2013. január 7., hétfő

Tainted Love 15.rész

-Mondtam, hogy semmi bajom, fölöslegesen mentünk be!- mondtam durcásan Jimmy pulcsijában, mikor hazaértünk a kórházból.
-Te nem vagy normális, eltört 2 bordád, ez semmi?- förmedt rám Syn.
-De nem fáj, és az orvos is azt mondta, hamar rendbe jön, nem tudnak vele mit csinálni.
-De csak azért nem érzed , hogy fáj, mert sokkot kapott a szervezeted, azt is mondta, hogy holnaptól már érezni fogod, hogy fáj. -üvöltött dühösen, miközben jött utánam a konyhába, a többiek lassan, csendben a nappaliba sétáltak.
-Jó hagyjuk már! Nem fáj, és mivel nem csináltak vele semmit, fölösleges volt bemenni! Ennyi!- ordítottam már én is miközben 2 6darabos sörös packot vettem ki a hűtőből, hogy bevigyem a srácoknak, persze ahogy Syn meglátta, odaugrott és elvette.
-Te hülye, add ide, nem emelhetsz most! - és azzal indult is be a többiekhez.
-Ne már! Semmi bajom!- kezdtem hisztizni mikor már én is beértem  a nappaliba.
-Jó srácok hagyjátok már abba! Bementünk, nincs nagy baj, jól vagy, és örülünk! De könyörgöm ELÉG már! -rivallt ránk Matt, mire mi kicsit meglepődtünk, de elhallgattunk a többiek meg csak röhögni kezdtek. Syn kicsit bűnbánóan lépett felém, és a derekamra tette a kezeit.
-Igaza van! Szeretlek. -mondta és megcsókolt, ami különösen jól esett.
-Na de én most átöltözöm!- löktem el magamtól és gyorsan vettem valami felsőt, meg egy kényelmes gatyát és visszamentem a nappaliba, és bevágódtam Jimmy ölébe, megpusziltam és visszaadtam a pulcsiját.
-Köszi!
-Ugyan, nem hagyhattam, hogy Syn mindenkit megakarjon verni, mert elfelejtett pólót adni rád.- vigyorodott el, mire egy párna landolt az arcába, és Syn öntelten vigyorgott.
-Ha nem a sérült barátnőd ülne az ölemben, most neked ugranék!
-Jaj, ne én legyek az akadály!- mondtam és gyorsan felpattantam Jimmy öléből, aki egyből ugrott és rávetette magát Synre.
-Rocky, ez mire volt jó! Ha meg ver te sem tudsz birkózni velem.- vigyorogva, mégis kérlelő szemekkel nézett fel rám, Jimmy alól, aki a földre szorította.
-Ohh, srácok! KICSI A RAKÁS!- ordította el magát Johnny és rájuk ugrott, mire mindketten felnyögtek alatta, de aztán már mind röhögtek. Valary felállt Matt mellől és ráült Johnny hátára, mire a srácok még nagyobbakat nyögtek.
-Ugyan már! Nem vagyok nehezebb mint Johnny!- fintorgott rájuk Val.
-Kicsim, ha nem szedsz ki innen, nem lesz pasid! -nyöszörgött Syn, de már nem is látszott a kupac alól a feje.
-Jól van! Srácok, meg tennétek? -néztem rájuk, mire elkezdtek röhögni. Fogtam magam odamentem, ahol Jimmy bordáit elértem. -Jimmy, ha nem kelsz fel azonnal, odanyúlok.
-Dehogyis! -mondta, mire elkezdtem bökdösni, két bordája között és ordítva, kalimpált, hogy lerázza magáról Johnnyt, ami sikerült is pár perc után.
-Köszönöm!- feküdt kiterülve Syn továbbra is a padlón, és felém nyújtotta a kezeit.Segítettem neki, feltápászkodni, de ott maradt ülve a földön, csak még engem is lehúzott az ölébe.
-Na és megvannak már a tetkóim?-néztem végig a srácokon.
-Én megrajzoltam, de a bőröndömben van! Majd áthozom. -vigyorgott Zacky.- De nagyon fog tetszeni.- Húzta szélesebbre a mosolyt az arcán.
-Én továbbra sem élek, ezzel a lehetőséggel. - szólt Matt, majd Johnny is elkezdett bólogatni.
-Én sem ha nem probléma, hacsak nem akarod a nevemet magadra tetováltatni.- vigyorodott el végül Johnny is.
-Én tartom a dobolós gumimacit!- ivott büszkén a sörébe.
-És te?- fordultam hátra Synhez. -Eldöntötted, hogy mit?
-Hát majd megbeszéljük. mondta és nyomott egy puszit az arcomra.
-De az én macimat, holnap megcsináljuk! -bólogatott hevesen Jimmy, mire elmosolyodtam.
-Mi lenne ha mi most haza mennénk, pihennénk kicsit, és átjönnétek 10-re? Iszogathatnánk.- nézett kérdően körbe Matt.
-Jó!- helyeselt egyből Jimmy, és pattant fel Lea mellől. -Gyere te is! Hagyjuk inkább őket! -bökött felénk vigyorogva, mire Syn épp mondott volna valamit, de kicsit hasba böktem.
-Oké, akkor majd megyünk! - mondtuk egyszerre Gena-val, így mind elkezdtek szedelődzködni és indultak haza.
-Na ketten maradtunk!- fordultam szembe Synnel, az ölében.
-Mi ez a mosoly? Mit akarsz?
-Téged! -mondtam és elkezdtem csókolgatni a nyakát.
-Nem, ez most nem jó ötlet.
-Ne már! Ha holnap már fájni fog, akkor használd ki, hogy most itt vagy és nem fáj! -mondtam és elkezdtem simogatni az oldalát a pólója alatt, amitől mosolyra húzta a száját.
-És ha rosszul leszel? - kérdezte, de én nem törődtem vele, lassan benyúltam a nadrágjába, és rá mosolyodtam. -Ez nem ... nem akar... -hebegett, miközben élvezte a kis játékomat a nadrágjában. Megcsókoltam, mire teljesen megadta magát, hanyat döntött és végig csókolgatta a nyakam. Majd óvatosan lehúzta a felsőmet rólam és haladt tovább a mellkasomon, a hasamon, míg el nem ért a száj a nadrágom széléhez.Elkezdte kigombolni, majd lerántotta rólam, és rám feküdt. Vagy 20 percig csak csókolóztunk, és simogattuk egymást, élvezve, hogy húzzuk a másik agyát, hogy még mindig nem történik semmi. Már nem bírta tovább, és a kezeimet megfogta a fejem fölé húzta és újra elkezdett végigcsókolgatni, majd lehúzta a bugyimat.
2 órával később Syn telefonja csörgött.
-Hé, mi van nem jöttök?- szólt a telefonba Zacky.
-Szia Zacky, Rache vagyok, de megyünk, csal elaludtunk! 10 perc!- mondtam és kinyomtam, mielőtt benyöghettek volna valamit. Syn már mocorgott, és lassan felült.
-Na gyere, öltözzünk fel!-  húzott fel a földről és bementünk felöltözni. 15 perccel később már Zackyékhez léptünk be 2 üveg whiskyvel.
-Csakhogy! -pattant fel vigyorogva Jimmy, és tárt karokkal jött felénk, majd kivette Syn kezéből a whiskyket és visszaült. Ahogy jobban körbenéztünk, hogy intsünk mindenkiken egy sziát, megláttuk Michellet.
-Maradj velem!- szólt Syn, de nem igen tudtam mire vélni, csak bólintottam. Leültünk a többiek közé és iszogattunk. Michelle végig minket bámult, és nem is igen beszélt. Egy idő után kezdtem unni, fogtam magam és kimentem a konyhába.
-Minden ok?- jött utánam Zacky.
-Nem. Láttad Michelle, hogy mered ránk? Mint aki éppen, a gondolataiban nyúz meg! -mondtam és belehúztam egy vodkás üvegbe.
-Igen, elég féltékeny! Amióta ismeri Synt próbálta megcsípni, de csak alkalmakra sikerült, te meg elhappoltad előle.- mondta vigyorogva és megsimogatta a hátam. -De ne foglalkozz vele, kicsit dilis.- megragadta a karom és úgy húzott vissza a többiekhez. Michelle már Syn mellett ült, aki igyekezett nem oda figyelni, és ahogy meglátott felpattant és elkapta a másik kezemet és elkezdett visszahúzni a konyhába.
-Mondtam, hogy maradj mellettem!
-Bocsi, de szükségem volt valami piára, mert nem bírom elviselni, ahogy bámul!
-Tudom, de még rosszabb is lesz, ha iszik. -mondta és elkezdte bámulni a padlót.
-Addig nem maradunk itt! Gyere, visszamegyünk iszunk még pár kört, aztán majd nagyon fáradt leszek, jó? -néztem rá, mire mosolygott és megcsókolt.
-Nagyon szeretlek!- súgta, és elindultunk vissza. Syn most egy fotelbe ült, én meg az ölébe, és neki dőltem teljesen, így iszogattunk tovább, és még jócskán maradtunk, mivel úgy tűnt Michellet legalább annyira zavarja, hogy mi együtt vagyunk, mint minket az ahogy néz.
-Csak hogy elment!- csúszott ki Syn száján, mire csúnyán néztem rá. -Most mi van?
-Kussolj Brian! -szólt rá Matt, mire leesett neki, hogy Val lesüti az arcát.
-Ne haragudj Val, baj van?- nézett rá óvatosan, és várta a reakciót.
-Persze, csak... csak a húgom idióta!- nevette el magát! -Ki van akadva rám, hogy nincs bajom Rockyval, és hogy mennyire szereti mindenki!
-Ugyan, őt is szeretik, csak..- folytotta belém a szót Syn.
-Ne nyomuljon! Idegesít! -fakadt ki belőle, mire oldalba böktem. -Aúú!
-Tudom, Brian, ne haragudj! Csak nagyon beléd van zúgva!
-Ki nem?- öntelt vigyorral nézett körbe mire, Gena, Lea, és Val vigyorogva emelte fel a kezét, akikhez csatlakozott Jimmy is. -Köc*ög! mondta és Jimmy felé dobta a sörösüveget. -A lényeg, hogy te igen! -mondta és megszorongatott.
-Mit gondolsz, vezetne valahova, ha beszélnék vele? -kérdeztem, mire a fiúk mind felkapták a fejüket.
-Szerintem felejtsd el!- mondta határozottan Lea! -Már akkor is pipa volt, mikor még nem is ismert!
-Akkor mégis mire?
-Hogy Suzyéknál laktál.
-Ó, igen, a másik, hogy Brian szülei imádnak, őt meg alig ismerik.
-Na jó, menjünk!- lökött ki Syn az öléből. -Rohadtul nem a mi gondunk, hogy nem normális! És nem Rachelnek kéne emiatt szarul éreznie magát! -kelt ki magából egy kicsit Syn, és megfogta a kezemet és elindult kifelé.
-Bocsi, majd hívlak!- mondtam Valnak és szaladtam Syn után. Gyorsan sétált haza, és fújtatott. Nem szólt hozzám, de mikor odaértünk a házhoz, megállt az ajtó előtt.
-Baj van? -kérdeztem, mire felém fordult. Megragadta a derekam, magához rántott és olyan hévvel csókolt, hogy ha akartam volna, se tudtam volna eltolni, vagy ellenkezni.
-Nem akarom, hogy Michelle be tegyen! -mondta, miközben még mindig szorított magához. Ekkor megjelent Jimmy a vállán Leaval, aki csak vihogott.
-Hát ti? -kérdeztük egyszerre Briannel.
-Bekattant!- csapott Jimmy Lea fenekére, aki felvisított.
-Rache, ments meg! Kérlek!- kapta el a kezem, ahogy Jimmy bement a bejárati ajtón és húzott maguk után.
-Jó Jimmy, tedd le! Kérem! -mondtam mire letette és Lea rám borult! -Mi történt 20 perc alatt?
-Ivó versenyeztünk!- vigyorodott el Jimmy, majd megint felkapta Leat és bevitte a szobájába.
-Jimmy, maradj nyugodtan! Nem zavarsz!- ordítottam utána, mire a reakció, egy hangos kösz volt! -Te meg! Gyere! -mutattam Synre, és elindultam az emeletre. Álltunk a sötétben.
-Most mi van? -kérdezte Syn, majd felkapcsoltam a lámpát. -Aztaa! Azt mondtad próbaterem lesz!
-Van az is! Megfeleztettem, ez itt a játék és zene birodalma! A tietek!- mosolyodtam el, mire felkapott, de ahogy felszisszentem le is rakott.
-Az oldalad?- bólintottam így csak óvatosan megpuszilta a fejemet. -És akkor használom amikor akarom?
-Természetesen!
-Akkor holnap biliárdozunk egyet! -vigyorgott és megfogta a kezem! -Köszönöm!
-Mit?
-Ezt! Szerinted, volt még egy ilyen barátnőm? Aki gondolt arra, hogy az ő házában is legyen nekem hely? Mindegy. -most óvatosan ölelt meg. -Gyere, aludjunk.- mondta és felkapott az ölébe és úgy vitt le a szobánkba. Az oldalam, egyre jobban fájt, ha mozgattam a kezem így segített levetkőzni, és átöltözni is. Hozzám bújt, és elaludtunk.
2 héttel később
-Kész vagy már?- kérdezte Jimmy, és elkezdett dörömbölni az ajtón.
-Igen!- jött ki Syn dühösen, de már teljes sminkben. -Indulhatunk!
Már menni kellett az európai turnéra, hogy elérjük a gépet. Lea is jött velünk, mivel nem akartuk teljesen egyedül itthon hagyni. Magánrepülővel mentünk, de végig aludt mindenki, mikor leszállt a gép Angliában, már várt ránk a busz és az vitt a szállodába. Mi négyen voltunk egy nagyobb szobába, a többiek meg hárman egy kisebben. Este lesz a koncertjük a srácoknak, így most csak pihentek, és tervezték, hogy mit csináljanak, hívjanak-e embereket.... Mi Leaval csak készülődtünk, mert már számítottunk rá, hogy biztos mi is rajta leszünk pár képen. Gyorsan telt az idő, elkísértük a fiúkat a koncertre, hátul hallgattuk a zenét és figyeltük a srácokat. Jó volt őket nézni. Minket közben végig itattak így mire srácok végeztek már jó volt a hangulatunk, ahogy hátrajöttek mindnek a nyakába ugrottunk és puszilgattuk őket.
-Hé haver, itt a barátnőd!- szól Syn Jimmynek és mutatott a hátára, hogy vegye le Leanat róla.
-Annyira jó volt!-áradoztam Mattnek, aki csak röhögött és szép lassan oda tolt Synhez.
-Szia, itt vagyok!- legyintett el a szemem előtt mire odakaptam a fejem.
-Szexi voltál! -mondtam és megcsókoltam.
-Én mikor nem?- vigyorgott, és megölelt.
-Gitárral, különösen szexi vagy!- nyomtam egy puszit a szájára, de még mindig vigyorgott.
-Mutasd meg mennyire!- szorítot magához és lecsúsztatta a fenekemre a kezét.
-Oké srácok, van negyed órátok, aztán hátul kis rajongó fogadás!-vigyorgott Matt, mire egyből megragadtam Syn karját és elszaladtunk. Találtunk egy kis zugot, valami raktárszerűséget.
-Ez komoly? -nézett Syn, de furcsa mosoly volt az arcán- Így beindultál?- kérdezte, de egyből csókolgatni kezdtem és olyan hévvel csókoltam meg, ahogy ő szokott engem. Felkapott, én köré fontam a lábaimat és neki nyomott a falnak. -Még szerencse, hogy szoknyát vettél fel! -vigyorgott és benyúlt a szoknya alá.
-Nehogy azt hidd , hogy véletlen!- mondtam mire, elkezdte csókolni a nyakamat, én a nyakát túrtam, és lehúztam a cipzárt a nadrágján. Alig 10 perccel később, már csak egymást ölelve lihegtünk és néztünk mosolyogva egymás szemébe.
-Szeretlek Brian!- mondtam, mire megcsókolt, majd letett. Megigazgattuk a ruháinkat, és én a hajam, majd nagy levegőt vettünk és elindultunk vissza a többiekhez. Láttuk, hogy már mennek hátra a rajongókhoz, gyorsan utánuk futottunk. A srácok leültek egy asztalhoz, mi meg meghúztuk magunkat a háttérben.
-Azt hittük már nem is végeztek!
-Hé! Igyekeztünk!- mondtam Leanak, aki csak nevetett, majd megölelt.
-Szeretlek Rache, és köszönök mindent! - én is megöleltem. -Neked köszönhetem, hogy itt lehetek.
-Nem! Magadnak köszönheted és Jimmynek, hogy erőt adott hozzá!
-Nem, te voltál mellettem! Michelle aki a legjobb barátnőm volt, cserben hagyott és te aki előtte a hajamat tépte, te voltál velem!- szorongatott még mindig, majd éreztem, hogy pár könnycsepp esik a vállamra.
-Jaj ne sírj! Imádlak!- mondtam és megpusziltam, mire abba hagyta a pityergést és csak röhögtünk a sok rajongón, a lányokon, ahogy visítoznak a fiúknak, és ahogy illegetik magukat, hogy kicsit is rájuk figyeljenek. Ez folyamatosan így ment a következő hetekben Angliában, Franciaországban és Németországban. Sajnos aztán Matt beteg lett.
-Veled mi van? -néztünk mind Mattre aki halál sápadtan jött ki a buszban lévő ágyából.Tátogott valamit, de nem értettünk semmit. Felpattantam és a fejére tettem a kezem.
-Basszus te lázas vagy!- mondtam, ő csak bólogatott és a torkára mutatott. -Elment a hangod?- bólintott, mire a többiek is bepánikoltak. Az első orvosi rendelőnél megálltunk, ahol mondták, hogy vírusos torokgyulladása van és biztos hogy nem tud énekelni holnap. Le kellett mondanunk a turné többi fellépést.
Matt végig szomorúan ücsörgött.
-Na semmi baj!- vígasztalta Lea. -Majd a következő albummal visszajöttök turnéra.
-Igen, és így legalább tudtok, pihenni a stúdiózás előtt. -mondtam én is és megöleltük, kicsit elmosolyodott, majd írt valamit a papírjára.
"Van még tea? És csoki? "
Elvigyorodtunk és már meg is kapta a beteg amit akart.
"Felhívtad már Valt?"
-Igen felhívtam, kijön a reptérre, és már vett neked fagyit, és gyógyszereket. -nyugtattam, mire mosolygott.
"Mikor érünk haza?"
-Majd holnap estére. -mondtam mire megint kicsit elkámpicsorodott, mi meg nevettünk. Ekkor beléptek a srácok is a buszba egy csomó piával, chipssel csokival, és cigivel.
-Vettünk neked mindent haver!- röhögött Jimmy és lóbált a kezében 2 üveg piát. Matt ugyan egy kortyot sem ivott, sőt csak csokit majszolt és elaludt. Szinte csak a repülőn volt magánál, és alig várta már, hogy otthon legyünk. A repülőről leszállva ahogy meglátta Valaryt, mosolyogva borult a nyakába, és már mentek is haza kocsival. Mi is haza mentünk Jimmyvel és Leaval, és nagy meglepetésünkre Brian Mac és Suzy vártak minket, meleg vacsival.
-Na csak hogy megjöttetek!- ölelgetett végig mindenkit Brian.
-Hé apa, ti meg honnan tudtátok?
-Mac, mindent megnéz rólatok a neten.
-Rocky tök jó képek vannak rólad !- fogta meg a kezem és már húzott is a laptopjához. -Nézd! Egy egész rajongói oldalad van.
-Nekem? Miért?
-Mert Syn barátnője vagy!- vigyorgott, és odaszaladt a bátyjához és megölelte, bár már rég tömte a fejét, a friss meleg vacsival.
-Ezek a bulikon készültek!- néztem végig a képeket.- Hát ez meg? Ez Jimmyvel és Markkal kiskori kép!
-Hol?- szaladt mögém Jimmy, és ő is megdöbbent, hogy tényleg mi vagyunk ott.
-Ez Corey Taylor?- kérdezte Jimmy, majd vigyorgott.
-De szép vagy itt!- mondta Lea és megölelgetett.
-Köszönöm! -vigyorodtam el.
-ÚÚÚ! Ki az a pasi ott? -csillant fel Lea szeme, mire Jimmy egy fintorral már le is huppant enni.
-Nem tudom, valami színész. Nem emlékszem a nevére. De csomó olyan emberrel fotózkodtam akiket nem is ismerek.
-Pasikkal?- nézett fel Syn a kajájából.
-Is, de mondom nem is emlékszem rájuk.- kicsit hunyorított a szemeivel, majd folytatta az evést.
-Matt hogy lett beteg?- kérdezte Suzy, de nem tudtunk rá magyarázatot adni. Maradtak velünk, néztünk valami filmet, aztán mikor Mac bealudt a kanapén, elköszöntek és haza mentek. Mi is elmentünk már aludni.
-Volt a rendezvényeken pasi akivel kavartál?- kérdezte felém fordulva Syn morcosan.
-Nem! Mindenkit elkergettem.
-És aki tetszett.
-Te most féltékeny vagy?
-Én? Ugyan!- mondta de már nem nézett rám,hanyatt feküdt. Fogtam magam és rátettem a fejem a mellkasára.
-Csak téged szeretlek! Nem kell senki más! Éppen ezért tetováltatnék bármit magamra amit mondanál.
-Jó! Olyat akarok, amiről mindig az jut eszedbe, hogy az enyém vagy.
-Tetováltassam magamra a neved?- néztem rá elképedve.
-Nem lenne rossz.-vigyorodott el, mire megcsikiztem, így elvetette az ötletet. -De a gitáromat? Vagy csak egy gitárt? mondjuk erre az ujjadra.-mondta és elkapta a bal gyűrűs ujjamat.
-Jó, ahogy akarod!-mondtam és megcsókoltam.
-Én is odatetováltatom, mit szólsz?- vigyorgott egyre jobban, és a mosolyomat egyértelmű beleegyezésnek is vette.Másnap elmentünk egy tetováló szalonba és rátetováltattuk a bal gyűrűsujjunk belsőfelére egy kis fekete gitárt. De mivel ott voltam, akkor Rev gumimaciját is megrajzoltattam a sráccal, és mondtam hogy holnap után megyek még egy kész tervvel és mindkettőt kérem. Syn elkísért a szalonba, de végig nevettük, amíg rám került a gumimaci dobbal, és Zacky furcsa halál lepkéjét, melynek szárnyai színes koponyák voltak a fülem mögé. Mivel Matt még betegeskedett a srácok a zenéket amiket már megírtak elkezdték felvenni a stúdióban, hogy annyival kevesebb munkájuk legyen később.  De vészesen közeledett a Július, és Syn szülinapja is, amire muszáj valami hatalmas bulit szerveznem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése