2013. január 7., hétfő

Tainted Love 12.rész

A srácok nagyon jól játszottak, pár rajongót felhívtak a színpadra egyet kettőt hátra is küldtek, hogy velünk várják meg a koncert végét. Már közeledett a vége a koncertenk, kezdtem megnyugodni, mikor hallottam Jimmy hangját.
-Roooocky! -hörögte a mikrofonba, én meg teljesen ledermedtem. Val elkezdett föl felé lökdösni, de nem akartam elindulni a lépcsőn, de Syn elém rohant.
-Gyere, nagyon jó lesz meglátod! -mondta és megragadta a csuklómat és felhúzott a színpadra. Közben Matt beszélt a rajongókhoz, hogy most én fogok egy szám erejéig gitározni és hogy milyen jó barátjuk vagyok.
-Emlékeztek még Rockyra? -kérdezte Zacky a közönségtől, mire felordítottak. Én teljesen ledermedtem. Syn a nyakamba nyomta a gitárját és ránézett Mattre hogy mehet. Végig ott maradt mellettem és bíztatott, meg a közönségnek mutogatott és grimaszolt. Zacky odasétált mellém.
-Nyugi, jól csinálod!  -mondta és ott maradt ő is mellettem. Végig a gitárra meredtem, és már vége is lett a számnak. Zacky megölelt és hatalmasat vigyorgott. -K*rva ügyes vagy! - már felnéztem a közönségre, a sok tomboló emberre és egész jó volt, hogy most nekem is tapsolnak.
-Rocky ez kiba**zott jó volt! -mondta Matt a mikrofonba, közben Syn hatalmas vigyorral levette a gitárt a nyakamból és tartotta a száját csücsörítve. Elmosolyodtam és odanyomtam neki az arcomat.
-Köszönjük Rocky! Vele is találkozhattok majd a holnapi autogram osztásnál. -mondta Matt a mikrofonba én meg elindultam lefelé, de Syn utánam rohant.
-Kérek egy csókot!-ordított a lépcsőről, így visszaszaladtam adtam neki egy csókot és vigyorogva visszarohant. Leültem a lányokhoz, és iszogatva vártuk végig a az utolsó 3 számot míg a fiúk végeztek. Ahogy jöttek le megragadtak egy üveg sört és mielőtt odajöttek volna, beszélgettek kicsit a két rajongóval akiket hátra küldtek. Mi összeszedtük a cuccainkat, és vártuk, hogy mikor jönnek a srácok. Nem kellett sokat várnunk így el is indultunk a buszhoz, ami elvitt minket a szállodához, ahol másnap az aláírás és fotózkodás lesz. Felmentünk a szobáinkba. Kicsit furán volt megoldva, 2 kisebb lakosztályt kaptunk, az egyik 3 a másik kétszobás volt. Jimmy, Lea, Zacky, Gena és mi Synnel kerültünk a nagyobba, és Matték Johnnyval a másikba. A szobákhoz külön fürdő volt, aminek a srácok, kifejezetten örültek, mondván mi lányok, nem kapunk majd össze. A srácok elmentek zuhanyozni, mi meg készülődtünk, mivel elakartunk menni, valahova bulizni. Lea sminkelt minket, Gena frizurákat csinált, én meg ruhákat válogattam. Egy fél óra múlva Val is betoppant és őt is kezelésbe vettük.
-Ti meg mit műveltek? -nézett ránk Matt, olyan arcot vágva, mint aki fél, mire csak elkezdtünk nevetni.
-Készülődünk bulizni!
-Hogy hova szivem?-kérdezte Zacky miközben a haját szárítgatta egy törülközővel. -Csak iszunk nem?
-Ti igen, mi táncolunk! -mondta Leana, mire megérkezett Syn és Jimmy és mind a négy srác elborzadva nézett ránk. Elkezdtek röhögni, de nem zavartattuk magunkat, én felkaptam az én ruhámat és elindultam a szobánk felé.
-Várj jövök én is! -sietett után Syn és ledobta a törülközőjét ahogy becsukta maga mögött az ajtót. Megfordultam és ahogy megláttam, hogy teljesen meztelen, kicsit ledöbbentem, majd elmosolyodtam.- Nagyon szexi voltál a gitárommal, tudod?- jött felém, megcsókolt és elkezdte lehámozni a ruháimat.
-Gates, el ne rontsd a haját! -dörömbölt az ajtón Gena.
-Nem a haja érdekel!- üvöltötte vissza, majd visszafordult felém, és felkapott és rádobott az ágyra.
-Készen vagyunk, gyertek! -ordított be Zacky.Mire Syn sóhajtott egyet és elkezdett öltözni. Én is gyorsan magamra kaptam a cuccaimat és csatlakoztunk a többiekhez. A szálloda előtt rengeteg rajongó volt, de a srácok most nem foglalkoztak velük. Elmentünk egy helyre, ahol a srácok beültek egy boxba, mi meg táncoltunk. Johnny volt az egyedüli aki jött velünk táncolni, de csak mert már nagyon sokat ivott. Mikor kezdtünk fáradni lehuppantunk a srácokhoz iszogatni.
-Tutira meleg!- mondta Matt Zackynek, aki rázta a fejét. Syn meg hívott egy pincért és küldött egy italt egy csávónak a pultnál.
-Majd mindjárt kiderül. -vigyorodott el és mind a srácot kezdték bámulni, aki ahogy mellé lépett a pincér az itallal, megnézte magának a fiúkat és sértődötten elsietett.
-Hát te nem jössz be neki!- mondta röhögve Zacky, mire Syn megdobta egy pohárral.
-Mert látta, hogy nem vagyok bu*i.
-Na jó, lányok szerintetek az a csaj lezbi?- és mutattak rá egy lányra, aki elég izmos volt és nagydarab.
-Biztos hogy nem.- vágtam rá egyből. Majd mikor megint odanéztünk láttuk, hogy egy legalább olyan nagydarab sráccal van.
-Jó vele ne packázzunk!- mondta Jimmy, és felitta a whiskyét. -De játszhatnánk valamit. Mondjuk, hozatunk mindenféle piát, összeöntögetünk amit akarunk és odaadjuk valakinek, ha megissza és legalább öt percig benn tartja, mondhat valami feladatot annak, aki megitatta vele. -vigyorodott el, ami nem csoda hiszen ő bármit képes volt bármivel meginni.
-Oké!- hangzott mindenki részéről a beleegyező válasz.
-Majd én kezdem!- állt fel Syn és elindult a bárpult felé. Jimmy vigyorogva várta ki lesz  az áldozat. -Johnny igyál!- tett le egy poharat Syn gonosz vigyorral.
-Rohadj meg! -mondta és lehúzta a pohár tartalmát. Mind kíváncsian figyeltük, mi történik vele. Ahogy megitta elmosolyodott és pár pillanattal később rohant is a wcre. A srácok gonoszan nevették ki, de Gena és én utána mentünk.
-Johnny, jól vagy? -kopogtattunk a férfi mosdónál, de nem hallottunk semmi hangot így bementünk. Láttuk egy nyitott kabinba a wc mellett ülni, hát oda mentünk.
-Minden rendben? -kérdezte Gena.
-Utálom, hogy engem csesztetnek folyton.- mondta halál sápadtan.
-Hagyd már!  -mondtuk és felhúztuk a földről.
-Jó fejek vagytok, hogy utánam jöttetek. -mondta és próbált megölelni minket, de kicsit elhúzódtunk.
-Előbb mosd meg az arcod, ha nem gond.- mondtam neki, mire elkezdett nevetni és az egész fejét megmosta. Majd tárt karokkal állt előttünk, hát odamentünk megöleltük. Majd benyitott egy biztonsági őr és kizavart minket, mondván tilos a wcben gruppent tartani. Nevetve, Johnnyt támogatva mentünk vissza a többiekhez.
-Jó most én jövök!- mondtam és Jimmynek rendeltem össze mindent alkoholból ami volt a bárban. Lassan itta, és közbe végig rám nézett. Tudtam, hogy bent tudja tartani, és hogy valami jót fog kitalálni, de vágytam rá, hogy hülyüljünk együtt. Hát legyen!
-Na akkor most, a feladatod!- mondta ördögi mosollyal. Majd hirtelen enyhült kicsit az arca. -Csináltatsz 5 tetoválást. Mindannyian mondunk egy- egy mintát, és te döntheted el, hogy hova, de azt kell amit mi mondunk. -mondta és nyújtotta felém a kezét.
-Ennyi?- néztem meglepve, rosszabbra számítottam. De kezet ráztunk. -Már mehetünk is az első szalonba.
Mind felpattantak és elindultunk gyalog keresni egy tetováló szalont. Úgy egy óra után találtunk egy helyet ami még nyitva volt, beültünk és elmagyaráztuk a srácnak, hogy mi a helyzet. Mondta, hogy ha most elmondjuk miket akarunk, akkor holnapra megrajzolja és meg is csinálja.
-Oké, akkor Jimmy, tied a csuklóm!- mondtam és vártam mit mond.
-Egy zöld gumimacit dob mögött.- vigyorodott el.
-Komolyan egy 4 centis dobos gumimacit?- kérdeztem hitetlenkedve de a srác bólintott, hogy mehet.
-Jó, Zacky, tied mondjuk a bal fülem mögött a nyakam.
-Szuper, de majd én megrajzolom! Bocsi.- intett a csávó felé, aki csak vont egyet a vállán.
-Matt, jobb boka?
-Köszi nem, én lemondok bizonyos idei erről a lehetőségről.- mosolygott és megölelt.
-Akkor, Johnny, tied a bokám, vagy lábfejem, ami tetszik.
-Hmm, ezt meg kell fontolni. Még gondolkozom és majd később elintézzük. -mosolyodott el és rám kacsintott.
-Syn, te jössz.
-Tudom.- vigyorodott el.- De majd otthon ráér.
-Akkor az enyém is na!- mondta Jimmy kicsit durcásan.
-Bocsi hogy zavartunk.- szóltak a srácok vissza, de a hapsi nem is figyelt ránk. Egész este sétáltunk és iszogattunk, ahova lehetett bementünk, reggel találtunk vissza  a szállodába, és mindenki nálunk dőlt ki. Délben dörömböltek az ajtón, de senki nem tápászkodott fel, hogy kinyissa így vártuk, hogy abba hagyják. Én már nem tudtam visszaaludni, úgyhogy elkezdtem Synnel szórakozni, aki még nagyban aludt. Összegumiztam a haját, és kirúzsoztam, majd lassan elkezdtem csókolgatni. Lassan nyitogatta a szemeit és rám mosolygott. Megakart csókolni, de nem hagytam magam. Elkezdtem nevetni és kiszaladtam a szobából, nem értette, de pár perccel később jött ő is.
-Rachel! Ezt nagyon megbánod!- mondta kicsit döhösen, de nem szedte le se a rúzst se a hajgumit a fejéről.
-Kapj el!- mondtam és elkezdtem a földön alvó Johnny és Jimmy között rohangálni, majd véletlenül belefutottam Mattbe, aki az egyik fürdőből jött ki. Ahogy belementem, seggre estem úgy visszapattantam, el is kezdtünk röhögni.
-Veled meg mi a fa*z történt? -kérdezte sírós nevetős hangon Matt és mellettem végezte a földön, fetrengve.
-Kussolj! Te meg gyere csak! -mondta és felkapott a vállára.
-Segíts Matt!- visítottam, de csak feküdt és integetett nekem mosolyogva.
-Jimmy! Ments meg, meg akar ölni! - ordítottam megint, de Jimmy csak hasra fordult. Feladtam. Syn bedobott az ágyba és bement a fürdőbe lemosni a rúzst. Utána mentem.
-Egy szót se!- szólt mogorván, majd elmosolyodott. Megálltam mögötte, és hátulról átöleltem.
-Nincs kedved beülni ebbe a nagy kádba?- kérdeztem, mire szélesebbre húzta a mosolyt a száján és szembe fordult velem.
-Ezzel nem tudod ezt kiváltani, remélem tudod. -mondta halkan, majd a két combomnál fogva megemelt hogy a dereka köré fonjam a lábaimat.
-Pedig már reménykedtem. -mondtam, és megcsókoltam, majd lehúztam róla a felsőt. Bemászott velem ruhástól a kádba és rám feküdt. Végig csókolt mindenhol, és lassan vetkőztetett le. Mikor már nem volt rajtunk ruha, elkezdett vizet engedni a kádba.
-Mondanom kell valamit!- súgta a fülembe és a szemembe nézett,
-Igen?- kérdeztem mosolyogva és visszahúztam magamra, hogy csókolgathassam a nyakát.
-Amit tegnap mondtam, azt komoly! Szeretlek.- mondta ki megint, mire önkéntelenül elmosolyodtam, és lelöktem magamról, hogy hanyatt dől a kádban. Ráfeküdtem és megcsókoltam.
-Én is szeretlek Brian!- mondtam mire beletúrt a hajamba és máris nem volt olyan gyengéd, tüzes lett és vad. Mint kiderült már 2 órája voltunk bent, mikor Lea halkan kopogott, hogy fél 3 és kéne enni valamit mielőtt elmennek aláírást osztogatni. Összebújtunk még egy kicsit, és aztán kikászálódtunk a kádból.
-Mit akarsz, mit mondjak tetoválásnak?- húzott oda magához, mikor már felöltöztünk.
-Amit te akarsz. És te mit szeretnél, hova tetováltassam?
-Oda ahol kifogja fejezni, hogy az enyém vagy. -mondta és megcsókolt, majd kézen fogva mentünk a többiekkel együtt ebédelni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése