2013. december 30., hétfő

Nobody's perfect 12.

Reggel Matt csupasz és meleg mellkasán ébredtem. Jó érzés volt, aztán hirtelen fel eszméltem.
-Matt kelnünk kell! Gyerünk!
-Mi? Ne,...
-Matt, apám ha meglát így, akkor.
-Ébren vagyok!-ült fel hirtelen az ágyban. Az volt a szerencsénk, hogy a kocsijában volt már minden cucca amit magával hoz a síelésre, és este fel is hoztuk, hogy reggel ne legyen gáz. Dobtam neki oda a táskájából pár ruhát és magamnak is kerestem valamit. Gyorsan felkapkodtuk és próbáltam eltüntetni a tegnap esti nyomokat.
-Liz a tegnap...-kezdett bele Matt miközben beágyaztam. Hátulról átkarolt és megfordított.-Köszönöm!
-Én is! Igazán  nagyszerű élmény volt.
-Hmm...hízelegsz?-kérdezte Matt aztán kopogás és már nyílt is a szobaajtóm.
-Jóreggelt! Látom már fent vagy és Matt, jó korán ideértél.
-Igen, nem akartam elkésni.
-Dícséretes fiam! Lent készül már egy kis reggeli.-csukta be apu az ajtót, mi meg egy nagy levegővel nyugtáztuk, hogy ez sikerült.
-Liz azt hiszem bizton állíthatom, hogy te lettél a legjobb barátom!
-Köszönhetően a tegnapnak? -kérdeztem nevetve.-Hízelegsz? Fölösleges, megígérhetem, hogy egy ideig nem fordul elő újra.
-Mert?
-Mert barátok vagyunk, akkor meg már olyan lenne mint egy kapcsolat ...
-Igaz!-vágódott hanyatt az ágyamon.Aztán megint kivágódott az ajtóm.
-Szia Liz! Matt?
-Szia Zabásom, mi történt, hogy nem ragadtál le a reggelinél?
-Mondtam, hogy legközelebb te leszel az első!-ölelt meg.
-Te kis cuki!-adtam egy puszit az arcára és pakoltam tovább.
-De Matt te hogy a faszba kerülsz ide ilyen korán?
-Tudod, nekem nem volt olyan nyúzott éjszakám mint neked!-vigyorgott Matt amitől kitört belőlem a nevetés, de gyorsan inkább besiettem a fürdőbe. Kicsit kisminkeltem magam, fogat mostam és felkötöttem a hajam. Mire végeztem már Brian és Jimmy is megérkeztek. Lementünk anyuékhoz a konyhába, kaptunk egy egy szendvicset aztán megérkezett a két taxi, ami a reptérre vitt ki minket.
Egy közel 6 órás repülőút után megérkeztünk Franciaországba. A reptérről egyből a szállásra, fel a hegyekbe. Már úhgy el gémberedtünk a hosszú ülés után, hogy szinte már fájt mikor újra járhattunk.
-Na jó srácok az a helyzet, hogy 2 apartmanunk van. Egy nekem, Kimnek és Jacksonnak, ti öten külön lesztek!
-Mi? Apu ez,... biztos vagy benne?
-Tudom, hogy elbírsz velük!-vigyorgott rám apu és már dobta is a kulcsot.
-Úristen, király... köszönjük! Bulizzunk!-jöttek a reakciók a fiúktól.
-Még valami srácok, már felépültem, és a lányomat kiképeztem, ne kelljen egyikőtökre se haragudnom!
-Úgy lesz!-vigyorgott Brian, aztán átkarolt.-Keressük meg azt a pecót!-nem kellett sokat keresnünk, egy hatalmas kétszintes ház volt, nagy terasszal, bár az csupa hó volt, kilátszott a jacuzzi is.Elképesztő, hogy ebbe apám csak így belement. Komolyan el se tudom hinni.
-Liz apád király!-ugrott a nyakamba Jimmy.
-Aha, inkább furcsa!
-Mivel már elég késő van mit szólnátok, ha rendelnénk kaját, piát és jacuzziznánk?-kacsintgatott Zacky.
-Nekem nincs fürdőruhám!-néztem rájuk furán, de persze mind a négy srác csak mosolygott.
-Annál jobb!
-Jaj ne már, láttatok egy csajos ruhában, és most már mindig ez lesz?-megrázták a fejüket.
-Majd ha láttunk fürdőruhában!
-Barmok!-mondtam és elindultam lefelé a központi épületbe, nézni valami fürdőruhát, de nagy szerencsémre nem árultak ilyet. Visszamentem és a srácok addigra már rendeltek egy csomó piát és boldog vigyorral vártak.
-Igyunk Lizre és a csodás apukájára!
-Igyunk, hogy ilyen jó barátot szereztünk!
-Srácok, nem akarok inni én...
-Nézd, kértünk whiskeyt is!-lóbálta előttem Brian a poharat.
-Jó, egy kicsit iszom!-mosolyodtam el és már meg is kaptam az üveget. Leültem a srácok közé és ittunk. Kezdtek egybefolyni az arcok és a pillanatok és már borzalmasan szédültem.
-Maaatt, Maaatty!
-Itt vagyok, mi az!
-Te vagy a legjobb barátom! Briaaaaaaaaaaaan!-kapaszkodtam át az ő nyakába.-Tudod, hogy mit gondolok rólad?
-Hogy imádsz!
-Igen, imádlak, de egy barom vagy! Deeeeeeeeeeee, Zackyyy, te meg anniyra....annyiraa gusztustalan! Egy wcben?
-Liz te már ne igyál többet!-próbált megtartani Brian.-Nem mintha így kevésbé szeretnélek, de már összevissza beszélsz.
-Ez nem, nem igazság! Mindig én leszek részeg!-csuklottam össze a földön.A srácok csak bámultak rám, én meg csak magam elé, aztán kiszúrtam a jacuzzit.-Fürödjünk!-kezdtem kúszni a földön de egy pár lábba botlottam.
-Gyere, beviszlek!
-Brain, tegyél le, hééé, naaaaa, majd a szülinapomon, most hagyj!
-Mi van?-éreztem, hogy röhög.-Beviszlek, hogy aludhass, holnap síelünk!-vigyorgott majd rám csukta a szoba ajtót.

Kávészag, de jó. Kikéne nyitnom a szemem.
-Zacky?
-Szia!-mosolygott rám és már a kezembe is nyomta a bögre kávét.-Imádlak!
-Tudom! Kint van kaja is, és van fél órád összekapni magad, aztán megyünk a hegyre csúszkálni.
-Én nem tudok és nem akarok! Utálok másnapos lenni.
-Hát igen nem a legjobb. De szép lassan csak hozzászoksz a piához.Gyere segítek!-húzott ki az ágyból.-Hideg van jól öltözz fel.
-Köszi ZACKY!-szóltam még utána és átöltöztem. Kimentem de a srácok már nem igazán hagytak nekem reggelit. De mi másra számíthattam volna, 4 sráccal lakom együtt.
-Este ne igyunk, jó? Játszunk, filmezzünk csak ne igyunk!
-Miért? Csak nem rosszul vagy?
-De Brian!-huppantam le mellé a kanapéra, és neki dőltem.
-Mi az most már szeretsz?
-Mindig szeretlek, csak néha barom vagy!-néztem fel rá, mire dühös képet vágott.-Te is szeretsz, ne is tagadd!-mondtam neki vigyorogva mire enyhült kicsit a tekintete.
-Na jó, talán, mert tegnap elfogadtad a szülinapi ajándékod!
-Mi? Dehogyis!
-De igen!-jött mind a négyőjüktől a helyeslés, így inkább csak átdőltem a másik oldalamon ülő Jimmyre.
-Na gyerekek készen vagytok?-jött be anyu.Mosolyogva mind bólintottunk és elindultunk együtt a kölcsönzőbe.Csak egy másfél óra volt mire lett mindenkinek felszerelése, még Jacksonnak is.Nagyon cuki volt,alig bírt 2 lépést megtenni a nagy overáljában.
 Ahogy mind készen voltunk a felvonóhoz mentünk.
-Gyere, segítek!-húzott Brian magával.
-Félek!
-Nem kell, vigyázok rád!-mosolyodott el és már rá is huppantunk egy padra. Nem mentünk magasra és Brian egész jól elkezdte mutogatni, mit hogy csináljak.
-Na lejjebb siklok, gyere oda hozzám!
-Brian nem akarok!
-Gyere, bízz bennem!-tárta szét a karjait és én elindultam.-Lassíts, állj meg!
-Nem tudok, hogy?-kérdeztem és azzal bele is csapódtam Brianbe, és hanyatt estünk.-Bocsii!
-Na jó, ez már a sokadik, ennyire tetszem?-vigyorgott rám, miközben rajta feküdtem.
-Vicces vagy! És nem jössz be! A barátom vagy, mint a többiek!-másztam le róla.-Ez a síelés nem az én sportom. Nem megyünk le?
-Ahhoz le kell siklani!-kacsintott és ő elindult lefelé. Én meg csak bámultam utána, hogy ez most komolyan itt hagyott? Féltem, de kénytelen voltam újra elindulni. Hát nekilendültem, egész jól ment, nem is vészes, aztán jött a megállás.
-Brian?
-Fordítsd be a lábad!-mondta hangosan én meg próbálkoztam és sikerült, igaz hogy megint seggre estem, de sikerült!-Ez aaaaaaaz! Gyere!-húzott fel én meg megállás nélkül csak vigyorogtam!
-Megyünk még egyet?-kérdeztem és Brian már boldogan bólintott.Már elkezdett sötétedni mikor vissza felé indultunk de a házba mire felértünk sehol senki.
-Remélem nem haltak meg!-mondtam miközben próbáltam kihámozni magam a nagykabátból.-A francba!
-Mi van?
-Becsípődött a cipzárom, nem tudom lehúzni!-nyöszörögtem, de Brian nevetve jött és segített. Épp hogy hozzáért, már nem is volt baj, működött, jellemző!
-Ahh, de jó, megsülök!-dobáltam le magamról a pulcsikat.-Mi az mit nézel?
-Csak olyan kis szerencsétlennek tűnsz!-nevetett.
-Húú de jó fej vagy!-fintorogtam rá.-Azt hiszed te jobb látvány voltál tegnap a szőke cicáddal?
-Naa, ne is említsd! De várj, csak nem zavart?
-A csaj? Deee! Nagyon is zavart, az összes, bénák voltak!
-Csak te nem vagy béna mi?
-Nem ezt mondtam, de azok kifejezetten bénák voltak, hisztisek, nyafogósak, beképzeltek...Na de hagyjuk, mert csak hányingerem lesz! Átöltözöm, aztán megkeressük a többieket?-Brian bólintott én pedig szaladtam átkapkodni a ruháimat. De ahogy tükörbe néztem elborzadtam, tökre leégett az arcom. Gyorsan le alapozóztam kicsit, hogy ne legyen paradicsom fejem, és kihúztam a szemem, aztán mentem is Brianért.
-Nem is mondtad, hogy paradicsomfejem van!
-Mert cuki volt!
-Nem, ocsmány és égő!-veszekedtünk ami le nem értünk a főépület társalgójába. Ott volt Matt és Jimmy és arrébb Zacky, akinek valami göndörhajú csaj rikácsolt.
-Vele mi van, ki az a csaj?-kérdezte Brian a többieket, de ők csak nevettek.
-Egyszercsak elrángatta és azóta ott hadovál neki.-néztünk már mindannyian Zacky felé, aki ekkor felénk tátogott egy "Segítsetek"-et.
-Na jó megmentem!-indultam meg Zacky felé. Ahogy odaértem, hálálkodó pillantásokkal figyelt-Ismered?
-Nem, csak félrehúzott, azt se értem mit mond, de ő se amit én...-magyarázott Zacky, de átkaroltam a derekát és csak a lányt néztem, aki erre picit elhallgatott.
-Nézd, ez jó lesz, fogd meg a fenekem!-súgtam Zackynek aki gyorsan engedelmeskedett én továbbra is csak méregettem a lányt, aki ahogy észre vette, hogy Zacky keze lejjebb csúszott, fújtatni kezdett.
-Bocsi!-súgta Zacky és mikor felé fordultam, megkérdezni, hogy ugyan miért megcsókolt. Aztán már hallottuk ahogy eltrappolt a csaj.
-Ezért bocsi?-kérdeztem, de már a srácok hangos röhögését is hallottuk.Zacky meg csak zavartan bólintott.
-Zacky öcsém, ez mi volt? Liz?-nézett ránk Jimmy elképedve.
-Rám ne nézzetek, én csak segíteni akartam, erre ezt kaptam.-néztem körbe, aztán megláttam anyuékat.-Na jó téma törölve, menjünk vacsizni!

2 megjegyzés :

  1. azta :D szép. :D mindenki megfordul majd Liznél? :D bár .. valahogy nem sajnálom. :) kíváncsian várom ki mellett marad majd meg :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ha a kérdésedre most válaszolnék akkor az egész fanficet elárulnám, így inkább csak hallgatok és köszönöm a komit ;)

    VálaszTörlés