2014. május 16., péntek

Life is just a game 49.

Skye:

December 11. Ma van Zacky szülinapja így Aleckkel tortát készítettünk neki, míg a többiek az esti bulit szervezik, illetve, amíg Jimmy Zackyt foglalja le.
-Anyu ezt már megehetem?-kérdezte Aleck miközben az ujjaival már így is a csokikrémet húzogatta ki a tálból.
-Mivel már nyakig benne vagy, igen!-nevettem el magam. Sokkal jobban vagyok mióta haza jöttem kórházból, viszont mindenki nagyon furán viselkedik.
-Na kicsit kidíszítjük a tortát, jó? Ezeket szórd rá!-adtam Aleck kezébe a dekor cukrokat. Ahogy kész lettünk elkezdtem mindent elmosni, a tortát biztos helyre elzárni a hűtőbe. Heidi volt az első, aki megérkezett hozzánk, de még mindig Brian nélkül.
-Sziasztok!-ült le hozzánk a konyhába és csatlakozott a csoki krém evésben Aleckhez.
-Brian?
-Ne is kérdezd! Nem tudom mit tehetnék.
-Mármint hogy haza menjen, vagy hogy ne használjon ki?
-Mindkettő. Érzelmileg zsarol most már nem először, és tudom, hogy ma este is bepróbálkozik. És mit mondjak ha azt kérdezi szeretem-e? Persze hogy igen!
-Pontosan ezt, szereted, de nem hagyod, hogy tönkre tegyen mindkettőtöket! Gusztustalan amit most veled művel. Minden közös összejövetelnél félrevon és...-itt kicsit megakadtam mert Aleck érdeklődő tekintettel meredt rám.-Tudod,- bólintottam Heidire, hogy vegye az adást Aleck nélkül- aztán se szó se beszéd ott hagy. Muszáj tenned ellene!
-És mi van ha megcsal? Ha én nem akkor más...
-Ha Ő szeret téged akkor nem! Na gyere segíts felöltözni, nem könnyű a pocakhoz ruhát találni.-simogattam meg a hasamat, ami egyre csak nagyobb lett.
-Tudod, mit? Újra szőke leszek, nem érdekel Michelle, én ÉN vagyok!-trappolt utánam Heidi végre kellő magabiztossággal, így kerestünk nekem ruhát aztán hárman Aleckkel elmentünk fodrászhoz.




Brian:

Vacsira mentünk mind Skyehoz, ő főzött és sütött, így Zacky nem sejti, hogy megyünk tovább mert egy hatalmas buli vár rá. Mikor megérkeztem Heidi nyitott nekem ajtót, de nem köszönt, már nem is próbálkozott. Rideg szemekkel nézett rám, megvárta míg bejövök, becsapta mögöttem az ajtót és ott hagyott. Furcsa....
-Sziasztok, én lettem az utolsó?-néztem a nappaliban üldögélő bandámat és a lányokat.
-Jah, de ezt már megszokhattuk tőled!-veregetett hátba Jimmy.
-Na jó menjünk enni, mert mi mindjárt éhen halunk....-jött mosolyogva Skye miközben így is majszolt valamit. Gyönyörű volt, attól hogy terhes kivirult, tényleg gyönyörű lett. Kár, hogy Heidi nem képes erre, ő nem akar gyereket, vagy lehet csak tőlem nem. Leültünk az asztalhoz, Heidi mellém ült, de egy szót sem szólt, és ezzel kezdett lassacskán megőrjíteni. A salátákat, a krumplit mindent úgy adott át rajtam keresztül, hogy érezzem az illatát... tudja mennyire imádom és direkt idegesít. Hátradőltem amennyire csak tudtam, hogy távolabb kerüljek tőle de így megláttam hogy a ruhájának nincs háta, nincs rajta melltartó. Pár pillanat kellett csak és azt hittem megőrülök komolyan.
-Most ezt fogod csinálni? Direkt heccelsz és közben hozzám se szólsz?
-Nem tudom miről beszélsz!
-Heidi ne nézz hülyének!
-Te meg ne nézz kurvának!-mordult rám és elfordult tőlem. Már értem, dühös rám és most így büntet. Hát legyen!

Zacky:

-Skye isteni volt minden, nagyon köszönöm! -húztam magamhoz és egy nagy puszit nyomtam az arcára. Amit ő jó hosszú öleléssel viszonzott.
-Szeretlek Zacky! Boldog szülinapot!-motyogta mire elmosolyodtam.-De van még egy ajándékod!
-Tényleg?
-Igen, gyere velem!-húzott a szobája felé, ahogy bementünk felkapcsolta a lámpát és az ágyán egy gitár volt a régi és új közös képeinkkel.-Mindig téged éreztelek magamhoz a legközelebb, te vagy a legjobb barátom.-mondta könnyes szemekkel.-Na jó te és Jimmy, de csak mert tudom, hogy úgyis megkérdezi. De a lényeg, hogy nagyon szeretlek és köszönök mindent amit értem,.... értünk tettél.
Kicsit még megölelgettük egymást majd visszamentünk a többiekhez.
-Na mehetünk bulizni?-kérdezte vigyorogva Jimmy és átkarolt.
-Mehetünk! Skye te is jössz?
-Jön, de csak almalevet iszik!-simogatta a hasát Matt, de mindketten rám mosolyogtak. Fura volt, nem rég még úgy indult, hogy az "én gyerekem" lesz....

Brian:

Heidi végig táncolta az estét Zackyvel, Jimmyvel, Benjivel, Joellel, mindenkivel akivel csak tehette, engem meg semmibe vett. Lehúztam a whiskymet és elindultam felé.
-Gyere velem!
-Nem megyek!-rázta meg a fejét.
-Gyere!-kaptam el a karját és kirángattam a bár elé. Dühösen nézett rám mikor elengedtem. Megakartam csókolni de ellökött magától.
-Mi bajod van? Nem szeretsz? Egész nap direkt azon vagy, hogy megőrjíts.
-Nem Brian, tévedsz! Jól akartam csak érezni magam újra  a bőrőmben. Mert tudod elég szar érzés, hogy a férjed 3 hete haza se jön, de ha meglát, megzsarol, hogy dughasson egyet és ugyanúgy egyedül hagy.-láttam a fájdalmat a szemeiben és összeszorult a gyomrom.
-Az sem a legjobb, ha a feleséged, semmibe veszi, hogy gyászolsz, hogy te mit szeretnél.
-Hogy mekkora egy pöcs vagy! Én nem vettelek semmibe és az érzéseidet sem, mit gondolsz miért eszed minden kibaszott nap a kedvenc fagyidat, sütidet és iszod a kedvenc sörödet? MERT ÉN VISZEM ÁT SUZYHOZ MIELŐTT FELKELSZ!-ordított a képembe és ez lesokkolt.-De te csak kihasználsz, téged én nem érdekellek! Gyereket akartál ennyire kellettem, most meg csak szexre.
-Heidi a férjed vagyok, tudtad hogy ez ezzel jár.
-Mi van? Te azt hiszed a szexszel van bajom? Azzal van bajom hogy csak emiatt veszel észre, mióta nem jössz haza. Szeretlek és ezt tudod, haza várlak, szerettem a papádat és még apukád, Suzy, Florence is képes velem beszélni, találkozni, hagyják hogy segítsek, csak te nem! De tudod mit? Akkor nesze!-sírásban tört ki és hozzám vágta a gyűrűnket.-Elköltözöm, haza mehetsz! -köpni nyelni nem tudtam én nem ezt akartam. De mire kezdtem észhez térni Heidi már sehol sem volt. Visszasiettem a bárba hátha bement.
-Nem láttad Heidit?-kérdeztem Skyet,
-Brian mit tettél?-kérdezte idegesen és körbe nézett.
-Mi az?-jött aztán Matt is, Skye súgott neki valamit, aztán se szó se beszéd otthagytak.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése