2013. december 24., kedd

Nobody's perfect 10.

Lassan egy hét eltelt már a közös vacsora óta, és azóta apu és anyu minden estére áthívják szinte a srácokat, sőt, 3 hét múlva kezdődik a téli szünet és úgy gondolták együtt kéne elmenni síelni ... pedig az életben soha nem voltunk még síelni, nem is tudom, hogy kell...
-Megjöttünk!-jött be a szobámba Matt és Jimmy.
-Sziasztok! Jackson szólj anyunak, hogy megjöttek a fiúk.-küldtem le az öcsémet, aki eddig az ágyamon ugrált.
-Jó megyek már,... de majd visszajövök!-szaladt ki.
-Brian és Zacky?
-Majd ők is jönnek, valami barátjukkal találkoznak.-Huppant le Matt az ágyamra, Jimmy meg mellém a földre.
-Dehogy, randiznak!Azzal a két szöszi csajjal...-kezdett bele Jimmy, de Matt ledobta egy párnával így elhallgatott.
-Mi? Nem is mondták! De szemetek ezek, ....
-Nem szokása pasiknak, csajokról csajokkal beszélni!
-Hééé, Matt ha én csak egy csaj vagyok most húzz innen. A legjobb barátaim vagytok, elvárom, hogy elmondjátok, ha barátnőtök van, hogy felmérjem a terepet, hogy megfelel, vagy sem!-vigyorogtam rá, mire hirtelen felült az ágyról.
-Hogy felmérd? Mér ha neked nem szimpi, akkor már nem lehet a csajom mondjuk?
-Hát nem?!-vontam meg a vállam, mire felnevetett.-A legjobb barátaim vagytok, nem tűrök mellettetek picsákat.
-Mi i beleszólhatunk a te magánéletedben?-kérdezte Jimmy,mire bólintottam.
-Örömmel venném néha a tanácsaitokat, de egyelőre nincs mi miatt dolgoznotok.
-Ugyan, mióta bekerültél a tvbe, annyi pasi akar összejönni veled, hogy a nyálukon csúszik mindenki a suliban...-vágódott újra hanyatt Matt.
-Hülye vagy, dehogyis.
-De igen!-vágták rá mindketten.Bár még ha így is volt, felém egyik se mutatta ezt, így nem is vettem észre...
-És kik?-kérdeztem, de erre csak sóhajtottak.
-Senki érdemleges, akivel engednénk hogy járj.-kacsintott rám Matt ezzel lezárva a témát.De ezt el is fogadtam.Átköltöztem Matt mellé az ágyra, felkucorodtam mellé, bár nem sok hiányzott, hogy lelökjön, pedig franciaűgyam van, de úgy terpeszkedik, hogy az hihetetlen.
-Hé sziasztok!-tépte fel az ajtót Brian vigyorogva.
-Hali, na milyen volt a randi?
-Mi?-kérdezett vissza meglepve Brian, kissé zavarodottan.
-Elmondtuk, hogy azokkal a szőkékkel találkoztatok Zackyvel.-hangsúyozta Matt, mire Brian hirtelen bólogatni kezdett.
-Jajaaaaaa, nagyon király! Meg is lesz egyikük már biztos.-kacsintott rám Brian, de ahogy beszélt szegény lányról kicsit ideges lettem, vajon mik a tervei vele. De azért felé eresztettem egy erőltetett mosolyt!
-Na srácok mivel Zacky már fel sem jött, gondolom lassan mi is mehetünk enni, szóval menjünk!-álltam fel és Matt már tartotta a két kezét, hogy felhúzzam az ágyról.
-Na gyere!-húztam, de még jó, hogy segített, mert ott maradhattunk volna estig is, ha csak én rángatom a karját..Lesiettünk a lépcsőn és anyu már meg is terített, Zacky pedig már majszolgatott valamit.
-Mi van kis zabagépem nekem már nem is köszönsz?-öleltem át és azért nyomtam egy puszit az arcára.
-Ha téged is meg lehet enni legközelebb ígérem te leszel az első.-mosolygott rám, és adott egy puszit a homlokomra.
-Idióta!-paskolgattam meg az arcát, aztán leültem a helyemre. Jackson már türelmetlenül dobolt az asztalon.
-Mi van öcsi, hát vissza se jöttél szólni!-simogattam meg a fejét.
-Anyu azt mondta csak zavarlak téged.-mondta durcásan, rám se nézett.
-Hééé, te engem sose zavarsz! Te vagy a legfontosabb kispasas az életemben!-pusziltam meg a fejét, így végre rám nézett.
-Tényleg? Jobban szeretsz mint őket?-mutatott a fiúkra, akik már szintén leültek a helyükre és erre a kérdésre, felvont szemöldökkel néztek Jacksonra.
-Persze!-vágtam rám, mire a fiúk hangosan hőbörögni kezdtek.-Te a testvérem vagy, az egyetlen kisöcsém!
-Szeretlek Liz!-borult a nyakamba, de őszintén szólva nem is értem anyu miért mondott egyáltalán ilyet neki.
-Hé a kis, mármint a nagycsaládom!-lépett be apu a mankójával.Nehezen ment neki még a járás, a varratok miatt az oldalában.-Sziasztok fiúk!Na akkor eljöttök velünk síelni?
-Köszönöm, de én nem, nem szeretném, hogy ennyit költsenek rám és..-magyarázott Brian kicsit idegesen.
-Jó akkor fiam, te már biztos jössz!-bólintott apu.-Nem gond, szeretném ha tudná a lányom, hogy elfogadom a barátait és mivel eddig ilyenekre nem volt együtt lehetőségünk, jobban élvezné, ha ott lennétek ti is.
-Én szívesen megyek, ha fizethetem a részemet, van rá pénzem.-magyarázott szinte teli szájjal Zacky.
-Senki nem fizet semmit, maximum Lizt hívhatjátok meg néhány italra vagy vacsira, többet nem engedek.-morgott apu, a fiúk viszont csak elmosolyodtak.
-Akkor köszönjük szépen, mindannyian, szívesen megyünk!-beszélt Matt, én meg csak kapkodtam a fejem, hogy akkor ez most komoly? Egy hét a srácokkal a hegyekben, síeléssel? Már előre félek

Mindenkinek nagyon nagyon Boldog Karácsonyt Kívánunk! Jó olvasást ez a mi kis karácsonyi ajándékunk, élvezzétek és majd 27-én jelentkezünk!Jó pihenést sok fincsi kaját és nagyszerű ajándékokat nektek :D

2 megjegyzés :

  1. Nagyon jó!!:) Kíváncsi vagyok milyen lesz a síeléés!!:DD Gyorsan kövi réészt:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök neki hogy tetszik :) Köszönjük a komit is és holnap már jön az első síelős rész :D Nem kell már sokat várni ;)

      Törlés