2013. január 7., hétfő

Tainted Love 11.rész

Kopogásra keltem. Boldogan nyitottam ki a szemem, mert Syn kezei még mindig szorítottak. Óvatosan kihámoztam magam, nehogy felkeltsem és az első ruha darab, ami a kezembe került Syn pólója került rám. Még szerencse , hogy elég hosszú és így mindent takart.
-Sziaa!- állt előttem hatalmas vigyorral az egész banda.
-Öh, ahha, sziasztok! - válaszoltam álmosan, és tárva hagytam az ajtót, és elindultam a fürdőbe.
-Csak nem hosszú éjszakátok volt?- kérdezte vigyorogva Zacky, de tudomást sem vettem róla.
-Nem kell válaszolnod, azt hiszem. -jött zavarba Jimmy kicsit mikor felemelte a szét szaggatott fűzőt. MInd nevetni kezdtek, erre megfordultam és bemutattam. Visszamentem a hálóba Synhez, hogy felkeltsem.
-Kelj fel! -suttogtam a fülébe és elkezdtem csókolgatni a nyakát. Nem igen reagált ezért lehúztam a takaróját és ráültem a csípőjére. Erre kipattant a szeme.
-Ennél jobb ébresztésben nem volt még részem!- vigyorodott el, alig nyitott szemekkel.
-Itt vannak a többiek, fel kéne kelnünk.
-Tudsz róla, hogy meztelenek vagyunk?- kérdezte kacéran és megragadta a combjaimat.
-Igen, de már öltözöm is!- mondtam és gyorsan lepattantam. Gyorsan összeszedtem pár ruhát és már indultam is ki a srácok felé.
-Na mi van? Szarabbul van mint te?- vigyorodott Zacky, de Gena fejbe vágta.
-Köszi.- kacsintottam Genara, és leültem melléjük.
-De legalább Syn végre normális lesz. Egy idegbeteg állat volt.- mondta Johnny, és dörzsölgette a vállát.
-Attól még te maradsz a boxzsák. - boxolt a másik vállába Matt gonosz vigyorral a képén.
-Syn gyere már! Indul a busz egy óra múlva. -ordított be Zack a szobába.
-Kussolj! Álmos vagyok! -jött a válasz, mire Jimmy elkezdett a szoba felé rohanni. Kinyitotta az ajtót és beugrott.
-ÉÉÉÉÉBREEEEDJ! -hörögte, mire mind elkezdtünk nevetni. -Fúúj, meztelen! Meztelen!- szaladt vissza és Lea karjaiba vetette magát.
-Rocky azt hiszem neked kéne tenned valamit az ügy érdekében.- szólt Val.
-Dehogy, ő juttatta ide! -reagált egyből Matt mosolyogva.
-Jó, kezdek valamit vele! -mondtam és bementem hozzá, pont mikor már kezdte fel venni a boxerét, de ahogy meglátott, mosolyogni kezdett és abba hagyta az öltözést.
-Még időben érkeztél!- mondta és hanyatt dőlt az ágyon.
-Szivem, gyerünk még reggelizni kéne, öltözz. -mondtam neki, de nem mentem közelebb. Felhúzta a boxerét és felállt az ágyról.
-De ennyivel nem úszod meg! -jött oda hozzám, és adott egy csókot.
-Nem is akarom megúszni! Sőt! -mondtam mire furán csillogni kezdett a szeme és szélesre húzta a száját. -Ha most össze szeded magad, akkor amíg itt vagyok, azt csinálhatsz velem amit csak akarsz. -ahogy kimondtam, szélesebb lett a vigyora és csókolgatni kezdett.
-Te vagy a legjobb nő a világon!- mondta és gyorsan összeszedte a ruháit és felöltözött. Kimentünk a többiekhez, akik elismerően néztek.
-Csak hogy sikerült. -jegyezte meg Johnny, és egyből felpattant a kanapéról.
-Igen!Sokba is kerül Rachelnek! -mondta Syn vigyorogva, és elindultunk le az étterembe, hogy megreggelizzünk. Közben a csomagokat levitték a buszhoz, és bepakoltak. Reggeli közben a srácok a tegnapi koncertről meséltek.
-Remélem a mai nem lesz ilyen.
-Miért?- kérdezte Lea Johnnyt.
-Mert 3 tanga landolt a fején.- vigyorgott Matt.
-Örülj neki, hogy szeretnek a csajok.-mosolygott rá Val.
-Mindegyiken Synnek volt üzenet.-mondta lehangoltan és gyilos szemekkel nézett Synre, aki öntelten vigyorgott.
-Nekem egyik se kell, megtarthatod őket!- mondta aztán, még mindig öntelt vigyorral.
Hamar befejeztük a reggelit így mentünk a buszra, még előbb el is indultunk. Én Syn ágyára ültem, ő háttal befeküdt a ké tlábam közé és gitározgatott. Matt Valaryval az ölében meredt ki az ablakon és romantikáztak. Jimmy és Lea birkóztak. Johnny csak aludt. Zack és Gena meg akárcsak mi összebújtak.
-Hé Rache,- szólt Syn és felnézett rám. Adtam neki agy puszit a homlokára és elmosolyodott. -tudod, hogy fontos vagy nekem? -bólintottam, hogy igen és adtam neki még egy puszit. - És hogy te vagy a legjobb nekem? -elmosolyodtam és adtam egy puszit a szájára. Visszafordította a fejét és tovább gitározgatott.
-Ez egy új szóló lesz? -kérdeztem.
-Lehet, attól függ. - vonta meg a vállát. Kimászott az ölemből és rám nézett. -Meg akarsz tanulni gitározni? -kérdezte vigyorogva. Nem tudtam egy ilyen helyes srácnak nemet mondani, úgyhogy bólintottam egyet. Odaadta a gitárját és ő elment a másikért. -Na akkor mutatok valami egyszerűt, próbáld leutánozni, jó? -mondta, és elkezdett játszani. Bíztató pillantásokat vetett rám. Végig őt néztem és igyekeztem visszajátszani, amit hallottam.
-Bass*us, ügyes vagy! Nem is néztél oda! -mondta, mire észhez kaptam. -Na itt egy kicsit nehezebb!
-Ez nem fog menni! -mondtam, mire finoman megcsókolt, hogy dehogy nem.Megpróbáltam, de elrontottam. Újra neki kezdtem, velem együtt játszott, és most ment.
-Hé még a végén lecserélünk Syn!- mondta nevetve Zacyk, mire mindenki ránk figyelt.
- Ugyan, én profi vagyok! Nálam nincs jobb!- vigyorgott.
-De egy csaj szexibb lenne!- mosolygott Gena, mire Syn fintorodott egyet.
-Jó, egyenlőre csak tanulgat, jó, majd ha meg van, akkor visszatérünk. -mondta, és adott egy puszit.
-Mit tanul? -kérdezett hüledezve Jimmy.Syn értetlenül nézett rá és emelte meg kicsit a gitárt. -De hát Rocky nagyon jól gitározik!- nevette el magát és bámult ránk.
-Jimmy!- szóltam rá komolyan, mire abba hagyta. Syn meg kérdően nézett rám, Zacky meg Gena csak röhögtek.
-Na akkor tényleg lecserélünk!- mondta Zacky.
-Előbb halljuk a tehetséget!- nézett rám, mintha nem hinné el, hogy tudok játszani.
-Mit akarsz hallani? -kérdeztem tőle, határozottan, mire megilletődött kicsit.
-A seize the day megy? -nézett vigyorogva. Jimmy re tekintett aki magabiztosan vigyorgott és figyelte Synt. Syn elkezdte játszani, hogy hátha nem tudom miről van szó. Becsatlakoztam mellé. Egy idő után ő abba, hagyta és csak figyelte hogy játszom.
-Én mondtam, hogy jó!- jött oda Jimmy és megölelt, ahogy végeztem.
-Miért nem mondtad, hogy tudsz gitározni? -förmedt rám Syn.
-Sose kérdezted, és gondoltam, meg hagyom neked a gitározást. -mondtam, mire kicsit enyhült.
-Ma este, gitározol!- jelentette ki, mire Jimmy és Zacky ujjongott egyet.
-Nem! Biztos, hogy nem!
-Emlékszel, mit mondtál a hotelben? -nézett rám, gonosz vigyorral.
-De azt én másra értettem!
-Nem kötötted ki, hogy mire érvényes! Szóval este játszol!- mondta határozottan, majd Matt hátra nézett és kérdezte, minek volt az öröm.
-Lecseréltük Synt Rockyra!- ordította Jimmy, mire Matt nevetett. -Legalább Johnny nem kap Synes tangákat a fejére!
Félre tettem a gitárt, és Synt néztem, aki még mindig bámult!
-Miért nézel?
-Csak úgy!
-Gyerünk!
-Jó, csak pont olyan csaj vagy, aki nekem való! -mondta és visszabújt a lábam közé.
-Miért is?
-Szép vagy, okos, tudsz gitározni. Elég kemény, ha arra van szükség és teljesen el bűvölsz. -mondta miközben a lábamat simogatta.
-Ez édes! - mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.
-És ráadásul bevállalós is! -vigyorgott és felém fordította a fejét.
-Hát ezt honnan vetted? -kérdeztem meglepetten.
-Hát az a szerkó amiben megismertelek, vagy a tegnapi rúdtáncod,  a motorozás! És még tudnám sorolni! - elhallgatott majd újra felém fordult. -Sosem mondtad, hogy hogy kezdtek ezek érdekelni.
-Igen, mert Markról nem nagyon beszélek. Ő tanított meg motorozni, és gitározni is. -mondtam mosolyogva.- A 16. szülinapomra mielőtt még elköltöztünk Huntingtonról adott nekem egy motort. Imádtam. De röviddel azután, halt meg. Még "98 végén elköltöztünk. A motort is ott hagytam, és egészen addig amíg téged el nem vittelek, nem is ültem motoron azóta. Gitározni néha gitározgattam, de csak ha volt rá lehetőség, mivel gitárom nincsen. De mikor megismertem apukádat, ő kicsit tanítgatott még. -mondtam mire kicsit mosolygott.
-Apám azt mondta, hogy a bátyád esküvőjén segített neked pár éve. De Mark meghalt, azt mondtad csak ketten voltatok tesók.
-Igen, igen, az az unokabátyám esküvője volt. De akkor álltunk annyira közel egymáshoz, hogy csak testvérként emlegettük egymást.
Beszélgetésközben elaludtunk, és már csak akkor keltünk fel, mikor megérkeztünk. Készültünk leszállni a buszról, de annyi rajongó várt a srácokra, hogy alig lehetett 2 lépést tenni. Syn szorosan fogta a kezem és húzott maga után, hogy mi hamarabb eljussunk a színpad mögé. Srácok szusszantak kicsit mi kaptunk pár csókot, ők meg kiültek pár aláírást adni, illetve fotózkodni. Egy idő után Valary is kiment, mert pár rajongó szeretett volna fényképezkedni vele, minket is hívott, de gondoltuk inkább benn maradunk, minket úgysem ismernek.
-Hé csajok gyertek!- jött be Matt szólni. -Előbb utóbb meg kell, hogy ismerjenek. -és kilökdösött minket a többiekhez. Lea oda állt Jimmy mögé, és masszírozgatta a vállát. Valary beszélgetett pár rajongóval, mi meg Genaval zavartan álltunk
-Rockyy!- visított egy csaj a tömegben én meg odakaptam a fejem, ahogy a srácok is. -Egy képet!- ordított és intett nekem. Oda mentem hozzá kissé zavartan.
-Szia! Biztos vagy benne, hogy velem akarsz képet? -kérdeztem tőle mire erősen bólogatni kezdett.
-Persze, a banda barátja vagy és Jimmy barátnője.
-Ohh, nem nem, én nem járok Jimmyvel, csak legjobb barátok vagyunk. -magyarázkodtam, de már emelte is a fényképezőt, hogy csináljon egy képet, de Gena elvette, hogy majd ő megcsinálja. Már készült pár kép, mikor Syn odarohant és megállt a lány másik oldalán és rám vigyorgott. Gena visszaadta a lánynak a gépét és elsétált.
-Nagyon köszönöm!- mondta a lány, és bámulta Synt.
-Én is köszi. -mondtam és Synre néztem, majd visszasétáltunk a többiekhez. Mielőtt Syn visszaült volna a székére, megölelt és a fülembe súgta hogy "SZERETLEK" !

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése