2014. május 21., szerda

Life is just a game 50.

Heidi:

-Annyira sajnálom, nem akartalak felébreszteni,csak nem tudtam hova menni. A bárban maradt Skyenál a táskám és ...
-Semmi baj gyere be!
-Köszönöm, jövök eggyel!-léptem be az eddig csak kívűlről ismert házba miközben még megtörölgettem a szemem.
-Mi történt amúgy? Bántott valaki?
-Jaj nem, dehogy! Vagyis.... de, éppenséggel a saját férjem.
-Figyelj, addig maradsz amíg szeretnél, itt nem keresne, de ha mégis, bármikor egy kis ütéssel leszerelhetem!-kacsintott rám Walker én meg elmosolyodtam. Fura pasas ez, meggyőződésem, hogy oda van Skye-ért még így is, hogy megint Matt gyerekét várja... Mégis megengedi hogy maradjak, és segít nekem.
-Kérsz valamit? Alkoholt? Kaját? Fagyit?
-Valahogy ilyen sorrendben mindet!-nevettem, ő meg a konyhába indult. Amíg kiment kicsit jobban körbe néztem a házban és elakadt a lélegzetem. Sehol egy kép sem volt róla vagy a családjáról, mindenhol pasztel színek, semmi fényűzés, de azért a legújabb legnagyobb tv, videó játékok tömkelege, mind bontatlan, hatalmas hangfalrendszer.
-Ne haragudj meg, de ha nem ismernélek azt gondolnám kisgyerekeket ezzel csábítasz magadhoz és bitos valami perverz bérgyilkos vagy.-mondtam és ahogy bejött nevetve felé fordultam.-Bár ha jobban belegondolok nem is ismerlek.
-Azok az enyémek, arra az esetre vettem őket, ha kéne Aleckre, vagy a bátyám fiára vigyáznom még. De ha esetleg nem hinnéd el, még a kutya, Amy ágya is ott van az ajtó mellett játékokkal.-magyarázott miközben hozott bort, néhány szendvicset, chipset, és 2 vödör fagyit.
-Úgy tűnik mintha ennyit megtudnék enni?-kérdeztem nevetve.
-Háát volt már részem csodákban, gondoltam így jobb.
-Értem. És ne haragudj nem akarlak faggatni, de hogy hogy nincsenek a családodról képek? Rólad sincs semmi. Mit dolgozol hogy leszereltél?
-A szüleim kiskoromban meghaltak, a nagyanyám nevelt fel engem és a testvéreimet, de ő egy szívtelen vénasszony, nem vagyunk túl jóban. És a családi bizniszben dolgozom most.
-Családi biznisz? Mégis mi az?
-Kíváncsi vagy.-hunyorgott rám mosolyogva.-Több éttermünk, értékesítési üzletünk van. Én most a központot vezetem, ami az éttermeket ellenőrzi, költségvetésért, fejlesztésekért, dolgozókért felel.
-Aztaaaa!-képedtem el.-Egy leszerelt katona aki üzletember. Szép!-mondtam és közben majszoltam a szendvicsemet.
-Szeretnél beszélni a történtekről?-kérdezte finoman, és ezt értékeltem.
-Nem, de ha esetleg Brian idejönne, egy ütésre felhatalmazlak!-kacsintottam rá, mire elnevette magát.
-Nekem ennyi elég!
-Tényleg megütnéd?-lepődtem meg a komolyságán.
-Katona vagyok, a parancs az parancs! Felhatalmaztál! Sírva, egyedül jöttél hozzám éjjel, ebből úgy gondolom bántott, nincs a gyűrűd az ujjadon, ergo te komolyan gondolod ezt, és tényleg megsértett. És kértél piát és fagyit vagyis szerelmi bánatod van és még napokig dühös és depis maradsz.
-Na jó most már tényleg rosszul érzem ez..-hebegtem, habogtam és nem tudtam mit gondoljak.
-Jó megfigyelő vagyok és van egy húgom!-mosolyodott el, de én még így se tértem észhez. Walker tényleg elképesztő pasas.





Matt:

-Köszi, hogy elhoztál, menj haza nyugodtan. Holnap meg átugrom majd Aleckért Amyhez.
-Maradhatok ha szeretnéd!-ajánlottam fel Skyenak, de csak megrázta a fejét.
-Nem kell! Ez csajos buli lesz!-sóhajtott, majd csörgött a telefonja.-Walker!-mondtam és hátra fordultam Walker háza felé néztem, a telefont pedig kinyomtam.
-Jó akkor megyek! Holnap hívlak!-adott egy puszit a homlokomra és visszaszállt a kocsijába én meg Walker házához mentem.
-Szia, hívtál de nem tudom, hogy...
-Heidi itt van!-mondta komolyan, én meg nem akartam elhinni.
-Mi?! MI?
-Nyugi, alszik! Nem történt semmi, csak nálad hagyta a cuccait és nem tudott hova menni.húzott beljebb, hogy ne az utcán álljak.
-És jól van?
-Igen, már nevetett is! De lehet az a bornak és fagyinak tudható be!-húzta el a száját, de azért mosolygott.
-Te leitattad a tesómat?
-Nem, csak vigasztaltam! De most amúgy bent alszik a vendégszobában.
-Köszönöm Walker!-öleltem meg és Heidi felé tartottam
Nyitva volt az ajtó és bent sötét volt, ahogy bementem láttam Heidit az ágyon.
-Hahó én vagyok! Hazajössz velem?
-Nem, nem -nyöszörgött.-Walker megvéd!
-Mitől?-kérdeztem, de erre az észrevétlenül mögém osonó Walker válaszolt.
-Felhatalmazott, hogy ha Brian itt keresi megüssem.
-Tényleg? Csak mert akkor egyenest ideküldöm!-gondolkodtam el hangosan és elindultam kifelé.
-Ha te is támogatod akkor tényleg megütöm, hiába nem tudom miről van szó.-kísért egészen az ajtóig.
-Megköszönném! És köszi azt is hogy maradhat! -megöleltem megint, aztán elköszöntünk. Átsétáltam a házamig, ahol csak Amy várt már haza gyorsan ledobtam a ruháimat, és ledőltem aludni.

Brian:

Haza mentem, ennyi hét után először de Heidi nem hazudott, sehol sem volt, bár a cuccai még ott voltak. Leültem a lépcsőre egyenesen az ajtóval szemben hogyha haza ér tudjak vele beszélni, de hiába vártam egész este. Reggel lezuhanyoztam és a gyűrűjével a zsebemben indultam is Skyehoz.
-Hé hé szia, ne csapd rám jó?-kérleltem mert láttam milyen dühös.-Beszélni szeretnék vele!

-Hát nincs itt! De amúgy sem akar látni!
-Skye kérlek, muszáj beszélnem vele!
-Brian nem érdekel! Engem a húgom érdekel! És tényleg nincs itt!
-Bemehetek?-kérleltem, ő meg nevetve kitárta előttem az ajtót. Berohantam, benéztem minden szobába, Skye-é üres, Alecké üres, Heidi régi szobája Jimmyé, de most azt is üres.-Hol van?
-Mondtam hogy nincs itt, és ha tudnám hol van se mondanám el! Viszont lehet hogy te elfelejtetted, de én nem, hogy veszélyeztetett terhes vagyok és nem szeretnék rosszul lenni!-készült kilökdösni az ajtón de nem nagyon ment neki, aztán megláttam Jimmyt.
-Haver tudod hol lehet Heidi? Beszélnem kell vele és..-siettem hozzá, tudom, hogy jóban vannak, de ő csak orrba vágott. Értetlenül néztem rá.
-Heidiért kaptad, ha előbb megtudom mit műveltél vele, már korábban megkaptad volna.-mutogatott felém Jimmy, el sem hiszem a legjobb barátom is a feleségem mellé állt. Bár tényleg fasz voltam, ők meg jó barátok...Ha nincs itt Heidi hol lehet? Biztos odamenne ahol nem keresném, vagy hotel vagy...körbenéztem miközben gondolkodtam hol lehet, és eszembe jutott. Walkernél nem keresném, ott lehet!
Csöngettem, Walker viszont ahogy meglátta, hogy én állok az ajtóban akárcsak Jimmy behúzott egyet.
-Mi van már ez komoly?! Mindenki orrba akar vágni?!-fogtam a már vérző orromat, és Walkerre néztem de ő csak vigyorgott.
-Lehet ezek után jobban megbecsülöd majd amid van!-mondta és becsapta előttem az ajtót.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése