2013. november 4., hétfő

Life is just a game 20.

Heidi:

-Jézusom, hogy én mennyire utállak titeket! Mind elfogultak vagytok, mert ő Synyster Gates...úristen!-dühöngtem miután úgy döntöttek a srácok vagyis a zsűri, hogy vesztettem.
-Nyugi! Nem lesz vészes a ruhád, nem aggatok rád minden hülyeséget!-kacsintott rám Brian, amitől csak ordítani támadt kedvem.
-Itt meg mi az isten van?-lépett be Skye, mögötte Matt, nyakában Aleckel.-Mit ordibálsz?-nézett rám kérdőn.
-Heidi megszívtaaaaaa!-nevette Brian, majd Johnny felém kezdte el "döngetni" a gitárját.
-Jól rábasztáááál!-mondta közben majd elnevette magát.
-Fogadtak, már megint és vesztett!-magyarázta Jimmy a fejét fogva. Bólintottam és inkább nem is akartam bele gondolni, mit akar rám adni Brian.

-Mi volt az orvosnál?-kérdeztem aztán mire Matt szeme felcsillant, de egyikük sem szólt semmit. Már Zacky is őket figyelte.-Bökjétek mááááár ki!
-Apa lettem!-vigyorgott Matt Aleckkel a nyakában. Brian és Jimmy boldogan mentek oda lepacsizni a kis Sanderssel, de Zacky ott maradt mellettem.
-Most már tuti nyogodtabb, szerintem próbálj meg vele most beszélni!-mondtam neki és adtam egy puszit majd gratuláltam én is Mattnek.
-De ez azt jelenti, hogy innunk kell és ünnepelni!-kezdett be lelkesedni Jimmy.
-Nem, Aleck nem...
-Én vigyézok rá!-ajánlotta fel egyből John, ami nem is volt meglepő. Nem éppen szívlelte a sevenfoldosokat így nem is nagyon jött velünk szórakozni. Skye rábólintott és ment mindenki átöltözni.  Skye behúzott a szobájába és sápadtan nézett rám.
-Mi baj? Mégsem Matt az apa?
-De, de őő az, de mindezt felvette a kamera....
-Basszus!-ültünk le mindketten.-Na jó bízzunk benne, hogy nem lesz para. Csak nem kürtölik szét...-próbáltam némi színt lehelni a nővérem arcába de abszolút nem bíztam benne...

Brian:

-Haver, úristen szülő vagy! Most úgy le kell innod magad, hogy tudd évekig nem fog menni...
-Hagyd már, hülye duma!
-Dehogyis! De nem baj, gondoskodom róla, hogy hulla részeg legyél!-vigyorogtam rá és hátba veregettem, aztán megjelent Skye, Heidi és Taylor. Beálltak a kamera elé és énekeltek, táncoltak. Öröm volt nézni mekkora hülyék.

 De aztán ahogy Heidi közelebb jött, már megéreztem a piaszagot. Magamhoz húztam átkaroltam és elindultunk lefelé a bárba.
-Ne akard kihasználni, hogy már ittam és boldog vagyok! Még mindig utállak!-magyarázott nekem, de közben a fejét a vállamra döntötte.
-Tudod nagyon jól, hogy nem utálsz. Imádsz engem!
-Régen immádtalak, de... de mooost.-ahogy leértünk a bárfelé indult, leült a bárpultnál.-Maximum ha veszel nekem inni.-mosolyodott el, mire kértem mindkettőnknek egy-egy whiskeyt. Egyszerűen leírni nem lehet, milyen aranyos mikor iszik és megállás nélkül mosolyog. Gyönyörű!
-Tudod Brian, .... ha anno azt mondod nekem,... hogy szeretsz, ha nem maradsz vele... én biztos...mindent megadtam volna. Nagyon szerettelek! És most leitatsz és mindezt megtudod!-nevette el magát, de aztán, ahoyg rám nézett láttam, hogy bekönnyezett a szeme.
-Gyere, bulizzunk!-húztam félre, hogy táncoljunk.

Zacky:

-Matt beszélhetünk?-bólintott és kijött velem az utcára. Rágyújtottam és belekezdtem.-Sajnálom, hogy úgy érzed..
-Haver, ne! Szinte testvérek vagyunk, és én voltam paraszt! Sajnálom, csak megijedtem, hogy ha nem úgy alakulna köztetek és elmegy Aleck is eltűnik... Ha szereted tegyél meg mindent, hogy megszerezd és megtartsd, mert ő tökéletes!-ahogy ezt kimondta, elmosolyodtam. Már csak Skyet kéne rávennem hogy hajlandó legyen ezt megbeszélni velem.
-Kösz!-öleltem meg Mattet. Ő bement én meg kint maradtam még elszívni a cigimet. Már csak két szippantás lehetett hátra mikör Skye hátulról a hátamra ugrott.
-Matty mondta, hogy rám vársz!
-Igen! Beszéltem vele rólunk!
-Zacky nincs olyan, hogy rólunk! Vagy te és Gena és vagyon én külön.-rázta meg a fejét, és lemászott a hátamról.
-Lehetnénk mi! Matt nem bánja, és én se bánnám! Adj egy esélyt!-kérleltem, de nem nagyon nézett rám. Kivette a csikket a kezemből és beleszívott.

 Szorosan hozzám simult és a számba fújta a füstöt.
-Nekem idő kell, neked meg hogy kiszellőztesd a fejed. Genat szereted!-suttogta. Átkaroltam a derekát, hogy magamnál tartsam. Nem ellenkezett, egy halvány mosoly volt az arcán.
-Nem kell kiszellőztetnem én téged szeretlek! Téged akarlak!-ahogy kimondtam lehajtotta a fejét. A homloka a mellkasomhoz ért. Kicsit előre döntöttem a fejem és nyomtam egy puszit a fejére. Pár percig így álltunk, de aztán felnézett és én megcsókoltam.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése