2013. január 7., hétfő

Tainted Love 27.rész

Még 2 napi voltunk a srácokkal a turnén és mikor indultunk haza kikísértek a reptérre. Már elég jól éreztem magam, Johnnynak és Jimmynek hála.
-Figyelj bármikor hívhatsz jó?- mondta Jimmy miközben szorongatott.
-Tudom, de te is engem. És nagyon köszönöm, hogy vagy nekem.-mondtam mire elmosolyodott és elengedett.
-Johnny hiányozni fogsz. - mondtam neki, mire szívére tette a kezét és idióta fejet vágott.
-És én?-lépett mellénk Matt is, az aranyos gödröcskés mosolyával. Mindketten megszorongattak majd mentem tovább Zackyhez.
-Ne köszönj, 2 hét és újra iszunk.
-Jó, azért egy ölelést? -néztem kérlelően mire felkapott és elkezdett velem pörögni.
-Szeretlek te kis hülye, de most normális srácot szedj össze. -nézett fenyítően amitől nevetnem kellett.
-Nem áll szándékomban bepasizni. Majd ahogy alakul.- mondtam és körbenéztem. Láttam hogy Brian néz, még tőle is el kéne köszönnöm, lassan felé vettem az irányt.
-Mi van már csak én maradtam?-bólintottam, de csak lesütötte a fejét. -Ha kínos, nem kell.
-Ha nem teszed kínossá, nem lesz az. -mondtam, de még mindig nem nézett rám.
-Tessék!-mondta és a kezembe nyomott egy csomag gumimacit és végre rám nézett.
-Mi? Ezt  akkor... most nincs időnk beszélni.-mondtam mire megjelent egy kis féloldalas mosoly az arcán.
-Csak várj meg! Majd akkor beszélünk.-bólintottam majd mentem vissza a lányokhoz és miután érzelgős búcsút vett mindenki mindenkitől már úton is voltunk hazafelé.
Mikor hazaértünk Juliehoz mentem, hogy beszéljünk a munkáról. Sikerült csomó mindent átvitatni. Ő vezeti majd az irodát mivel már így is vannak kapcsolatai én meg szervezem amit kell. Úgy tűnt van is már 2 esküvőnk, az egyik 2 héten belül egy elvont pár esküvője, a másik fél éven belül. Hát nem volt más dolgom mint a két héten belüli esküvővel foglalkozni. Egy furcsa gót párról volt szó, és egy minden értelemben fekete esküvőről. Olyannyira, hogy minden vendégnek fekete ruhában kellett jönnie vagy vörösben, a koszorúslányoknak fűzős miniruhája volt és még nekem is hasonlót kellett felvennem, csak az enyém a földig ért és a nyakamig volt felhasítva. Ezt leszámítva nagyon szép pár voltak, és még a lagzira is meghívtak amit el is fogadtam. Vacsora közben jött a telefon.
-Hát te hol vagy már?
-Jimmy még egy óra jó?
-Nem, most jöttünk haza, gyere át is igyunk végre.
-Most még nem érek rá, majd megyek.
-És hallod, nem akarlak zargatni de Pinkly hol van?
-Velem, ő vitte a gyűrűket.
-Siess!-ordított és kinyomta, mielőtt bármit reagálhattam volna. Pinklyre néztem aki mellettem aludt a földön, hát megkerestem a friss házaspárt hogy elköszönjek de így is egy félórába telt. Mire kiértem, hogy hívjak egy taxit egy kocsi parkolt előttem.
-Na szállj már be!- vigyorgott a kocsiból Johnny.
-Pont jókor!-mosolyodtam rá majd beültem mellé Pinklyt meg hátra raktam.
-Mi ez a cucc?-nézett rajtam végig majd kitört belőle a röhögés.
-Na  jó, csak vigyél haza, hogy átöltözhessek. -mondtam és oldalba vágtam.
-Dehogyis, ezt a többieknek is látni kell. -indult el vigyorogva a kocsival és akárhogy kérleltem nem vitt haza.
-Nem megyek be!-közöltem durcásan mikor leparkolt.
-Dehogynem!
-Nem Johnny nem megyek be!-tiltakoztam, de dudált kettőt és már jöttek is a srácok.-Hogy te milyen egy ... -nem tudtam befejezni mert Jimmy kitépte szinte a kocsiajtót és kicibált a kocsiból.
-Basszus Rocky mi ez rajtad?-nézett rám fintorogva és el is engedett mintha valami leprás lennék dörzsölgette a kezét a pólójába.
-Na azért ennyire nem vészes!-mondtam de mind kiröhögtek úgyhogy durcázva indultam befelé. Pinkly már Brian nyakában volt, aki ahogy melléértem furcsán mosolyogva méregetett. -Kussolj Brian! -mondtam mire csak feltartotta a szabad kezét és nevetve jött utánam.
-Gyere adok valami ruhát!-szólt Leana, szóval mentem vele, mivel akárcsak Jimmynek nálunk Leanak is volt Jimmynél ruhája. Adott egy trikót és egy kis farmer gatyát amiből épphogy a fenekem nem látszott ki. Elég kellemetlenül éreztem magam, úgyhogy Jimmy egyik pulcsiját is magamra kaptam, az bőven a fenekem alá lógott.
-Na kezdesz festeni magadra, bár ez se sokkal jobb. -nevetett ki Matty, mire a képébe vágta egy marék chipset, de ezzel csak elértem hogy felugrott és addig kergetett míg el nem kapott. Végül lefektetett a kanapéra és ráült a fenekemre.
-Jó, érzem, hogy ku*va nehéz vagy, felkelhetek?
-Ha bocsánatot kérsz!
-Miért? Te piszkáltál!- mondtam de mint aki meg se hallotta.
-Jó Matt, szállj már le róla!-szólt neki Valary mire Matt leszállt rólam, én meg örömömben félrehúztam Valaryt pár felesre köszönet -képpen, ő meg örömmel fogadta. Mikor már csak ültünk és iszogattunk tűnt fel, hogy Michelle nincs sehol. Már éjfél elmúlt mikor láttam hogy Brian indulni készül, hát készülődtem én is, elkaptam Pinklyt és elindultunk hazafelé sétálva síri csendben egymás mellett.
-Michelle hogy hogy nem volt itt?
-Nem tudta, hogy most jövünk.
-Mi az hogy nem tudta? Akkor a többiek honnan tudták?-csak megvonta a vállát és mentünk tovább.
-Elmehetünk Michellehez, onnan majd hívok neked egy taxit, oké?- nézett rám mire bólintottam. Fél órán belül elértünk Michelle és Valary házához és bár nem akartam bemenni Brian berángatott.
-Várj meg itt, hívok taxit.-mondta és közben indult az emeletre. Felkapcsoltam egy kis lámpát lent és találtam két boros poharat. Syn után néztem de már sehol sem volt. Pár perc múlva egy ajtócsapást hallottam és hogy dühösen rohan le a lépcsőn.
-Syn mi a baj?- kérdeztem de rám se nézett csak a bejárati ajtó után sietett. Hát indultam utána Pinklyvel már pont kiléptünk mikor Michelle egy takaróval maga körül jött utánunk.
-Brian állj meg!-visította de csak ment tovább én értetlenül néztem rá, de velem nem foglalkozott. Mivel Syn már elég messze volt, hát utána futottam és csendben ballagtam mellette. Mikor már elég messze kerültünk Michelletől megfogtam a karját és megállítottam.
-Állj meg végre! Beszélj! Mondd el mi van, mi történt?
-Épp kúrta valaki, az van!
-Hogy mi?- akadtam ki kicsit, de ő nem hagyott időt, már ment is tovább. -És most hova megyünk?
-Nem tudom, én el!
-Brian várj!- mondtam és megállt de nekem háttal állt. -Vigyük haza Pinklyt és veled megyek! -mondtam és továbbra is csak állt. Mellé sétáltam és elindultunk hozzám. Mire elértünk hozzám, már lassan sétált, de látszott rajta, hogy még dühös.
-Kérsz valamit?-kérdeztem de nem válaszolt. Megkerestem a csomag gumimacit amit még ő adott és  beültem a kocsimba.
-Most mi van?- nézett rám kérdő szemekkel, de azért beszállt a kocsiba.
-Le vezetjük a feszültséget. -mondtam és ahogy becsukta az ajtót már indultam is. Egész úton hallgattunk, gondoltam nem akar beszélni, ha meg igen majd elkezdi. Egy fél óra alatt elértünk a célhoz, ami ez esetben a motorpálya volt, ahova már egyszer elhoztam.
-Ez jó lesz!-mosolyodott el és elindultunk. Még sötét volt mikor kiértünk de mire Syn megállt a motorral már fényes nappal volt. Én már csak ültem és figyeltem mivel már tiszta sár voltam.
-Kösz Rachel!-mondta mikor már befejezte és leült mellém.
-Nincs mit! Bármikor ha szükséged van rám, itt vagyok! -mondtam és rádöntöttem a fejem a vállára.
-Akkor öltözzünk át, és menjünk le a partra. -mondta és felhúzott a partról.
-Jó, akkor haza viszlek, hogy átöltözhess.-mondtam és meglepő módon még kézen fogva sétáltunk a kocsi felé.
-Van még nálad is ruhám.-szólalt meg végül, mikor már a kocsiban voltunk, szóval egyből haza vezettem. Még most sem beszéltünk az úton, de már úgy tűnt nem olyan dühös. Mikor megálltam a ház előtt nem akart kiszállni, csak ült és nézett maga elé.
-Szóval beszéljünk kicsit?
-Nincs szükség rá, végeztem Michellel.
-Ne mondd ezt!
-Mi az hogy ne mondjam ezt? Megcsalt, mikor haza jöttem, kitudja hányszor amíg elvoltam.
-De te is megcsaltad, nem?
-Nem, én azt hittem mi lefeküdtünk, de nem! Szóval én nem csaltam meg, és ezt ő is tudta.-mondta ingerülten és kiszállt a kocsimból és elindult befelé a házba. Vártam egy kicsit, és pár perccel később mentem csak utána, már a fürdő felé vette az irányt mikor meglátott.
-Nem jössz velem?-nézett rám, de smmi nem volt az arcán, se harag, se mosoly, semmi.
-Mármint fürdeni?-kérdeztem kicsit zavartan, és lesütöttem a szemem.
-Nem foglak megerőszakolni, és már láttalak meztelenül.
-Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne. Mi szakítottunk és te Michellel jársz.
-Nem, nincs barátnőm.
-Ezt előbb vele is beszéld meg!-mondtam és inkább kimentem a konyhába inni egy kávét és enni valamit. 10 perc múlva Brian tiszta ruhában ült le mellém és elvette a bögrét a kezemből.
-Még jó hogy úgy iszod mint én. -mosolyodott el, mire elfintorodtam.
-Nem, csak azért iszom így, mert mindig elveszed.-mondtam mire kissé meglepett szemekkel nézett rám, de nem foglalkoztam vele, befoglaltam  a fürdőszobát és én is lezuhanyoztam. Már épp öltöztem mikor Syn ijesztett meg.
-Tudod, most újra kezdhetnénk.
-Nem, és épp öltözöm, ha nem zavar.
-Tudod, hogy engem nem zavar, sőt. És szerintem téged se zavar. -mondta mosolyogva.
-Brian, előbb beszéld meg Michivel, jó?
-Miért? Miért hajtogatod ezt?
-Mert szeretném, hogy boldog legyél.
-És szerinted így boldog lehetek? Egy csajjal, aki megcsal, ha turnézom?-nézett olyan dühös szemekkel, hogy már elszégyelltem magam.
-Jó, menjünk inkább a strandra.-mondtam  és ismét beültünk a kocsiba a partig meg sem álltunk. De ott még Syn vett egy egy sört és azzal ültünk le egy stégre.
-Nézd! -mondtam és elővettem a csomag gumimacit.
-Hát ez?
-Ezt te adtad, azt mondta várjalak meg!
-És megvártál?-nézett rám miközben fürkészte az arcomat,ide-oda járt a szeme az arcomon.
-Hát ha ez kérés volt, és Jensenre vonatkozott, akkor igen, nincs köztünk semmi és nem is volt.
-Oké. -mondta és kinyitotta a gumimacikat és elkezdte kiszedni magának a sárgákat.
-Szóval ha már elkezdtük, mesélj!
-Veled akarok lenni, de félek Michellet elhagyni. Jimmy és Valary is szeretné, ha együtt maradnánk. És az az igazság, hogy mostanáig azt hittem semmit nem jelent nekem, de hogy mással láttam együtt rohadtul fáj.
-Látod ezért kéne megbeszélnetek, mert szereted.
-De téged is szeretlek és veled sose volt ilyen tudod?
-Jó velem más a kapcsolatod. Őt hosszú évek óta ismered.
-De hozzád akkor is közelebb kerültem.
-És ha fordítva lett volna, nem akarnád elmagyarázni neki mi történt?-kérdeztem mire bólintott.
-Jó, beszélek vele, de megkérhetlek valamire?
-Bármire baráti kereteken belül. mondtam neki mosolyogva, mire elvigyorodott.
-Nálad aludhatok ma este? Nem akarok akárhogy is beszéljük meg, vele lenni, még biztos nem.-mondta én meg csak bólintottam, hogy persze. Nem sokkal később el is indultunk, kiraktam Michellenél majd haza indultam. Csináltam egy kis kaját, mikor hirtelen Valary rohant be a konyhámba.
-Matt megkért! Megkérte a kezem! Hozzá megyek!-visítozta, alig értettem, de mivel kismilliószor elismételte, leesett. A nyakamba ugrott és szorongatott. -Segítened kell, neked kell szervezned az esküvőmet! -mondta vigyorogva.
-Gratulálok és természetesen segítek! De gondolom odébb lesz még!
-Igen, majd jövő nyáron, van rá egy évünk, hogy megszervezzük, persze még idő pont sincs... -csak úgy mondta mondta ,mikor megcsörrent a mobilja így abbahagyta. Csak mosolyogni tudtam rajta, míg nem hallottam miről beszél a telefonba.
-Hogy mit tettél?...Te komolyan?...Hova?... Rachellel?- itt elég csúnyán hunyorgó szemekkel nézett rám- Jó, oké, majd hívj utána. -mondta és lerakta a telefont és kérdően nézett rám, csípőre tett kézzel. -Beszélj, most rögtön!
-Miről?
-Brian! Hol voltatok este?
-Motorozni! -mondtam mire eléggé úgy tűnt, hogy nem hiszi el.-Elvittem motorozni, mert kiakadt miután Michellet rajta kapta valakivel. Nem akartam, hogy hülyeséget csináljon, hát vele voltam. De ne izgulj, motoroztunk, reggeliztünk és lementünk a partra beszélni.
-Miről beszéltetek?
-Csak annyiról, hogy szereti Michellet és beszéljen vele, ennyi.-mondtam mire enyhített a nézésén és újra mosolyogni kezdett.
-Este ünnepelnünk kell.
-De mi lesz velük?
-Megbeszélik, ha tényleg szeretik egymást.-mondta határozottan, majd felhívott mindnekit míg én kaját csináltam, hogy elújságolja a hírt. Engem közben Matt hívott.
-Gratulálok, hallottam a jóhírt!
-Köszi, akkor gondolom Valary veled van.
-Igen itt van.
-Jó akkor átmegyek, már kezdtem pánikolni, mert foglalt a telefonja.
-Igen, mindenkinek újságolja, hogy mi van.-mondtam és hallottam hogy nevetni kezd, majd letettük a telefont. Gondoltam ha már Matt átjön, jön majd Jimmy is és a többiek, szóval elkezdtem több kaját csinálni és úgy tűnt nem hiába. Másfél órán belül Briant és Michellet leszámítva mindenki nálunk volt. Lea és Jimmy hoztak piát, én meg szolgáltattam a kaját.
-Brian hol marad már az ünneplésből?-kérdezte Matt, mire Valaryval összenéztünk de nem mondtunk semmit. De Jimmy észrebehette, hogy van valami, mert felkapott a vállára és bevitt a szobámba.
-Mi van Briannel?
-Nem tudom, mi lenne?
-Láttam, hogy összenéztetek!- mondta de hirtelen csattanásra lettünk figyelmesek. Kimentünk és Brian állt a bejárati ajtóban. Hiába beszélt hozzá bárki, kábán nézett maga elé, majd elvigyorodott és összeesett. Azonnal odarohantunk hozzá,Jimmy és Matt felállították és odatámogatták a kanapéhoz. Én vittem egy pohár vizet és próbáltam a szemébe nézni.
-Brian, nézz rám! Nézz ide, hallod?- pofozgattam, de nem reagált semmit, alig tudta tartani a fejét.
-Rocky hánytasd meg!- szólt rám Jimmy, mire mindenki lélegzetet visszafojtva meglepetten nézett rám.
-Gondolod be vett valamit?- néztem rá, mire bólintott, szóval fogtam magam Brian mellé ültem a kanapéra és előre döntöttem. Jimmy annyira tartotta a másik oldalról hogy ne boruljon le a kanapéról, majd fogtam és ledugtam az ujjam a torkán. Pár perc múlva már fintorogva rohantak ki a srácok, Gena meg kiment egy kis kenyérért, hogy legyen mit letuszkolni a gyomrába.
-Segíts, tegyük be a zuhany alá! -néztem Jimmyre, aki agyből pattant és elkezdtük Briant a fürdőbe támogatni. Leültette a kádba, közbe levetkőztettük, majd elkezdtük zuhannyal mosni a fejét.
-Jól lesz? -kérdezte Jimmy aggódva.
-Biztos, de úgy tűnik kezd magához térni, nézd!- mondtam és a szemeit nyitogató Briant figyeltük, aki hirtelen vacogni kezdett, hát Jimmy kipakolta a kádból én meg köré tekertem egy törülközőt. Kivittük a szobámba, ahol felöltöztettük és bedugtuk az ágyba. Gena jött a kenyérrel és vízzel, amit nehezen de falatokban megetettünk vele. Jimmy közben szólt a többieknek, hogy nincs gond, kezd magához térni. De Brian engem nem engedett ki a szobából. Megfogta a kezem és minden erejéből, ami éppenséggel nem volt túl sok, szorított.
-Maradj velem!-nyögte ki, mire kiszóltam Jimmynek, hogy vele maradok, ő meg elküldött mindenkit, csak ő és Lea maradtak még velünk. Briannel együtt aludtam az ágyban, miközben végig fogta a kezem.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése