2014. június 11., szerda

Nobody's perfect 2.4

Hiába költöztem vissza, még nem volt minden teljesen a régi, megváltozott a kapcsolatunk a fiúkkal, de ami a leginkább hátráltat minket az Katherine. Nem igazán hagy nekem időt együtt a fiúkkal.
-Lizzy!
-Igen? Gyere!-mondtam és már Brian be is jött.-Mondd mi az?
-Segítened kéne valamiben.
-Miben?
-Igazából inkább egy szívességet kérnék.
-Jó, csak mondd már!
-Az unokatesómék összeházasodnak és kéne nekem egy kísérő, mert apám turnéra megy és ...
-Jól van, ne izgulj keresünk valakit, mindjárt...
-Nem, Liz, én szeretném ha te jönnél velem.-mondta és leült az ágyamra. Meglepett, nem hittem, hogy velem menne a történtek után.
-Jaj istenem, bocsi! Nem esett le!-temettem az arcomat a kezeimbe.-Szívesen megyek veled! Mikor lesz?
-Hétvégén!
-Okés, mehetünk!-öleltem meg és valahogy jobban is éreztem magam. Brian és Matt álltak hozzám a legközelebb a fiúk közül és velük most a legnehezebb beszélnem.-Figyelj csak, kérdezhetek valamit?-bólintott.-Matt nagyon haragszik rám?
-Mire gondolsz?
-Nem igazán tudok vele beszélni és mielőtt elmentem én...
-Szerintem nem haragszik, csak most mindenkinek nehéz. Úgy értem nagyon jóban voltunk és egy hónap alatt ez az egész megszűnt... és nem is beszéltünk..
-Na jó inkább hagyjuk, túl bunkónak és szarnak érzem magam, ne beszéljünk róla, inkább igyunk!-indultam el az ajtó felé Brian meg vigyorogva utánam.
-Hol vannak a többiek?-kérdeztem ahogy leértünk.
-Zackyék vásárolnak, Matt és Jimmy meg hangszerboltba mentek dobverőkért, húrokért, meg ami kell.
-Akkor csak te és én!-vettem ki a hűtőből a whiskyt. Brian hozta a poharakat és már le is ültünk a kanapéra, ahogy elkezdtünk inni meg is jött Matt és Jimmy.
-Hé, velünk mi lesz?-huppant le Jimmy is egyből.
-Fiúk, mennyire komoly ez az egész Zacky és a ribi között?
-Liz adj neki egy esélyt!-szólt rám mogorván Matt. Nem is értettem mi van...
-Matt emlékszel még, hogy Ő húzott be nekem? Idegösszeroppanást kapott és...
-Az emberek változnak Liz, te tudhatnád a legjobban.
-Ezt hogy érted?
-Srácok nyugi nyugi, igyunk!-szólt közbe Jimmy, de Matt felállt és ott hagyott minket. Nem bírtam ki, hát utána mentem elkaptam a karját, hogy megálljon.
-Matt mi bajod van velem? Mondd meg, ne csak beszólogass.
-Nincs veled bajom, oké?
-De, bunkó vagy ! Bökd ki mi az, mert ez így nem megy.
-Megváltoztál tudod? Josh megváltoztatott, amyg nem volt a képben te meg én jól elvoltunk, be került közénk, próbáltam elviselni, és te engem akartál, de vele mentél el. Csak úgy leléptél, mert én semmit nem jelentettem. Most meg itt vagy.
-Matt azt hittem nem jelent gondot, de ha így akkor elmegyek. Én nem akartam.
-Nem érted ugye? Nem akarom, hogy elmenj, azt akarom hogy itt maradj. De úgy hogy az enyém vagy!-Mint egy fejbe vágás, avgy gázolás, úgy hatott rám ez. Nem tudtam mit mondani, Matt meg csak elsétált, jó hangosan becsapva a bejárati ajtót maga után. Visszamentem a nappaliba.
-Ez durva!-mondta Jimmy és ivott tovább.
-Köszi Jimmy, magamtól nem vettem észre. Most mit tegyek? Én enm akarok kacsolatot, csak titeket, minket, nekem ti vagytok a pasik, nem kell más.
-Ejnye te kis ribi, egyszerre 4-ünkkel.-húzott magához Brian de nem tudtam nevetni.
-Na jó igyunk inkább!-mondtam és magamhoz ragadtam az üveget.
Nagyon gyorsan eltelt az idő és mire kezdtem észhez térni este volt. De mi legalább jól szórakoztunk bömböltettük a zenét, ugráltunk, ittunk.
-Annyira hiányoztatok!-karoltam Jimmy és Brian nyakába és mindkettejüknek lenyomtam egy nagy puszit.
-Jesszusom, most őket hülyíted be?!-hallottam Katherine hangját, de csak elnevettem magam.
-Mi van cica elvesztetted a gyógyszereidet?-kérdeztem tőle és bele ittam az üvegembe....-De tudod, elbeszélgethetnénk róla, ki hülyít kit. Mit is szeretsz te Zackyben?-kérdeztem és Zackyre néztem aki csendben állt csak.-Vagy tudod egyáltalán milyen gitáron  játsziki, milyen kezes, vagy hogy milyen színű a szeme?
-Liz mit akarsz? Te talán tudod ezeket a többiekről?-kérdezett vissza erre még hangosabban nevettem el magam.
-Matt zöld, Jimmy kék, Zacky zöldeskék attól függ milyen pólót vesz fel, Brian barna. Zacky bal és jobb kézzel is játszik, Brian jobb. Briannek 4 tetoválása van, Mattnek 3, Jimmynek 2 Zackynek 3. Egyéb kérdés?-nevettem és megint ittam.-Kérdezz bármit, ismerem őket, jaaaaaaaaaaah és tudok még valamit, amit te nem biztos hogy tudsz. De smároltam a pasiddal.-nevettem nagy boldogan és Brianbe karoltam.-Mattel is és nem bánom, isteni volt. És ha ezen múlna hogy eltűnj még Briannel sé Jimmyvel is smárolok.
-Én benne vagyok!-tette fel a kezét egyszerre Jimmy és Brian is. Katherine meg fújtatott egyett és feltrappolt a lépcsőn. Zacky csalódottan nézett rám,majd odajött hozzám.
-Liz csalódtam benned!
-Zacky az a helyzet, hogy én is.
-Nem Liz úgy értem azt hittem ahamarbb elkezded betörni.-mondta nekem meg kikerekedett a szemem.
-Mi van? Te nem szereted?
-Nem tudom, jó vele a szex de szerelmes biztos nem vagyok. Sok mindenre kapható, ha érted.-kacsintott rám, de nekem csak felfordult a gyomrom.
-Te most hazudsz nekem?
-Liz fontos vagy nekem, Kat is az, de nem olyan értelemben. Deeeeee, ez nem azt jelenti, hogy szakítok vele, jó nekem így!
-Hát akkor erre igyunk!-lökött a kezünkbe Jimmy egy-egy sört. Nem ellenkeztem csak el akartam felejteni a nyomoromat.
Reggel borzasztó fejfájásra keltem és arra, hogy valaki átkarolt. Kicsit félve fordultam át, hogy megnézzem ki fekszik mellettem.
Brian kómás feje virított.
-Brian mit keresel itt?
-Hm?
-Az ágyamban!-motyogtam, mire elmosolyosott.
-Kicsit sokat ittál és sírva fakadtál este, hogy nem akarsz egyedül maradni mert még Katherine bosszúból megöl és egyedül, részegen nem bírnál vele. Nem engedtél minket vissza. Jimmy a földön van valahol.
Legalább megkönnyebbülhettem hogy semmi hülyeséget nem csináltam a srácokkal. Vagyis remélem az éjszaka azon részén amire nem emlékszem sem történt semmi olyan ami ártana nekünk....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése