2013. június 1., szombat

34.rész

Reggel Charlie lassan osont ki lakásából, hogy véletlenül se verje fel a nappalijában alvókat. Ahogy kilépett lakásából elindult a ház elé vezető folyosón.
-Hé, te ott voltál tegnap este!
-Mi? -nézett értetlenül a lány az álmos és kicsit elaludt arcú dohányzó srácra a lépcsőn.-Ja várj Taylorékkal vagy mi?-kérdezett vissza mire a fiú bólintott.
-Zacky!-nyújtott kezet.
-Charlie!
-Talán zavarunk? Vagy mindig ilyen morcos vagy reggel?
-Na jó semmi közöd hozzá, hogy ha morcos vagyok, az miért van!-válaszolt monoton, de erős hangon a lány és lesétált a gitáros mellett a lépcsőn.
-Pont olyan vagy mint Taylor! Nem akartam bunkó lenni, de nyugi, holnap megyünk haza.-intett a lánynak, de ő épphogy végig hallgatta a fiút minden reakció nélkül már ment is el.- Hát neked is szép napot!- intett utána Zacky és tovább szívta a cigijét.
-Hát te?-lépett ki az ajtón Taylor és Zackyt méregette aki csak felemelte a kezét és mutatta a mindjárt elégő cigijét.
-És te?-kérdezte a lányt és hátranézett, mire Taylor mutatta a doboz cigit a kezében és leült a fiú mellé.- Mióta cigizel?
-Mindig szívtam egy egy szálat, de most csak ez volt itt nekem, hogy átvészeljem az utóbbi pár hetet.
-Mi is itt lehettünk volna.-nézett komolyan a gitáros a lányra aki csak lehajtotta a fejét.
-Tudom, jó is lett volna, de így azért könnyebb volt, egyedül voltunk kicsit... Na de inkább ezt hagyjuk, gyere menjünk!-állt fel a lány és barátjára nézett.
-Hova?
-Veszünk reggelit! Na gyere már!-tartotta felé a kezét és felhúzta a lépcsőről.
-Hogy hogy nem te csinálod?
-Hát már nem nagyon szokott időm lenni, hogy főzőcskézzek, és így könnyebb.-vonta meg a vállát miközben a legközelebbi bolt felé tartottak.
-Ne máár, akkor mi lesz velem ha haza jössz? Nem is fogok rendes kaját enni?
-Anyukád főz nem?-nézett rá mosolyogva a lány de a srác csak durcás arccal sétált tovább.-Jaj ne már, meg ne sértődj! Inkább kívánd meg az az egy dolgot.
-Óh, hát igen, kérhetek valamit.
-Aham, mi lesz az?
-Ha hazajöttetek, akkor dönts, hogy akarsz e bármit is Briantől.
-Hogy mi?
-Az őrületbe kerget már, hogy valahányszor iszunk mindig ott köt ki, hogy veled mennyivel jobb volt inni, meg hogy mennyire hülye...
-De én nem akarok semmit, mindketten a barátaim vagytok..
-Nem azt kértem, hogy válassz engem, sem azt hogy őt, csak rendezd el vele ezt, mert hisztis.- nevetett a fiú és kinyitott az ajtót Taylornak, hogy végre kaját vehessenek.

-Jó reggelt, többiek?-csatlakozott Allie a kanapén fekvő, mesét néző Brianhez.
-Nem tudom, én már így keltem!-válaszolt a lánynak, aki már épp feküdt le mellé az ágyra mesét nézni.-Most már minden oké?
-Hogy érted?-kérdezte Allie, mire Brian csak forgatni kezdte a szemét.
-Tudod, veletek! Látszott rajtatok már egy ideje, hogy gáz van.
-Nincs gáz, csak..
-Csak gáz van! De itt vannak ezek a szerencsétlenek. Esküszöm ilyen hülye mesét még nem láttam!
-Brian! Azt hittem beszélgetünk.
-Persze, de amíg nem ismered be, hogy gáz van, nincs miről.
-De ez csak átmeneti, a libák miatt.
-Jah, de azért mert Taylorék nincsenek ott neked, beszélgethetünk ilyenekről. Nem vagyok mindig olyan bunkó, mint mutatom!
-Oh igazad van, sokkal bunkóbb vagy annál!-nézett mosolyogva a fiúra aki csak bólintott, aztán újra komolyra vette a szót.
-De tényleg, barátok vagyunk, és megverem Mattet ha akarod!-kacsintott a lányra.
-Majd én verem meg azt a két csajt otthon.
-ÚÚÚÚÚÚÚÚ,nézhetem?-nézett csillogó szemekkel Brian, de Allie a képébe vágott egy párnát.
-Barom!-mondta de azért megsimogatta a fiú arcát.
-Hellóóóóó!
-Sziasztok!-köszönt egyszerre Brian és Allie a megérkező Jimmynek és Ananak.
-Többiek?
-Matt alszik, Brian meg egyedül kelt fel.-magyarázott Allie, miközben a tvre meredt. Nem tartott sokáig és Jimmy is befeküdt az ágyba mesét nézni.
-Jól vagytok?-kérdezte Ana furcsálva, az előtte fekvő 3 zombit, de azok nem is válaszoltak. -Jó a választ megkaptam.- mondta és inkább arrébb ment, nehogy zavarja a többieket a mese nézésben. A hűtőben turkált éppen reggeli után nézve mikor megejlent Zacky és Taylor 3 zacskónyi kajával.
-Itt a kaja!-ordított Taylor ahogy elkezdett lepakolni a konyhába, de reakció semmi.
-Áh, mind mesét néznek, nem jönnek.-nézett húgára Ana, aki erre csak bement egy zacskóval a többiekhez, de akkor már Zacky is az ágy végén ült és nézte a mesét.
-Na jó, srácok itt a kaja! Allie itt van neked fánk!-dobott barátnőjéhez egy kisebb papírzacskót mire lány csak cuppantott egyet a levegőbe.
-Jimmy és Brian pitééééék!-mondta és megzáprpzta őket pár dobozos csomagolt pitével mire a fiúk dobtak felé egy puszit.
-Zacky itt a szendód!-adta a fiú kezébe és visszament a konyhába. -Hoztam neked joghurtokat meg péksütit.
-Köszi Hugi!-nyomott egy puszit Taylor fejére és leült a konyhában enni.
Egy óra mesenézés után a lányok megunták, hogy a többiek lezombultak ezért Taylor kihúzta a tv-t.
-Mi a? Miiiii? Neeeeeee!-jöttek a reakciók.
-Elég volt a mesékből már!-szólt nekik Ana, mire Jimmy ordítani kezdett.
-Elég, elég fejezd már be!-próbálta csitítani Taylor de csak ordított tovább. Taylor nem tudott jobban belebokszolt az oldalába a fiúnak aki erre elhallgatott.
-Au! Ez fájt!
-Nekem meg az ahogy ordítottál!
-Ordíthatok azért is hogy megütöttél!
-Ordíts és megütlek megint! Dedós!
-Te vagy dedós én csak mesét akartam nézni.
-De csak a dedósok hisztiznek ha nincs mese!-keveredtek kisebb, de annál viccesebb grimaszokkal teli szócsatába, de aztán, hogy Matt is felkelt az ordításra lassan elkezdtek készülni, hogy el érjék a mozit amire foglaltak,de ott se mehetett természetesen minden könnyen.
-Veszünk kukoricát ugye?
-Nem, én gumicukrot és chipset veszek.-reagált Taylor és Zacky szinte egyszerre Jimmy kérdésére.
-Úú, de vesztek kukoricát is ugye?
-Jimmy vegyél magadnak!
-De vendég vagyok! És nem is én akartam moziba jönni, engem csak meghívtak!-kezdett hisztis magas hangon vinnyogni, de a többiek csak nevettek.
-Gyere cica én meghívlak!-karolta át Brian, mire Jimmy elkezdte ölelgetni és így indultak kukoricát venni.
De azok után, hogy mindenki megkapta amit kért újabb problémát okozott.
-Én a barátnőm mellé akarok ülni.-kezdet Jimmy a hisztit.-Jaj de nem a szélére!
-Csak ülj le! -húzta le maga mellé Ana a fiút.Ana másik oldalára Matt ült aki mellé Allie természetesen, aztán Taylor akart volna, de Brian bevetődött.
-Itt én ülök!
-Ne már az én barátnőm!
-De nekem is az és melletted is akarok ülni.
-Akkor ülj a másik oldalamra!
-Oda én ülök, az van pont középen!-Ült is le Zacky egyből és Taylor és Brian civódását nézve el is kezdte enni a chipsét. Mire elkezdődtek az előzetesek egy biztonságis szólt a párosra, hogy üljenek már le, mert zavarják a többieket. A film után megebédeltek, természetesen csakis pizzát, mert az felelt meg a többségnek aztán haza érve elkezdtek készülődni Taylor esti fellépésére.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése