2013. január 7., hétfő

Tainted Love 17.rész

Már Matt is énekelhet újra, így a fiúk folyamatosan a stúdióban vannak, annyira, hogy Matt szülinapjára is csak annyit kért, hogy csendben sörözgessünk náluk, amit nagyon nehezen viseltek a srácok, de elfogadták, mondván ha kész az album úgyis ünnepelnek. Jól haladtak a srácok, már augusztus vége volt, és a számok felét már felvették. Én visszamentem dolgozni, de jól is esett, mert úgysem tudtam annyi időt tölteni Synnel mint akartam a stúdió munkálatok miatt.
-Na és hogy haladnak a srácok? -kérdezte Lily a közös ebéd alatt.
-Jól, vagyis nem tudom... Nem tudom mi számít jónak. 2007ben adják ki az albumot, még hátra van pár szám, és a tervezés, borító...
-Akkor még egy 2 hónap max, nem?
-Gondolom, fogalmam sincs!
-És hogy bírod, hogy most alig vagytok együtt?
-Nem vészes, minden este együtt alszunk, kivéve mikor bent éjszakáznak a stúdióban kis apróságok miatt. Csak napközben nem látom, de így is ha van ideje mindig hív vagy valami. Most hogy megint vannak rendezvényeim így jó, van időm dolgozni, és este vele lenni.
-Jó de ez egyáltalán nem ugyanaz. Nem félsz, hogy vége lesz?
-Ugyan már miért? Nem lógunk most egymás nyakán de nem lesz vége. -kicsit felháborodtam azon amiket mondott Lily, mintha rá akarna venni, hogy így nem működik, de szerencsére betoppant Julie is, így megakadályozta, hogy esetleg összevesszek Julieval.
-Na mi is a nagy hír?- kérdeztük szinte egyszerre Lilyvel, mire csak mosolygott.
-Hát, az a helyzet, hogy tudjátok, már egy éve együtt vagyok Johnnal.
-Bökd már ki! -förmedt rá türelmetlenül Lily mire Julie elfintorogta magát.
-Szóval, én...-húzta az időt, és láttuk rajta, hogy mennyire izgul.
-Megkérte a kez.ed?- kérdeztem, de csak sóhajtott.
-Terhes vagyok!- bökte ki, mire Lilyvel tátott szájjal bámultunk. -Lányok, mondjatok valamit!
-Gratulálok! -ugrottam a nyakába, de Lily csak ült tovább.-Lily! -ordítottam rá, de csak felpattant és kisétált.
-Na milyen jó barátnő!
-Hagyd, nem számít! És mikor jön a baba? Kisfiú? Kislány?
-Majd Január vége Február eleje, és még nem tudom milyen nemű. De jobb is, hogy Lily elment, mert megakartam kérdezni valamit. De majd akkor, ha Syn is velünk lesz.
-Jó, hát azt hiszem hétvégén, most nem stúdióznak, akkor gyere át ebédre, a srácok úgyis most nálunk lesznek
Csütörtök volt és már vártam a szombatot, hogy Syn végre ráérjen és Julie elmondja mit akar. Már épp mentem a következő ügyfélhez az egyik kávézóba, mikor megláttam Synt vigyorogva egy asztalnál.
-Szia szivem!- pattant fel és hosszasan megcsókolt.
-Szia! Hát te? Azt hittem stúdióztok.
-Igen, de azt mondtam el kell intéznem valamit, így elengedtek egy kicsit.
-Ez szuper, de most sajnos nem érek rá, itt találkozom egy ügyféllel. -mondtam és körbenéztem, hátha valaki integet, de semmi.
-Nos igen, én vagyok az ügyfeled!- vigyorodott el.
-Hogy mi?
-Hát mivel egésznap dolgozol, így tűnt egyszerűnek együtt enni.
-Hogy te milyen édes vagy!- mondtam és megcsókoltam, mire továbbra is csak mosolygott majd leültünk az asztalhoz.
-Hiányzol nagyon! Kibas*zott szar ez így!
-Nyugi, amíg velem alszol én kibírom! Jaj képzeld csak Julie terhes!
-Aztaa! Nem fiatal egy kicsit?
-Miért is? Velem egyidős, 24, már simán vállalhat gyereket!
-Te gyereket akarsz?- akadt ki, annyira, hogy félre nyelt és elkezdett köhögni.
-Nyugi, nem! Vagyis még nem!- mondtam nevetve és kicsit hátba veregettem.
-Akkor jó! De biztos édes kölyök lesz, mikor már mást is csinál a hányáson és bőgésen kívűl.
-Na minegy, de hétvégén át jön ő is, mert kérdezni akar tőlünk valamit. -mondtam neki, mire bólintott. Befejeztük az ebédet és még maradt annyi időnk, hogy picit beugorjak vele a stúdióba megnézni a többieket is.
-Rockyy! -ugrott a nyakamba Jimmy. -Már úgy hiányoztál!
-Te miről beszélsz? Tegnap találkoztunk!
-Az mindegy!
-Srácok, emlékesztek még ugye, hogy szombaton hozzánk jöttök!
-Igen! Remélem finom kaja lesz! -mondta Zacky vigyorogva és kérlelő pillantásokat vetett rám.
-Na jó! Nem fogok főzni! -mondtam, mire kiöltötte a nyelvét és elfordult. -De ne felejtsétek el, ott lesznek a lányok is! -mondtam, mire mind figyeltek árgus szemekkel. -Gondolom, ők se nagyon látnak titeket mostanság. -mind bólintottak, de aztán Syn átölelt a derekamon és elkezdett kihúzni.
-Ha mindenki ott lesz, hogy leszünk mi kettesben?-kérdezte és csókolgatni kezdte a nyakam.
-Nem lesznek ott egésznap! De most mennem kell.
-Nem, még nem!
-De van még egy találkozóm. -mondtam és adtam neki egy hosszú csókot, és lecsúsztattam a kezem a nadrágjába. -De este ha akarod, átmehetek hozzád. -mondtam neki halkan, mire féloldalas mosolyra húzta a száját és felkapott  a csípőjére.
-Gyere, de nem hagylak aludni! -vigyorgott, neki nyomott a falnak, megcsókolt majd fogta magát és ott hagyott. Utáltam, mikor ilyen, de imádtam is.
Már este hét óra volt mikor hazaértem, de legalább el tudtam intézni 3 szerződést szeptemberi rendezvényekre. Gyorsan letusoltam, és már hívtam is Synt, hogy hányra mehetek.
-Szia, mikor menjek át?
-Szia, hát még legalább egy óra, de majd érted megyek, várj meg! Most le kell tennem! -mondta és már nem is volt vonalban. De ebben a pillanatban Lea lépett be.
-Szia, baj van?- kérdeztem, majd lehuppant mellém a kanapéra és beledőlt az ölembe.
-Jimmy megint sokáig bent lesz!
-Tudom, most beszéltem Synnel, de én ma nála alszom, szóval áthívhatod Jimmyt.
-Jó, majd írok neki egy óra múlva, most úgy se ér rá! De, nem nézünk valamit? Vagy nem rendelünk kínait?- kérdezte mire bólintottam, és míg ő rendelt és kapcsolgattam a tv-t. Fél órán belül megjött a kajánk, de még mindig nem találtunk semmit a tvben, csak hülye műsorokat néztünk. Már borozgattunk és hirtelen betoppantak a fiúk. Leana Jimmy nyakába ugrott.
-Hát te? Hogy hogy átjöttél? -kérdezgette Jimmyt, de nem hagyta válaszolni, annyira szorongatta és puszilgatta. Én csak ültem a kanapén és Synt néztem, aki csak rám nézett és várt az ajtóban.
-Jössz?- kérdezte, mosolyogva mire egyből felálltam és odamentem, de nem csókoltam meg csak elmentem előtte ki a kocsihoz.
-Csókot nem kapok? -kérdezte, mikor beszálltunk a kocsiba, és felém hajolt.
-Majd kapsz, otthon, addig nem!
-Miért?
-Mert nem tudnék megállni!- mondtam mosolyogva mire gyorsan hazavezetett, és még mielőtt kiszállhattam volna a kocsiból, elkapta a nyakam és odahúzott egy csókért. Igazam volt, nem bírtunk megállni, épphogy bejutottunk a házba. Pár órával később, viszont muszáj volt szünetet tartanunk, mert Syn telefonja csörgött. Kisétált, úgy telefonált, majd ahogy visszajött bebújt az ágyba mellém.
-Ki volt az?
-Suzy! Vigyázni kéne Macre hétvégén!
-Felőlem rendben!
-Mi? Nem! Most csak mi ketten leszünk! Már van programunk!
-Igazán?- kérdeztem, mire bólintott.
-És van köze a programunknak ehhez? -kérdeztem és ráültem a csípőjére, mire egyből a fenekemre rakta a kezét.
-Hát beiktathatjuk a programba! De most nem! -mondta ami úgy lesokkolt, hogy simán letudott húzni maga mellé az ágyba, hogy átöleljen. -Szeretlek! -mondta és pár  perc múlva már szuszogott. Reggel rossz volt felkelni, de hogy tudtam, hogy Péntek van, máris jobb kedvem lett. Szerencsére a nap könnyen ment, és hamar vége is lett, csak pár egyeztetés a szeptemberi rendezvényekre és rendelés leadás és kész is voltam. Találkoztam Vallal és Genaval, akik jöttek át hozzám.
-Már nagyon várom a holnapot! -huppant le Val a kanpéra. -Alig láttam a srácokat.
-Én az arcukra vagyok kíváncsi!- mosolygott Gena.- De lányok, Johnnynak be kéne valakit szerezni. Kell neki egy barátnő.
-Igen kéne, de hogy szerezzünk neki csajt? -nevetett Val, mire Gena felpattant. -Már tudom! -Kirohant telefonálni, és pár perc múlva úgy jött be, hogy ma bemegy vele a srácokhoz, hátha Johnny beveti magát.
-Bemehetnénk mind, ha már ráérünk!- mondtam és már úton is voltunk. Ahogy a stúdióhoz értünk, pár rajongó ugrott elénk, és mindenféle plüsst papírt nyomkodtak a kezünkbe, hogy adjuk oda a srácoknak. Míg beértünk a srácokhoz, nézegettük az ajándékokat. És mire az ajtóhoz értünk, pont nyílt az ajtó, és Matt már rá is vetette magát Valaryre. Mi addig bementünk Genaval és leraktuk az ajándékokat, Syn éppen egy szólóval próbálkozott, de már nagyon ideges volt, csapkodott és megállás nélkül ordibált.
-Szia kicsim!-léptem mögé és nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia! -mondta durcásan.
-Na megtanítod a szólót? -kérdeztem és kikaptam a kezéből a gitárját és próbáltam játszani amit hallottam.
-Nem, nem így van! Figyelj!- vette ki a kezemből és lassan mutogatta.
-Értem, na add ide! -vettem el megint, és újra játszani kezdtem. De fintorgott egyet és mielőtt befejezhettem volna kikapta a kezemből.
-Nem! Így van!- mondta és egyből eljátszotta hibátlanul, mire már jött is Mark, hogy mégegyszer és már fel is veszi. Syn csak vigyorogva nézett rám. -Köszi!
-Nincs mit kicsim!- mondtam megsimítottam a hátát és odamentem a  többiekhez. Már egy órája ott voltunk mikor betoppant Lacey, Gena barátnője. Johnny ahogy meglátta már ugrott is bemutatkozni. Még egy óráig a stúdióban voltunk, majd elmentünk kicsit iszogatni. Lacey és Johnny egész este beszélgettek, nem is nagyon figyeltek másra, de így is jó este volt. Végre letudtunk ülni együtt. De nem tartott sokáig, jött pár rajongó, fényképekért, aláírásokért, így aztán, miután a fiúk lerendezték őket, már indultunk is haza. Jimmyék jöttek velünk haza, a többiek meg külön külön mentek. Reggel Syn ébresztett.
-Kérem az ajándékot!
-Milyen ajándékról beszélsz! -kérdeztem tőle, de csak tovább mosolygott és puszilgatott.
-Ami miatt mindenki ide jön ma!
-Ohh, az nem a te ajándékod!- mondtam és ráfeküdtem.
-Akkor megyek is! -mondta és leakart lökni magáról.
-Nem mész te sehova!- mondtam neki és elkezdtem végig csókolni a nyakát, a mellkasát, míg el nem értem a csipőjéhez. Akkor ránéztem, és láttam rajta, hogy várja a folytatást. Elkezdtem simogatni a boxere szélénél, majd szép lassan lehúztam a gatyáját, már kapkodta a levegőt, pedig nem csináltam semmit. -Várj, nem azt mondtad hogy mész?
-Mi? Még maradok!-vigyorodott el, és türelmetlenül nézett rám. Szép lassan elkezdtem csúsztatni a kezemet a hasán végig lefelé, és amint megállt, elmosolyodott. Végig vezettem a számat ugyanazon a vonalon a hasán lefelé és mire odaért a kezemhez a szám, felnyögött egyet. De még mielőtt végezhettem volna, Lea dörömbölt az ajtón!
-Gyertek, megjöttek a többiek!
-Bas*za meg!- csapott Syn egyet a párnába, és felugrott.
-Nyugi, folytani fogom!- mondtam és hozzá simultam, de már durcás volt! Nem erőltettem, inkább felöltöztem és kimentünk  a többiekhez.
-Szóval! Ajándékot! -mondta Jimmy.
-Szóval srácok, van nektek egy kis meglepetésünk! -kezdte lassan Gena.
-Igen, de még nem most veszitek majd hasznát, csak ha kész az album.- folytatta Val, mire a srácok már kezdtek haldokolni, hogy meg tudják mi van.
-Szóóval, kaptok tőlünk egy hét pihenést. -bökte ki lassan Leana, de a fiúk csak hülyén bámultak rá.
-NA GYERÜNK MÁR SRÁCOK! kI VELE MI AZ AJÁNDÉK!- förmedt ránk türelmetlenül Zacky és felpattant az ágyról.
-Együtt elmegyünk egy hétre, karácsonykor Miamiba pihenni. Csak ti és mi! -mondtam mire már mindegyiknek felcsillant a szeme.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése