megölelt.-Nem haragszom rád, csak azt hiszem... lehet zavart, hogy tudom már semmi nem lesz olyan mint régen... mármint köztünk..és ez hiányzik.
-Mi van?-kérdeztem nevetve.-A szex hiányzik? EZ KOMOLY?!
-Azt ne mondd, hogy rossz volt!-nézett rám.
-Persze, hogy nem, de tényleg ez zavar?-nevettünk már mindketten én a hitetlenségemben, ő talán zavarában.
-Na jó, hogy ezt tisztáztuk, lehet jobb ha megyek már tényleg letusolni. De akkor midnen rendben köztünk?
-Fogjuk rá!-mondta és hanyatt dőlt az ágyba én meg kisétáltam. A zuhany alatt végig arra gondoltam, hogy lehet ez így mégsem lesz rendben. Barátok vagyunk extrákkal, vagyis régen azok voltunk, most meg nem tudunk vissza lépni... régen lehet együtt letusoltunk volna...NEM, NEM, NEM! Erre nem is szabad gondolnom... Matt és én csak barátok vagyunk! Ismételgettem magamnak, hátha egyszer ezt így el is hiszem....

2 megjegyzés :

  1. hmmm én azt hiszem a #teamBrian mellett vagyok:DDD olyan kis aranyos. Persze Matt is cuki, de hát nem tudom valahogy Brian jobb!! Várom a kövit!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már dolgozom rajta, mindjárt kész, este valamikor fel is kerül ;)

      Törlés