2014. január 9., csütörtök

Nobody's perfect 15.

És itt a folytatás ahogy ígértem, tudom hogy későn, de remélem, azért elolvassátok! :)

Ahogy a srácok körbefogták Josht éreztem, hogy ez marha kínos lesz.
-Hé fiúk, nem akarjátok szerencsétlent nem elüldözni?-kérdezte és próbáltam közéjük furakodni, de Brian felém fordult és felkapott.
-Látod milyen jó hogy ilyen könnyű vagy?-kérdezte és becipelt a szobámba, majd kivette a kulcsot az ajtómból becsukta és kívűlről rám zárta.
-Ezt nem tehetitek! Mi folyik itt?-ordibáltam és dörömböltem az ajtón de választ már nem kaptam. Próbáltam hallgatózni de csak a fiúk morgó hangját hallottam, aztán röhögést.
Szerencsétlen Josh gondoltam magamban, de ha kirúgnám, az ajtót valószínűleg elijeszteném akármit is csináltak vele a srácok. Fel kéne törni a zárat. Elkezdtem keresni egy csattot és leültem az ajtó elé, hogy tudjak vele babrálni. Egy tízperc szenvedés után sikerült. Boldogan ugrottam föl és nyitottam ki az ajtót és szembetaláltam magam az öt sráccal akik nagy szemekkel bámultak felém miközben chipset zabáltak és söröztek.
-Ti meg mit csináltok?-kérdeztem elképedve, mert már a legrosszabbakra is felkészültem, hogy kínozzák ehelyett ültek a szobám előtt.
-Arra vártunk, hogy kirúgod az ajtót.-mondta csalódottan Brian.-Már beígértük Joshnak.
-Hogy mi?
-Reméltük megmutatod milyen vagány vagy!-kacsintott Jimmy.
-Azt mondták hogy engem is simán elvernél. Igaz ez?-állt fel Josh a földről és felém sétált.
-Hát valószínű, hogy legyőznélek!-mondtam, mire felvonta a szemöldökét.
-Hát lássuk! Van konditerem, menjünk le és küzdj meg velem.-vigyorgott a képembe.
-Hogy mi van? Te verekedni akarsz velem?
-Te megakarsz verni egy lányt?
-Hé Josh, ez nem jó ötlet!-állt be elém védelmezően Matt.
-Nyugi Matt, földbe döngölöm.-vigyorodtam el. Elindultunk mind a konditerem felé. Láttuk hogy van bent fény, és lehet bent valaki, de bátran beindultunk.
-Uhh, ez a tag durva, minden este itt eddz, és elképesztő mikre képes.-áradozott Josh ahogy beléptünk.-Tele van harci sebekkel, katona volt.-mondta, mire beugrott. Apa!
-Liz!-nézett felém.
-Te ismered?-kérdezte Josh, a srácok meg nevetni kezdtek.
-Ő az apám!-indultam el apu felé.-Hát te?
-Próbálok formába lendülni. És ti?
-Eddzek kicsit Joshsal, de úgy tudom már találkoztatok.
-Igen igen!-bólogatott apa, Josh pedig mereven bambult felénk.
-Várjunk csak, akkor te vagy aki meglőtted ugye?-kérdezte, és mintha fejbe vágtak volna. Nem is tudtam megszólalni, azt hiszem így már minden esélyem oda.
-Mert erre tanítottam.-ölelt át apa, Josh pedig elvigyorodott.
-Most meglátjuk mire még! Készen állsz?-kérdezte és azzal le is dobta a polóját, mire Matt Brian Jimmy és Zacky elfintorodtak és megrázták a fejüket, én viszont szinte csak a nyálam csorgattam.
-Egyre kérlek, ne rúgj tökön!-tette össze a két kezét, mintha könyörögni akarnak.
-Jó, majd igyekszem! -mondtam és elkezdtem bemelegíteni, aztán ahogy végeztem, felmentem a szőnyegre és vártam. Beállt velem szembe és csak állt.
-Mi az még a karodat sem emeled fel?
-Nem akarlak bántani.
-Cuki!-mondtam és lendületből mellkason rúgtam. Nem számított rá, így kicsit megtántorodott majd a mellkasához kapott.
-Na jó akkor bekeményítünk?-kérdezte és megindult felém. Ütni próbált, én meg elhajolni. Átkaroltam a derekát és átcsúsztam a karja alatt.Felmásztam a hátára, a kezemmel a fejét fogtam, a térdemet a háta közepébe nyomtam.
-Szép!-nevetett fel, aztán megragadta a karomat és ledobott a hátáról. Hallottam ahogy a fiúk felszisszentek, de én csak mosolyodtam, végre harcol velem. Felugrottam és próbáltam ütni. Elkapta a kezem és kifordította, a hátamhoz szorította, így háttal neki álltam.
-Nem akarod feladni?-kérdezte a fülembe suttogva.
-Viccelsz? Nyerésre állok!_mondtam és hátra fejeltem egyet, így egyből elengedett.Pont az orrába fejelhettem, mert mindkét kezével az orrát fogtam. Oldalról megrúgtam a térdét így kicsit megrogyott. Rúgtam egyet a combjára és így lerogyott.
-Nem akarod feladni?-kérdeztem, mire hallottam hogy nevet.
-Kénytelen vagyok!-nézett rám-De ezt még folytatjuk!-kacsintott.
-Mi ? Hagysz nyerni? Gyáva!-próbáltam hergelni, és elkezdtem ugrálni, de jött apu és a vállamra tette a kezeit.
-Nyugi kicsim, ápoljuk inkább le az arcod.
-Mit?
-Vérzik a szád!-mondta Jimmy elképedve.És valóban éreztem a vérem vasas, fanyar ízét.-Hallod haver, te tényleg vertél egy csajt.-nézett rémülten Jimym Joshra.
-Hülye! Csak egy harcost, most nem lány voltam, hanem ellenség!-pörögtem még mindig de a fiúk csak kerek szemekkel pislogtak.
-Jobban szeretném, ha nem lennél az ellenségem!-nyújtotta a kezét vigyorogva Josh, majd apára nézett.
-Maximum holnap, mára felejtsd el a lányomat!
-Rendben!
-Mi?! Nem!-ugrottam Josh mellé.-A minimum, hogy lekezelem az orrát.
-Jó, de kotródjatok haza, nem tudok eddzeni!-nevetett apa, így mi ki indultunk.
-Nem kell leápolni az orromat!-nézett rém Josh.
-Tudom, és ő is, hidd el! Na gyere!-mondtam és együtt haladtunk hatan vissza az apartmanba.
-Esküszöm Liz többet nem piszkállak, csak ne verekedj!-karolt belém Jimmy.
-Ne izgulj, téged sose bántanálak, csakis Briant.-kuncogtam gonoszan.
-Engem miért?
-Verhető fejed van!-nézett rá Matt.-És megakarod rontani!
-Én nem, belement!
-Hogy mi?- kérdezte Josh, de gyorsan közbeszóltam.
-Semmi, Brian hülye!-Csaptam közben az említett személy hátára, de szerencsére már pont visszaérkeztünk. Berángattam Josht a fürdőbe, és ő egyből le is ült a kád szélére.
-Szóval miért akartad, hogy jöjjek?-kérdezte mosolyogva.
-Hogy megnézzem, nem e sérültél meg.-léptem hozzá közelebb és a két kezem közé fogtam az arcát. Hümmögni kezdett.-Mi az?
-Szerintem más miatt.
-Igen? Szerinted mi miatt?-kérdeztem, mire két kezét az oldalamra tette. Nem karolt át, csak tartotta a csípőm.Felvette a csábítós mosolyát és úgy bámult fel rám.
-Szeretnél kérni tőlem valamit?-kérdezte, mire tiszta libabőr lettem. Beletúrtam a hajába, majd belemarkoltam és magamhoz húztam. Egyből megcsókolt, gyorsan, szenvedéllyel. A keze erősebben tartott, de nem mozdult el. Olyan hévvel csókolóztunk, hogy már levegő után kapkodtam.
-Azt hittem ma szó sem lehet ilyesmiről.-suttogta mire felnevettem.
-Már 10 perce holnap van!-lihegtem és újra megcsókoltam.Éreztem, hogy nevet, hogy sóhajt, és a kezei elindultak. Egyikkel végig simított a hátamon, a másik lecsúszott a fenekemre.Szorított magához, aztán felállt a kádról így fölém tornyosult. Mindkét kezét a fenekemre tette, majd kicsit lehajolt és felemelt a csípőjére, majd neki nyomott az ajtónak.
-Most már szabad?-kérdezte, de nem válaszoltam csak visszahúztam, hogy csókoljon még.
-Hé, gyerünk srácok kifelé!-dörömbölt az ajtón Zacky,de nem figyeltünk rá. -Ne már, Josh haza, Liz kifelé, be kell mennem!-ordított és tovább dörömbölt. Josh letett és hatalmas vigyor ült ki az arcára.Kinyitotta mellettem elnyúlva az ajtót. Éreztem, hogy vörös az arcom, a szám, és még mindig lihegek, de Zacky berontott, majd ahogy ránk nézett, felröhögött.
-Upsz, bocsi!-mondta nevetve, de én nem bírtam. Szívem szerint letepertem volna Josht, de Zacky bezavart. Josh kihúzott a fürdőszobából és az ajtó felé húzott.
-Holnap?
-Ma?
-Ma!-csókolt meg, de akkor jött Matt.
-Khm,Khm!-köszörülte a torkát. Josh mogorván nézett felé, aztán még egy csók és elment.
-Srácok könyörgöm ez most komoly? Nektek szabad, de nekem nem, igaz?-puffogtam mire mind csak vigyorogva néztek rám, kivéve Mattet,de besiettem a szobámba.
-Hé Liz!
-Matt most ne!-dobáltam le a ruháimat, de magához húzott.-Liz.
-Mi az?-kérdeztem de lelökött az ágyamra és fölém mászott.-Óh, értem, elküldted, mert nincs csajod?
-Nem, csak tetszett ahogy...-kezdett bele, de löktem rajta, egyett, így hanyatt került. Ráültem a csípőjére, mire elvigyorodott.-Tudod, jó barátok vagyunk extrákkal!-vigyorgott, és rántott rajtam egyet.
-Persze, miután elküldöd az egyetlen pasit akivel kavarok?
-Rajtam levezetheted!-húzott magához, és egy ideig bele is mentem, de szerencsére Zacky kopogott.
-Liz jöhetek?-kérdezte mire leugrottam Mattről és visszakaptam a pólómat.
-Persze!-sóhajtottam.
-Bocsi, nem tudtam, hogy ott benn...
-Jó inkább menjetek ki!-néztem mindkettejükre. Matt elképedve nézett, de jobb ez így... nem erre volt szükségem.

3 megjegyzés :

  1. Na itt vagyok! :D
    Josh jó arcnak tűnik, sőt! ^^
    Matt féltékenysége egy szinten cuki, viszont... Ahogy leteperte Liz-t... o_o
    Zacky folyamatos zavarása már vicces :"DDD
    Várom a frisst! :D

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy itt vagy :)
      Hát Matt-re nagyon nem tudok még mit mondani, Zacky meg hát kb ilyennek tudom elképzelni, aki véletlen vagy csak álcázott szándékossággal ilyen jól időzít mindig :)
      Josh pedig a későbbiekben még visszatér :)
      Köszi a komit!!

      Törlés
  2. Szia, imádom a sztoriiiit! :D
    Egy világ omlott össze bennem, hogy a 15.-nél nem tudok tovább menni. :(
    Állati aranyos Brian magabiztos kacérkodása, Zacky ahogyan mindig rosszkor állít be, Matt pedig az igazi védelmező "gentleman" , Jimmy pedig őrült haverként annyira reális. Egyszerűen imádom, izgalmas, változatos, nagyon jó stílusban írsz! Gratulálok, további sok sikert!
    Üdv.: Alexx
    (PS: Ugye lesz még része? :D )

    VálaszTörlés