2013. augusztus 13., kedd

3.fejezet

Egy hét telt el mióta elküldtem Leanat. Azóta minden nap legalább 3-szor hív, ír 10 sms-t. Szánalmas, de elgondolkodtató, mennyire kétségbe tudja ejteni az embert, ha elveszít egy olyan életet amihez túlságosan is hozzászokott. A srácokkal csak a ruhapróbákon találkozom, Matt és Val esküvője másfél hét múlva lesz és egyre nyűgősebbek a lányok, hogy minden jól menjen. Én csak zenélek, és amennyire lehet távol tartom magam Leanatól.
-Jimmy?Kint áll a kocsid.-Hallottam Zacky hangját.
-Jövök!-ordítottam neki és bevettem az ajtót.-Csáá!-tártam ki, mire kicsit hátrahőkölt.
-Mi ez a szakáll? Valary kicsinál!-nevette el magát majd lehuppant a kanapéra.
-Nem igazán állt szándékomban leszedni, kényelmesebb.
-Úgy nézel ki mint egy csöves !-nevetett már eldőlve a kanapén.-Lassan indulni kéne!
-Hova?
-Matték grillpartijára!-mondta elképedve hogy megint elfelejtettem.-Na sebaj, kocsival vagyok! Fürödj le és induljunk.-alig félórába telt és már úton is voltunk Mattékhez. Egész este csak mi voltunk, a srácok és a csajok és én egyedül. De ahhoz képest jó fejek voltak, nem is kérdeztek Leanaról. Csak grilleztünk, ittunk és végre kicsit mint régen, csak mint barátok voltunk együtt.


Már csak 3 nap van hátra az esküvőig. Nem tudom, hogy fogom kibírni, Leana bejelentette, hogy jön ő is. Mindennap jön a házhoz hogy ezt meg ezt itt hagyta, a srácok meg valamiért úgy érzik muszáj rám figyelniük, pedig nem is ittam mostanság nem mentünk bulizni, de mindennap lecsekkolnak, hogy jól vagyok-e. Őszintén bevallom dühít, mintha kisgyerek lennék. Szánalmasnak érzem magam, hogy így gondolnak rám.
-Hé Jimbo! Gyere főpróba van!-nyitott Brian a bejárati ajtón. Épp a konyhába voltam így meg is hallottam.
-Mindjárt!
-Csak nem kopasztod magad?
-A szakállam marad, utoljára mondom!-ordítottam fenyegetően mire csak felnevetett majd becsapta az ajtót- Mire kimentem visszaült a kocsiba Zacky mellé én meg hátra.
-Haver, el se hiszem, hogy összeházasodnak! Eddig jutottunk? Ki lesz a következő?-kezdett pánikolós hangon beszélni Syn, mire Zackyvel csak lesajnálóan ránéztünk.
-Öreg a nővérével jársz. Tuti nagyobb banzáj lesz a tiétek!-nevetett Zacky mire Brian  húzni kezdte két kezével az arcát, mint aki nagyon szenved. Gyorsan teltek a napok már el is jött az esküvő napja és ha lehetek őszinte, nem maradt meg túl sok emlék a lagziból. Ami meg megmaradt az erős fájdalmak közepette el is halványul másnapra.....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése