2013. augusztus 27., kedd

Life is just a game 3.

Matt:

-Skye! Skye várj!-el sem hiszem, hogy megint összefutunk!-Kérlek álljatok meg!-ordítottam mire lassan megtorpantak és visszafordultak. Heidi dühösen, Skye meg rám se mert nézni.
-Mi van? Nem értitek azt hogy nem érünk rá?-borult ki Heidi, mire már a srácok is mögénk értek.
-Mi bajod van Heidi?-kérdezte Brian, de nem válaszolt.-Most mondd, csak hogy akkor tisztázzuk végre!
-Komolyan kérdezed mi bajom? Mintha te meg Jimmy nem csináltatok volna elég nagy zűrt! Meg a kis Leana kedvesen tiport el a sárgaföldig, hogy aztán még engem rángassanak el innen.-olyan ingerülten beszélt, hogy csak szájtátva bámultuk, nem csak mi még Skye is lepetten nézte.Durván kiakadt.
-Heidi nyugi beszéljük ezt meg!-szólalt meg Jimmy, de ez már úgy tűnt sok volt, mert Heidi elszaladt.
-Mi van vele? Miért haragszik ránk, ha nem is tudjuk mi van?-kérdeztem Skyet, de csak most nézett a szemembe.
-Matt ezt .... ezt én nem tudom így elmagyarázni. Megpróbálom megnyugtatni, hogy letudjunk ülni beszélni.-beszélt, de szinte nem is értettem mit mond, csak örültem, hogy végre beszél.

Skye:

-Adjatok egy kis időt, hogy megnyugodjon.-kérleltem a fiúkat,de Brianen és Jimmyn láttam, hogy nagyon nem tetszett nekik, amit imént a fejükhöz vágtak.-Kérlek! Majd hívlak jó? Egy hét!
-Jó, de tényleg beszéljünk, mert utálom ha mocskolnak!-vágta oda Brian és megfordult Jimmyvel el is tűntek.
-Megígérem!-mondtam hangosan, hátha hallják még ők is. -Most mennem kell! Már várnak!- mutattam a hátam mögé és elindultam. Mire megfordultam megláttam Heidit Aleckal. Félve a hátam mögé pillantottam és láttam, hogy Matt és Zacky még itt állnak, bár már nem minket néznek, csak beszélnek. Johnny egyenesen rám nézett, bele a szemembe, végig követett a szemével.
-Anyuuuu! Nem is mondtad, hogy Heidi ma jön!-szaladt felém Alec boldogan.
-Szia kicsim! Meglepetésnek szántuk!-mosolyogtam rá és kisimítottam a haját a szeméből.
-Nem szeretem a meglepetéseket!-mutogatott felém az ujjával mire csak nevetni tudtam. Újra hátra néztem és a srácok már nem voltak ott. Heidi lassan odaért hozzánk és elindultunk haza felé.

Brian:

-Szerinted mitől akadt ki ennyire Heidi?-kérdeztem Jimmyt már a kanapénkon ülve whiskeyt iszogatva.
-Esküszöm nem emlékszem, de nagyon érdekel, hogy Leananak miköze ehhez.
-Leananak? Azt se tudom nekem mi közöm hozzá... Idegbajos liba!-kortyoltam a poharamba,mire Jimmy elkezdte utánozni Heidi mai hisztijét amin jót röhögtünk.
-Hallod lehet felcsináltad!-csaptam oldalba, mire lesápadt.-És Leana azért ugrott neki, és azért vitték el!-gondoltam tovább a kis elméletemet, mire Jimmy csak egyre borzasztóbban nézett.-Lehet hozott magával egy kicsi Jimmyt.
-Na az ba*zna be komolyan!-ivott ő is a poharából, de én csak nevettem. Azért remélem nem így történtek a dolgok. Bár akkor nekem mi közöm lehetne hozzá? Pont hogy ezen kezdtem el agyalni Jimmy is elő állt az ötletével.
-Lehet te csináltad fel!Én konkrétan nem emlékszem rá, hogy lefeküdtem vele!Emlékszem arra az éjszakára, de az utolsó emlékem, hogy hozzám megyünk, kinyitom az ajtót és kész. Semmi több.
-Tuti nem csináltam fel! Mindig használok gumit.
-Ugyan! Volt pár alkalom mikor csak úgy hirtelen jöttek a dolgok.-vigyorgott rám a hülye perverz fejével, mire eszembe jutott pár emlék.
-Huh! Szép emlékek!-sóhajtva hanyatt dőltem a kanapén mire Jimmy csak bólogatott.-Szerencsére Mich nem tudott semmiről.
-Gondolod?-kérdezte Jimmy komolyan, de én nem bírtam komolyan venni, pofán vágtam egy párnával és tovább gyártottuk az elméleteket, hogy mi lehet Heidi baja.

Pár nappal később

Skye:
-Heidi!-léptem ki a fürdőből, de nem válaszolt. Kimnetem a nappaliba, benéztem a szobájába a konyhába de sehol semmi. Alec se volt sehol, gondolom elvitte oviba, na akkor majd ha haza jött meg mondom, neki hogy pénteken találkozunk a fiúkkal. Ugyanis Mattel már megbeszéltem.Mire felöltöztem és megreggeliztem meg is érkezett.
-Mit játszol?-lépett be a nappaliba ahol gitároztam.
-Csak egy új számot próbálok írni.De valamit meg kéne beszélnünk.
-Persze micsodát?
-A srácokról van szó!
-Nem Skye, nem!-tiltakozott egyből.
-Heidi, kérlek, muszáj velük megbeszélni ezt! Nem azt mondom, hogy béküljünk ki velük, csak beszéljünk! Huntington Beach nem olyan nagy nekünk, hogy elkerüljük egymást. Főleg hogy mi is zenélni akarunk! Meg hát nekem is könnyebb lenne.
-Jó! Beszélni beszélhetünk, de nem vagyok hajlandó kibékülni a két barommal!
-Kettő? Akkor Mattel, Zackyvel és Johnnyval semmi bajod, annál jobb!-vigyorodtam el, mire csak vállat vont durcásan.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése