2014. február 12., szerda

Nobody's perfect 18

Amióta haza jöttünk, Josh mindennap ír, és szinte az őrületbe kergetett.
-Na milyen volt Liz?
-Remek!-pötyögtem tovább a mobilomat.
-LIZ!-hallottam, hogy Brian kicsit hangosabban szól.
-Igen?-de hiába kérdeztem vissza, a szememet nem emeltem le a telefonról.
-Add azt ide! Elég volt!-kapta ki a kezemből Jimmy a telefont.
-Hé héhéééééééé!-ugrottam fel, de Jimmy magasan a feje fölé tartotta a telefonomat.
-Liz fejezd be! -nézett rám komolyan, és ahogy a többiekre néztem mind ugyanolyan komor arccal néztek.
-Mi rosszat tettem?
-Próbálunk és te nem is figyelsz!-mondta flegmán Brian.
-Csak Joshnak létezel. Holnap itt a szilveszteri buli, és nem segítesz!-fakadt ki Zacky is.
-Ha ennyire akarod hívd meg, zárkózz be vele a szobádba de aztán  legyén végre normális!-állt be a sorba Matt is.
-Mi van? Srácok ugye ez most nem komoly? Emiatt akadtok ki?-hülye kérdés, de már késő, mind felvont szemöldökkel bólintottak.-Jól van jól van, figyelek, megkaphatom a telefonomat?
-Nem! Azt hiszed bevesszük? Egyszerűbb most megdugatnod magad és utána visszakérni.-mondta Jimmy, és ez volt az ami miatt már én is kiakadtam.
-Elmész a francba!-mondtam és gyomorszájon ütöttem.Összegörnyedt így eltudtam venni a mobilomat.-Szilveszterezzetek nélkülem, ha ilyen pocsék barát vagyok, és mellesleg picsa is aki csak szexet akar!-morogtam miközben szedtem össze a cuccaimat és elindultam ki a garázsból.Bár azt hittem valamelyikük legalább utánam jönne, hogy nem így gondolták, de hát hülye feltételezés volt. Megsértődtek ahogy én is. Mire haza értem csak idegesebb lettem, hát elővettem pár fegyvert és leültem velük a hátsókertbe. Tisztogattam őket, szétszereltem aztán össze az összeset.
-Kicsim baj van?-jött oda aztán apu.
-Nincs! Elmegyünk lőni?
-Persze!-pattant egyből. Siettem utána, de előtte még magamhoz vettem a mobilomat. Beültem a kocsiba és ránéztem. Láttam hogy volt 3 nem fogadott hívásom, és vagy 5 sms-em.
Matt és Brian hívtak. Josh írt.
Sajnálom, de nem fogok tudni holnap elmenni hozzád.De lesz itt is egy nagy buli, szívesen látlak!
Na persze, hülyén venné ki magát, hogy ejt és még menjek utána... biztos hogy nem!
Matt is írt:
Tényleg nem voltál most toppon, de Jimmy fasz volt! Beszéljünk! Este átugrom.
Na igen, Matt nem kérdez csak kijelent dolgokat, hogy is képzelhetném, hogy egy kicsit is egyedül hagyjon dühöngeni?
Aztán még egy Mattől:
Hívj fel, ha indulhatok!
Jimmy is írt, na ez volt ami a leginkább érdekelt.
Szemét vagy és  én pöcs, de imádlak,J
Valahogy ez sem enyhített a dühömön, elegem volt, és nem csak a fiúkból mindenből. Úgy látszik nem sikerül nekem ez a normális élet, egyszerűbb volt amíg eddzésekre, képzésekre kellett járnom suliba és az öcsémről gondoskodni. Amíg nem voltak barátaim és nem foglalkoztam a pasikkal...
-Liz, kicsim ideje mennünk! Már sötétedik, nem fogsz látni a pályán semmit.
-Nem számít!-mordultam apára, de kivette a kezemből a fegyveremet.
-Indulj! Most!-mutatott a kapu felé. Beszálltunk a kocsiba, haza felé úton ránéztem a mobilomra. Matt hívott, Brian is hívott. Szuper, de nincs kedvem hozzájuk! Csak aludni akarok amíg el nem múlik a szilveszter.
-Megjöttünk!-mondta apu én meg már pattantam is ki a kocsiból, egyenesen a szobámba. Ahogy beléptem sötét volt, de nem volt kedvem lámpát nyomni. Ledobtam a cipőmet, a gatyámat és igyekeztem sötétben eljutni az ágyamig. Már belerúgtam a sarkába így fogtam magam és eldőltem.
-Aúúú, héééé!-nyögött fel valaki, én meg ijedtemben kiugrottam az ágyból és leestem a földre.-Liz jól vagy?
-Matt?!-kérdeztem meglepve mire felkapcsolta az ágy melletti lámpát.-Mit keresel te itt?
-Mondtam hogy átjövök beszélni, de te nem hívtál. Anyukád beengedett, és elaludtam míg vártalak.
-Menj el!
-Liz nem megyek! Mondd el mitől akadtál így ki! Máskor nem vetted volna így fel Jimmy faszságait.
-Matt, menj!-mondtam neki kicsit erélyesebben, de megfogta a kezeimet és megrázott.
-Lizzy én vagyok az! Beszélj!-szorongatott még egy kicsit. Összezavarodtam, tényleg így törődne velem? Vagy eddig is törődött volna, ha hagyom neki? Én rontottam el mindent?
-Liz?-szólt Matt újra mire én sem értem miért, de magamhoz húztam és megcsókoltam. Elengedte a karomat és eltolt magától.-Liz!-suttogta, de én megráztam a fejem.
-Nem tudok beszélni... nem tudom hogy mi...-próbáltam valami ésszerűt kinyögni, de felsóhajtott és szomorú szemekkel nézett rám.Magához húzott és megcsókolt.-Köszönöm!-suttogtam, mire újra és újra megcsókolt, nem szólt egy szót se, csak hagyta magát, és hogy a dolgok úgy történjenek, ahogy.
Rögtön azután, hogy mindketten lihegve, izzadtan megremegve feküdtünk egymás mellett felkeltem és egy törülközőt kerestem.
-Lezuhanyzom!-mondtam csendesen és ki slisszoltam. Matt nem szólt semmit. Mire visszamentem már felöltözött.-Matt...
-Ne Liz ne mondj semmit! Nem kell mondanod semmit.
-Én csak anniyt akartam, hogy köszönöm!-mosolyodtam el de nagyon zavarban éreztem magam. Kihasználtam, hogy itt volt, és hogy ismer és hogy tudom, megtehetem. Piszkosul szar érzés.
-Nincsmit!-adott egy puszit a fejem tetejére.-De aztán boldogan mosolyogva gyere holnap a bulira. És ha nem, komolyan mondom seggbe rúglak!
-mosolygott rám, de én csak a mellkasának döntöttem a fejem.
-Te vagy Matt a legjobb barátom!-motyogtam, de ő hallotta, mert szorosan megölelt.-A buliban találkozunk.-néztem föl rá ő bólintott és már el is ment. Ahogy lefeküdtem el is aludtam. A következő pedig amire ébredtem, hogy a srácok  mind a szobámban lebzseltek dumáltak röhögtek.
-Ti meg mit kerestek itt?
-Nem reagáltál a telefonra! Aggódtunk!-vonta meg a vállát Zacky mellettem miközben bacont evett.
-Az nem az én reggelim?-néztem rá mág kicsit kómásan, mire elvigyorodtak.
-Csak volt a tied. Későn keltél!-kacsintott rám Zack.-Szóval mi foglalt le ennyire, hogy nem bírtál egy smst írni?-kérdezte mire automatikusan Mattre néztem. De azátn észbe kaptam és lassan végig néztem mindannyiukon.
-Sajnálom hogy bunkó voltam. Nem tudom mi volt velem.
-Nem gond, betudtuk a havi bajodnak!-röhögte el magát Jimmy, és most én is elmosolyodtam.
-Hülye vagy!-húztam magamhoz és megöleltem-Sajnálom hogy megütöttelek.
-Nem kell, hülye voltam, hogy azt hittem nem ütsz meg...-fintorodott el.
-Na jó inkább együnk a nyáladzás helyett.-kelt fel Brian és kirántott engem is az ágyamból.-Este pedig akkor jössz a bulinkra ugye?-kérdezte miközben lefelé haladtunk a lépcsőn és átkarolta a derekamat.
-Persze hogy megyek, az én házam is.
Brian szülei megvették a piákat, Zacky szülei a kajákat, ami nem meglepő, mind imádnak enni, bár anniyra nem is látszik rajtuk... Jimmy és Matt intézték a színpadot és az erősítőket, hogy a koncertjükre minden jól menjen. Én meg nem csináltam semmit, csak vártam hogy eljöjjön az este, amire nem is kellett annyit várnom mint azt hittem.
-Gyere igyunk egy kicsit!-húzott ki a konyhába Matt.-Már elég sokan vannak.-mondta amíg töltötte a tequilát, pedig még csak 9 óra volt. De tényleg ahhoz képest, sokan voltak.
-Egészségünkre!-mondtam és lehúztuk.-Nagyon szeretlek Matt!-öleltem meg, de aztán jött hirtelen egy magas, hosszú fekete hajú lány és rácuppant Mattre.
-Jajj de jó hogy meg vagy! Most már nem veszítelek el!-affektálta a lány és átkarolta Matt nyakát.
-Szia Liz vagyok!-néztem rá mire felmért.
-És?
-És házigazda!-morogta Matt, mire a lány elmosolyodott.
-Jaj bocsi azt hittem te is Matt egyik kisrajongója vagy.-mondta, mire kérdőn néztem Mattre.
-Na jó hagylak titeket!-veregettem hátba Mattet és visszamentem a nappaliba,. Felkaptam egy üveg bort és elfeküdtem az egyik kanapén és iszogattam.
-Hát te?
-Nincs kedvem bulizni Jimmy.
-Olyan nincs!-vette ki a kezemből az üveget és a karjába kapott.-BULIZZZZZZUUUUUUUUUUUUUUUUNK!-kiáltotta és elkezdett velem ugrálni a karjában.
-Tegyél le! Jól van jól van bulizok!-mondtam mire lerakott és táncolni kezdtünk. Egészen míg a srácok el nem kezdtek koncertezni. Egész jól sikerült buli lett, fel se tűnt milyen jól éreztem magam hirtelen. Ugráltam a színpad előtt, ittam, ordibáltam.
-Most szünetelünk kicsit! Mindenki kapjon fel egy pezsgőt 10 perc és éjfél!-mondta Matt a mikrofonba kicsit már rekedtes hangon.-IGYUUUUUUUUNK!-hörögte aztán és mind leugrottak a színpadról.
-Lizzy bébyyy!-karolt belém Brian és magához húzott.
-Basszus, bűzlesz!Olyan pia szagod van...-próbáltam eltolni de nem ment.
-Csak mert tudom, hogy így szeretsz!-vigyorodott el.-Láttad milyen csajokkal jöttek ezek?-nézett a többiekre.
-Matt barátnőjét láttam csak.
-Várj, öleld csak meg Zackyt.-lökött Zackyhez.
-Naaa!.mondtu egyszerre Zackyvel, de azért beekaroltam. Egyből megjelent egy szőke, anorexiásnak tűnő lány.
-Zacky, gyere velem!-fogta meg a kezét és próbálta elhúzni.
-Szia Liz vagyok!-erőltettem magamra egy mosolyt.-Zacky barátja, és lakótársa.
-Óó, és járni is akarsz vele?.kérdezte flegmán, és tovább rángatta Zackyt.
-Na jó őt gyorsan dobd!-súgtam oda Zackynek,és utána ismételten a lányra mosolyogtam, de már szinte lüktetett az ér a homlokán.
Aztán felbukkant Matt egy csomó műanyagpohárral, amikben mind pezsgő volt.
-Gyerünk, mindenkinél legyen!-mondta és az órára néztünk.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
BOLDOG ÚJÉVEEEEEET!-ordította mindenki és a párok már egymás szájára is cuppantak. Még Brian is lekapott valami idegent, csak én álltam ott tök egyedül. Szánalmas!Gondoltam magamban és hogy ez az év is ugyanolyan szar lesz mint az eddigiek....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése