2013. január 7., hétfő

Tainted Love 26.rész

Minden este a srácokkal ugyanúgy telt köszönhetően Johnnynak aki, mindig rávette őket, hogy elmenjünk valahova és ne kelljen néznem ahogy egymáshoz bújnak a szerelmesek. Nagyon meglepett mennyire figyelt rám, pedig eddig csak filmezgettünk néha, nem igazán kerültünk közel egymáshoz, de most mindig ha kellett ott volt mellettem.
-Hé Johnny gyere csak! -hívtam félre, mielőtt felmentek volna a koncertre és láttam, hogy mindenki elkerekedett szemekkel nézett.
-Baj van? Nyugi este iszunk együtt!-mosolygott rám, de csak megráztam a fejem.
-Csak szeretném megköszönni, hogy figyelsz rám. Tök jó fej vagy és nagyon köszönöm.-mondtam és megöleltem, éreztem hogy ő is megölel.
-Bármikor! Barátok vagyunk és te is mindig velem voltál mikor a srácok csesztettek.- adott egy puszit a fejemre és elindultunk vissza a többiekhez. Mielőtt felmentek volna még rám kacsintott és mosolygott. Jól esett, hogy figyelt rám valaki, és nem kellett azt játszanom, hogy jól vagyok. Nagyon jó volt a srácok koncertje, úgy a közepénél gondoltam ki megyek a tömegbe megnézem őket, úgy ahogy a rajongók látják, szóval otthagytam a lányokat és megcéloztam a tömeget. A színpad előtt voltam, mikor Matt éppen beszélt, és észrevett egy két ember.
-Rachel! -ordított az egyik, mire a másik is és megrohamoztak. -Megint együtt vagy Synysterrel?
-Sziasztok, nem, nem vagyunk együtt!
-Állati hogy itt vagy!- visítoztak és többen is elkezdtek felénk figyelni, végül egész kis kör alakult és sorra húztak magukhoz az emberek egy fényképre, majd kiragadott egy kéz. Egy teljesen ismeretlen férfi volt, de gyönyörű szemei voltak.
-Szia, bocsi! De úgy láttam szükséged van egy kis segítségre. -mosolygott.
-Nem is tudom, miből gondolhattad ezt, de köszi.
-Az unokahúgomat kísértem el, ő mondta hogy kivagy. És gondoltam biztos nem ezért jöttél ide.
-Oh értem, akkor tényleg köszönöm. Amúgy Rachel vagyok. -mondtam mire elmosolyodott.
-Én Jensen, de lehet már ismersz.
-Igen?
-Színészkedem. Van egy sorozatom a Supernatural.
-Nem ismerem, de már biztos rákeresek. -mondtam mire újra felvett egy csábos mosolyt, aztán váratlanul elrántottak tőle és már egy idegen pasi karjaiban voltam pár pillanattal később pedig már bodysurfözni kényszerültem a tömeg felett. A srácok felé néztem, Johnny észre is vett és rohant Synhez, aki rám nézett majd vigyorgott. És hallottam, ahogy beszél a mikrofonba.
-Hé ha nem gond, Rockyt ide kérem. Szükségünk van rá, szóval juttassátok ide! -mondta mire elkezdtek a színpad felé lökni. Két biztonsági ember lekapott a tömegből és a színpad felé vezettek, ahol Syn nézett rám vigyorogva és nyújtotta a kezét. Megfogtam a kezét és vigyorogva felhúzott, de így elég közel kerültem hozzá.
-Legközelebb maradj inkább hátul. Nem tudlak mindig kimenteni- vigyorgott a képembe, mire ráfintorodtam, de még mindig egymáskezét fogva álltunk, míg Johnny oda nem jött.
-Gyere csak!- mondta és elhúzott de láttam, hogy Syn még mindig figyel. -Óvatosan.
-Köszi Johnny te vagy a megmentőm! Ha nem veszel észre, nem tudom hol lennék.
-Nincs mit, de Briannel óvatosan, jó?- rámosolyogtam és lesétáltam a színpadról, ahol Genaék ámuldozva néztek.
-Hát te hogy kerültél oda?- kérdezte Michelle, és láttam, hogy kicsit ideges.
-A közönségbe mentem, de felismertek páran és feldobtak. Johnny mentett meg.
-Inkább Brian.- mondta mosolyogva Lea, de megráztam a fejem.
-Nem, Johnny szólt Briannek. Johnny volt az,- mondtam mire Lacey elvigyorodott, és látszott, hogy fülig szerelmes, és boldog, hogy jófej pasija van. -Ismeritek a supernaturalt? -kérdeztem mire lányok értetlenül néztek, kivéve Leat.
-Ú, igen, állati pasik vannak benne. -vigyorogva bólintott.
-Jensen?- kérdeztem, mire újra csak bólintott én meg önkénytelenül is mosolyra húztam a számat. Miután vége lett a koncertnek a srácok jöttek hozzánk szusszani, és Brian megfogta a kezem és elhúzott. Láttam hogy Michelle értetlenül nézett, de nem tudtam mit tenni, olyan szorosan fogta kezem, hogy nem tudtam kihúzni.
-Mi van?- kérdeztem, mikor már olyan messze elhúzott, hogy senki nem látott.
-Miért csinálod ezt velem?
-Mit?
-Itt vagy, és nehéz tudod. Legutóbb veled aludtam együtt, együtt hülyültünk a buszban most meg. A színpad is. Én...
-Jó, akkor holnap elmegyek és nem zavarlak.
-Nem, azt nem!-vágta rá egyből és annyira közeledett felém, hogy a hátam már a falhoz simult, de tovább jött. A homlokát az enyémnek támasztotta.
-Syn ne tegyél hülyeséget. Itt van veled Michelle. -mondtam neki, de közben szívem szerint megcsókoltam volna.
-Nem tudom így elfelejteni, amit mondtál. Nem megy!
-Jó, akkor majd segítek, nem kell beszélnünk, nem kell rám se nézz. Csak legyél boldog jó? -ellépett tőlem és visszaindult a többiekhez. Nem tudtam mit tegyek, nem akartam visszamenni, elindultam kifelé, ahol szembesültem egy rajongói tömeggel, akik mind aláírásokra vártak. Csak ott vettem észre, hogy potyogtak a könnyeim, visszamenni már nem tudtam.
-Rachel! Rachel!-hallottam pár embertől a nevemet, hát gondoltam jó, legyen, odamegyek hozzájuk. Letörölgettem a könnyeimet és odamentem hozzájuk.
-Mikor jönnek már?
-Nyugi srácok, kicsit szusszannak és jönnek, addig be kell érnetek velem. -meglepetésemre voltak akik füzetet tartottak aláírásért párukkal fényképeszkedtem, aztán megjöttek a srácok és hatalmas sikítozás lett úrrá mindenkin.
-Hát te?-jött oda Johnny, mire csak mosolyogtam és hagytam őket érvényesülni, meghúztam magam a háttérben és elszívtam egy cigit, míg oda nem jött Jimmy.
-Gyere vannak akik beszélnének veled. -hát elnyomtam a cigim és odamentem vele.
-Szia!-köszönt vissza Jensen a tömegből és előtte egy fekete hajú kiscsaj vigyorgott rám.
- Te vagy a legszebb a lányok közül, tényleg!- vigyorodott rám, mire Jimmy is elmosolyodott.
-Köszi édes vagy, de nem tartozom a lányok közé. -mondtam mire Jimmy befogta a számat.
-Hülyeségeket beszél szegény, persze hoyg hozzánk tartozik.- mondta  mire a nyakunkba ugrott Lea.
-Jaj csinálhatok veletek közös képet? Ti vagytok a legjobbak. -mondta mire odahajoltunk hozzá Leaval és Jimmy lekapott minket. Majd ahogy Lea jobban belenézett a tömegbe kiszúrta Jensent.
-Már értem miért kérdeztél arról a sorozatról.-mondta mosolyogva és a fejével Jensen felé bökött.
-Nincs kedved eljönni velem valahova később?- kérdezte mire bólintottam és ismét megjelent egy fura mosoly az arcán. -Akkor majd visszajövök érted ha hazavittem, egy óra múlva?- Lea hevesen bólintott majd elhúzott a tömegtől és a srácoktól.
-Miért nem mondtad?
-Nincs mit mondanom, nem akarok tőle semmit, csak jól esik,
-Jól esik, hogy bejössz neki, mi?- vigyorgott- Elég jó pasi!
-Hagyjuk inkább a témát.-mondtam neki és elszívtam még egy cigit, és csak néztük a srácokat. Egy félóra múlva a srácok úgy döntöttek ideje menni, úgyhogy visszamentünk összeszedni a holmikat és mikor indultunk ki a buszhoz, jött egy motor. Syn megállt és csak bámulta, ahogy a többiek is. Lassított majd megállt. Lekerült a bukósisak és Jensen volt az vigyorogva.
-Hello!- köszönt mindenkinek és megállt.
-Hát te?-kérdezte Zacky és mielőtt válaszolt volna Jensen Lea belekezdett.
-Rocky randija!- vigyorgott. -És amúgy nagyon jó a sorozat. -vigyorgott Jensenre, aki csak bólintott.
-Akkor mehetünk?-kérdezte mire a többiekre néztem és Jimmyn akadt meg a tekintetem.
-A Barker's-ben leszünk, ha van kedvetek majd gyertek. -mondta mosolyogva Lea, mire bólintottam és odaléptem Jensen mellé és már mentünk is a motorjához. Meglepően jól éreztem magam vele. Egyáltalán nem nyomult és nem is eröltetett semmit. Leültünk egy parkban és csak ültünk és beszélgettünk.
-Szóval hogy hogy a bandával turnézol?
-Nem turnézom, csak látogató vagyok.
-És nem gáz, úgy hogy a volt pasid más csajjal van itt? Mármint, érted.
-De az, nagyon. Nehezen bírom, még csak nem rég jöttem rá, hogy nem igazán hevertem ki.
-Hát a koncerten úgy tűnt ő se hevert ki téged.
-Á, ő mindig ilyen. De jól meg van a csajával.
-Lehet neked is kéne valaki.- mondta és elmosolyodva nézett rám.
-Hát arra még nem állok készen. Tudod kicsit bonyolult az életem. -mondtam neki, de továbbra is csak mosolyogva nézett rám. -Szóval ne haragudj, de ez még nem jönne össze. Ráadásul még csak most ismertelek meg.
-Miért bonyolult az életed?
-Hát Nem tudom mit tudsz az unokahúgodtól.
-Csak annyit, hogy a gitárossal jártál majdnem két évig és ti voltatok a legcukibbak.
-Ohh, hát akkor mondjuk kezdem onnan, hogy miután szakítottunk elmenekültem Floridába, de ott meg megismerkedtem egy sráccal. Fejest ugrottam egy kapcsolatba vele, hogy könnyen túl tegyem magam Brianen. Amíg terhes nem lettem. A srác kidobott, hát haza jöttem. Itt meg nekem esett Brian barátnője és betörte kb a fejem. A lényeg, hogy a gyerek apja utánam jött, de Brian elküldte, haragudott rá, hogy elhagyott a gyerekkel és megakart védeni. Át akart vinni a szülei házába, hogy ne zaklasson, de az a barom belénk jött és karamboloztunk. Mindenki jól megúszta, kivéve engem.- itt elhallgattam és tudtam, hogy ahogy elkezdtek potyogni a könnyeim, le is esett neki, hogy mi van. A hátamra tette a kezét és nyugtatni kezdett.
-Sajnálom! Ne haragudj, hogy rákérdeztem.
-Nem, dehogy nem gond. Most tanulok meg túl lépni szóval nem gond. Beszélnem is tudni kell róla. -mondtam és letörölgettem a könnyeimet. -Nem lenne kedved megismerkedni a srácokkal? -kérdeztem majd bólintott, hogy mehetünk és elindultunk. Mielőtt azonban bementünk volna a srácokhoz, még megállított.
-Nem fognak megverni ugye?
-Dehogyis, de számíts rá, hogy lesz aki leakar majd tesztelni. -mondtam mire elmosolyodott és kinyitotta az ajtót. Kis keresgélés után megláttuk a srácokat és csatlakoztunk hozzájuk. Fura hely volt, de minden srác élvezte, mivel félmeztelen csajok szolgálták ki az embereket és táncoltak mindenütt.
-Na Rachel ez itt a te helyed! -visított Michelle, mikor meglátott.
-Miért is?-kérdeztem, mire Syn inkább lecsitította Michellet, Jensen meg értetlenül nézett.
-Szóval jól érezted magad?- lépett elénk Jimmy, és méregette Jensent.
-Verekedni kell?- lépett mellém Matt és megölelt köszönés képpen.
-Nyugi srácok nem kell, csak barátok vagyunk. -mondtam mire megenyhültek és már vitték is Jensent, hogy velük igyon. Engem meg megrohamoztak a lányok.
-Na mi van?- jött vigyorogva Gena és Leana.
-Semmi, barátok vagyunk. Mondtam neki, hogy nem szeretnék, most kapcsolatot.
-Ne máár! Nagyon szexi, rád férne!-kacsintott Gena, de csak megráztam a fejem.
-Később lehet, most még nem.- mondtam mire hirtelen egy feles landolt az arcom előtt Johnny kezében.
-Iszunk! Megígérted!- vigyorgott és már le is húztuk a sokadik felesünket egymás után.
-Jól éreztem magam, nem figyeltem arra, hogy csak párokkal vagyok, mert most tényleg együtt szórakoztunk. Jensen jól kijött Jimmyvel és Mattel is beszélt pár szót.
-Lesz belőle valami?- lépett mellém Brian.
-Nem. Most biztos nem!-ránéztem és láttam, hogy mosolyog.
-Ennek örülök.
-Bunkó vagy remélem tudod-mondtam mire felnevetett.
-Nem, ez csak azt jelenti, hogy tényleg igazat mondtál. Szeretsz engem!
-És mire mész vele, ha én nem járok senkivel de te igen?-kérdeztem mire lefagyott a mosoly az arcáról.
-Ne, tudod, hogy nem tehetem.
-Nem kérlek semmire, nem akarom megnehezíteni neked, szóval engedd, hogy tovább lépjek. -mondtam mire megszorította a kezem.
-Nekem is rossz elhiheted.
-Jó, mindkettőnknek szar, de te már tettél ellene, most rajtam a sor, de így nem fog menni.- mondtam majd elengedte a kezem. A kezembe nyomott egy pohár whiskyt és  újra a többiekre figyeltünk. Syn folyamatosan lökte nekem a whiskyket, Johnny meg a feleseket. Elég durván kezdtem berúgni, úgyhogy letelepedtem Jimmy mellé, aki még mindig Jensennel beszélt.
-Na mi az?-nézett rám mosolyogva Jimmy.
-Syn itat, hát hozzád menekültem. -mondtam mire felállt és elment. Pár perc múlva visszajött.
-Már nem fog.- vigyorgott és felé mutatott, odanéztünk Jensennel és láttuk Briant miközben az arcát dörzsölte és átkozta Jimmyt, aki csak nevetett.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése