2014. március 18., kedd

Life is just a game 44.2

Matt:

-Amy, tudnál gyorsabban is menni?
-Héé, ne szólj be, vagy sántikálhatsz is, ha gondolod!-vágott vissza flegmán.-Vagy Valary is elhozhatott volna, ha..
-Azt nem lehet! Nem tudhatja meg, hogy...
-Hogy mi? Hogy kiakaszt hogy Skye túl lépett rajtad?Helyesen tette, nem is kellett volna újra leállnia veled.-morgott, de ezzel nem nyugtatott meg, sőt csak jobban dühített.
-Jó testvér vagy, de te kinek a pártján is állsz?
-Az unokaöcsém pártján és nem hagyom hogy elcseszd az egészet és neki legyen rossz!
-Ó mert az jobb lesz neki, ha...
-Elég már! Nyugodj le, és különben is ha Skye tényleg terhes, nem idegeskedhet-kezdett bele, de pont megérkeztünk a házhoz. Ahogy leállt a kocsival már nem is hallottam mit mond, kiszálltam és ahogy tudtam mentem is be a házba.
-HOL van?-kérdeztem erélyesen ahogy benyitottam de egyből megláttam Jimmyt. Elborult az agyam és azzal a lendülettel hogy megindultam felé jó erősen be is húztam neki egyet.
-Maaaaaaaaaaatt!-szóltak a többiek és Syn eltolt, Skye és Heidi pedig Jimmyhez rohant aki a földre esett.
-Normális vagy?!-esett nekem Heidi, de nem érdekelt.
-Hogy tehetted ezt velem Jimmy? Tudod jól hogy mit jelent nekem és még csak el sem mondod?! -indultam megint de Syn tartott.
-Nyugodj le haver, ülj le és beszéljünk!-súgta a fülembe,de aztán pont elkaptam Skye tekintetét. Olyan furcsa volt ahogy rám nézett, mintha szomorú lenne, vagy elborzadna tőlem.
-Komolyan Matt? Ez volt a legjobb? Betörni a legjobb barátod orrát?-kérdezte Skye és ettől megdermedtem.
-Hogy tehettétek ezt velem?!
-Te beszélsz?-állt fel Skye és felém fordult.

Skye:

-Te mit tettél velem? MIT? Kétszer is csak kihasználtál, és ott hagytál a nyomoromban, hogy még csak azt se higgyem jelentettem valamit?!-neki támadtam Mattnek de jól esett, dühös voltam nagyon, és legszívesebben megütöttem volna.
-Ez nem így volt, és..
-Jaj azt ne mondd, hogy szeretsz, mert nehéz elhinnem! Hát boldogabb lennél ha a te gyereked lenne? Legyen még egy zabigyereked? Akit nem fogad el a feleséged?-kérdeztem de csak nézett rám, aztán bejött Amy és Zacky is a kutyával.Intettem nekik.
-Tudod mit igen boldogabb lennék, ha tőlem lennél terhes, és nem a legjobb barátomtól!-morogta és közelebb lépett hozzám. Megfordult a fejemben, hogy elmondom neki, hogy övé a gyerek, de mire megyek vele? Újabb gyerek aki aa nélkül nújjön fel, mert az apja már másodjára is mást választott.
-Mi történt?-kérdezte Zacky Jimmyre bámulva akinek vérzett az orra.
-Matt történt vele. Bíztató nem?!-kérdezte mire Matt hunyorítva nézett rám.
-Na srácok üljünk le beszéljétek meg!
-Matt tudod mi van nem Jimmy az apja, Leana hazudott neked!-mondtam neki mire elképedt.
-Én vagyok! Azért költöztem be hogy felneveljem a gyereket és Skye mellett legyek!-mondta Zacky és így ahogy mondta igaz is volt. Tényleg ezért költözött be, még csak nem is hazudott.
-Mi van?-sokkolódott Matt ér értetlenül meredt ránk.
-Ez van! Sajnálom, de tudod hogy mennyire szerettem Skyet és az az igazság hogy még mindig szeretem! -ahogy Zackyt hallgattam én is elképedtem erről nem volt szó, miért mond ilyet?-Mindig fontos volt nekem te is tudod ha megakarsz ütni üss, de az érzéseim nem változnak ahogy a helyzet sem!-állt Matt és én közém és széttárta a karjait. Teljesen összezavarodtam, ez most... ezt hazudta? Vagy ez igaz? De nem hagyhatom hogy ezt tegye ha így  érez , ez...Matt is elnémult, és csak bámult, Zacky felém fordult és elmosolyodott, majd megölelt.
-Na jó, ezt ne! -hördült fel Matt és arrébb rángatta Zackyt.- Legalább adnátok időt hogy felfogjam? Vagy még itt neki esel?
-Matt, sajnálom, mondtam itt vagyok, húzz be, nem érdekel! Elmondtam amit akartam!-ahogy ezt kimondta Matt neki is behúzott egyett, meg is tántorodott kicsit nekem dőlt.
-Megőrültél?!förmedtem rá, majd Heidire és Amyre pillantottam.
-Menjünk be a kórházba, gyertek!-indult el Brian, Heidi és én meg Zacykt és Jimmyt kísértük a kocsihoz.

Zacky:

-Két öltéssel összehúztuk a szeme alatt a repedést, egy hét múlva ha visszajönnek kiszedjük a varratokat és kész.Komolyabb kezelést nem igényel!-mondta az orvos és elment.
-Miért mondtad azt amit mondtál?-kérdezte Skye.
-Mármint?
-Hogy szeretsz!
-Mert így van, de ezt te is tudod.Elmondtam neked a turné alatt is.
-Én azt hittem azt már...
-Nem felejtettem el, többet jelentett mint gondolnád.Szeretlek!
-De akkor nem hagyhatom, hogy ez tedd, mert...
-Skye, fejezd be! Akarom ezt érted? És ha úgy érzed, én itt vagyok neked, nem erőltetem, csak tudd!-csendben figyelt, nem szólt semmit, megszorította a kezem és beszéd nélkül vártuk az orvost a papírokkal, hogy elmehessünk.

Skye:

Későn értünk haza a kórházból, így Aleck ott maradt estére Mattéknél, de nem is szívesen beszélnék most amúgy sem vele. És nem csak neki van mit megemészteni, Zacky még szeret, ez... ez így rossz lesz.
-Itt van videon a mai vizsgálat, ezen már van szívhang, ha esetleg kíváncsi vagy rá.-mutattam a kanpén ülő Zackynek a kezemben lévő kazettát.
-Persze, nézzük meg! Kíváncsi vagyok amúgyis mire számíthatok még! Adhatnál pár jó tanácsot.
Betettem a kazettát és leültem mellé  a kanapéra.
-Hát legyen! Egyre nagyobb ingadozásaim lesznek, szóval ha néha bőgök, néha meg mindenen nevetek ne vedd magadra. És lassan nőni fog a hasam is már. Majd a 4. hónap körül mozdul meg először, aztán nem sokra rá már te is érezheted.Nagyjából ezzel egyidőb hogy megmozdul kívánósabb leszek, ami...
-Jesszusom, és akkor mit fogsz kívánni? Elefántot karamell szósszal?
-Mi? Dehogyis! A hormonok miatt, általában , tudod... a kismamák az első hónapokban jobban vágynak...
-Mire?
-A pasikra!-böktem ki mire elkerekedett szemekkel nézett rám.
-Mi van?! Értsem úgy, hogy megerőszakolhatsz?
-Dehogyis!-nevettem, aztán hirtelen abbahagytam.-De elképzelhető!-mondtam mire kicsit lesápadt, de ahogy nevetni kezdtem ő is nevetett.
-Na jó lehet kéne pár könyvet olvasnom.
-Zacky biztos vagy benen hogy ezt akarod?
-Ha Matt minden alkalommal mikor találkozunk behúz egyet, akkor is ezt akarom!

3 megjegyzés :

  1. Zackyyy.*-* olyan kis aranyos. a barna herceg snake bite-tal,rakat tetkóval és fehér gitárral.:DDD<33 Matt, meg barom állat. de azért jó lenne ha Skye elmondaná végre neki, hogy ő az apa. Vagy rájöhetne magától is hiszen Zacky-vel elég régen volt együtt Skye....
    Nagyon jó lett, mint mindig.!^^ várom a kövit!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :) Szeretjük Zackyt!! Matt meg rájöhetne, de pasi, ilyenekben nem gondolkozik... :D

      Törlés
  2. Tyűűűűha....
    Bocsi, hogy eddig nem jöttem :/
    Kíváncsi vagyok mi lesz ebből! :D
    Zackytől nagyon rendes húzás volt, hogy ezt "hazudta", de Matt meg... Neki meg előbb kellett volna gondolkodnia! :/
    Na de azért Valary reakcióját is várom, ha minden kiderül, (ha egyáltalán kiderül! )
    :DDD
    Várom a következő fejezetet! :D

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés