2013. szeptember 3., kedd

Life is just a game 5.

Heidi:

-Gyere már! Azt mondták másnak is kell majd a stúdió sietnünk kell, hogy fel tudjunk venni pár számot.
-Jó, Heidi igyekszem, de ha bas*ogatsz elárulom, nem fogok gyorsabban elköszönni a gyerektől.-mi mást tehetnék, csak egy szemfordítással Alecnek intve kiléptem az ajtón.
-Anyu menj nyugodtan!-hallottam még Alec hangját és pár perc után Skye is végre útnak eredt. Taxi és már úton is voltunk. Nem igazán beszéltünk a srácokkal való találkozásról. Nem sikerült jól, Skye nem is válaszolt Mattnek és azóta se volt semmi, két hét telt el.De talán jobb is így, nem kell magyarázkodni, nincsenek kínos percek és azzal foglalkozhatunk ami miatt jöttünk... a zenével!Mire feleszméltem odaértünk a stúdióhoz és fel is szaladtunk az emeletre, hogy kezdhessük is a munkákat.
-Melyikőtökkel kezdjük az éneklős részeket?
-Mehet először Heidi én addig még gitározgatok.-vágta rá egyből Skye így be is mentem a kis szobába. Fejhallgató fel és kezdjük. Fel se tűnt és már 2 számot fel is vettünk, Skye és az én részem is megvolt, még ha gyötrelmes is volt újra és újra és újra ugyanazt énekelni.


Skye:

-Na jó, jöhet egy kis szünet! Aztán még pár vokál részt fel tudunk venni, mert aztán jön a következő banda.-adta ki Mike, így igazából így is lett. Már vettem is elő a telefonom hogy haza telefonáljak minden rendben van-e, mikor beállított a másik banda, tök váratlanul.
-Na neeeeeeeee!-halottam Heidi hangját és az ajtó felé kaptam én is a fejem és hasonló hangsúllyal mondtam én is.-Na neeeeeeeee!
-Hé csajok ! Itt dolgoztok?-vigyorgott ránk Zacky, mivel a többiek ott se nagyon tudtak megszólalni.
-Matt ha ez a te műved...
-Brian kuss, és nem!-reagált egyből Matt morgására, amit pont értettünk mi is.
-Még jó, hogy beszéltük hogy meghallgatnánk milyen lett a zenétek. Van már valami?-kérdezte Zacky mire zavartan néztem Heidire hogy most mi legyen.-Na?-kíváncsiskodott Zacky és a pulthoz lépett majd benyomta az utolsó rögzített pár perces számot. Csendben hallgattuk ahogy a fiúk is, de közben végig őket figyeltük. Lassan mind bejöttek és leültek miközben ment a felvétel.
Lehet most tudunk majd beszélni? Kitudja milyen hangulatban vannak, és hogy nem jönnek-e a csajok véletlenül....
-Hé ez egész jó!-vigyorodott ránk Johnny.
-Hát volt jobb zenétek is!-mondta unottan Jimmy.
-Hoho, igen és ti el is vettétek!-mondta egyből Heidi, mire Jimmy és Brian is felkapták a fejüket.
-Azt múltkor letisztáztuk!-mutatott felé Brian, mire Heidi csak vigyorogni kezdett.
-De a múltkoriakból is csak annyiban lehetünk biztosak, hogy gondjaid vannak.
-Nem nekem édesem! A te fejeddel van a baj.
-Oh, Brian, köszönöm, igazad van! Baj lehetett vele, ha hagyta hogy a testem leálljon veled.
-Hogy mi van?-zajlott a szócsata miközben én már csak a szemem dörzsöltem, unalmamban.
-Fejezzétek már be!-rivallt rájuk Jimmy, most volt a pillanat, hogy elfogott a döbbenet. -Ku*vára unom hogy ilyen gyerekesek vagytok! Csak én lehet hülye és idegesítő! Ha már engem idegesítetek, baj van!-mondta mire kisebb csend állt be. De az ajtó újra nyílt és újabb váratlan vendéget hozott!
-Anyuuuuuuuuuuuu!-ugrott a nyakamba Alec, a srácok pedig mind olyan döbbenettel néztek, hogy szinte már én éreztem magam kínosan.
-Szia kicsi! Mit kerestek itt?-intéztem a kérdést inkább a bébicsősznek aki csak elvörösödött.
-Aztaaa, van egy fiad?-kérdezte vigyorogva Jimmy.-Lenanak igaza volt!-csapta össze a két kezét, jó nagyot tapsolva. Heidi felpattant és Jimmynek indult.
-Talán inkább kérd számon a csajodat mielőtt még ilyen elhamarkodott döntéseket hozol! És ha az unokaöcsém előtt mondasz bármi olyat, amit neked sem kellett volna kicsiként hallanod, akkor szépen kimegyünk egyet beszélgetni!
-Heidi nyugi! -próbáltam csití tani, de láttam a srácok szemében a zavartságot és hogy kételkednek már mindenben.-A legegyszerőbb ha most már megbeszéljük a dolgokat!-közöltem sóhajtva mire Heidi félve nézett rám. Pár percig csak mélyen néztünk egymás szemébe, úgy öntve lelket a másikba. De most végre belekezdtünk a mondandónkba....


Elnézéseteket kérjük, teknap technikai problémák adódtak ami miatt mára csúszott a rész, de a lényeg a lényeg, itt van :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése