2013. január 25., péntek

Never ending love 6.fejezet

Reggel a saját ágyamban keltem. Csak sajnos a mobilom szüntelen csörgésére.
-Igen?-szóltam ásítva, álmos hangon.
-Hol a francban..?
-Katie?
-Hol vagy? Miért szöktél el?
-Itthon vagyok, nem szöktem el, csak haza jöttem. Nem tudtam aludni este és kocsikáztam.
-De te már nem ülhetsz kocsiba, nem vezethetsz. Mind téged kerestünk hagyhattál volna valami üzenetet.
-Katie, csak haza jöttem.
-Lily! Itt vagy?-hallottam Matt hangját lentről.
-Gyere fel! Katie kérlek, muszáj volt eljönnöm. Úgy kezelsz mintha beteg lennék, vagy bűnöző.
-Nem, csak vigyázni akarok rád és a babára.-Matt nyitott be a szobába, megkönnyebbült arccal lihegve lehuppant az ágyamra.
-Jól vagyok. Vigyázok magunkra, de nem tudok úgy élni. Haza költözöm és mielőtt közbe szólnál, hallgass végig. Szeretném a gyereket ott felnevelni ahol az apjával éltem, a saját kuckónkban. Nem fogom eltiltani tőletek, nem akarom, bármikor átjöhettek most is és később is, de szükségem van a saját kis életemre.
-Jó ezt meg is értem, de nagyon aggódtunk. Viszek majd ebédet és megbeszéljük, jó?
-Aha.-elmosolyodtam. Megkönnyebbültem, hogy nem akar vissza vinni, bár még semmi sem biztos. Elköszöntem és letettem a telefont. Matt felült az ágyon és rám nézett.
-Mind aggódtunk! De nem gond, a srácoknak már írtam, hogy megvagy.-vigyorgott.
-Köszi.
-Hogy is kerültél te ide?-nézett rám a szemöldökét felvonva.
-Csak haza jöttem. James nem hagyott aludni, itt meg ahogy lefeküdtem megnyugodott ő is.
-Nyomasztó volt ott?
-Nem, nem erről van szó. Csak itt jobb.-elmosolyodott és megsimogatta a pocakomat.
-Gyertek, mindjárt itt lesz Zacky egy kis kajával, menjünk le enni.-segített kimászni az ágyból és lefelé indultunk. Mikor leértünk Zacky, Johnny és Brian épp nyitott be az ajtón.
-Szia szökevény!-mosolygott rám Zack, de egy fintorral letudtam. Kimentünk a konyhába, és kipakolták a kajákat.
-Mit kérsz?-kérdezte Johnny és elkezdett kipakolni a zacskókból.
-Van tojás, péksüti, virsli, kolbász, sültkrumpli, pizza, torta, citromos és áfonyás. Hoztunk fagyit.-kezdte sorolni Zacky ahogy pakolt ő is egy zacskóból.
-Fagyit tuti.-vigyorodtam el és simogatni kezdtem a hasamat. Zacky már elém is tette a fagyis bödönt Brian meg adta a kanalat. Ők is ettek velünk, a megmaradt kaját meg bepakolták a hűtőmbe.
-És mi van az albummal?
-Már készen vagyunk a felvételekkel. Csak pár simítás van, aztán jöhet az első kislemez.
-És tudjátok már melyik lesz az első?-félve kérdeztem rá.
-Nightmare.- mondta halkan Matt.Kínos csönd állt be, csak hallgattunk egymás mellett kuporogva a nappaliban míg Johnny meg nem törte a csendet.
-És mikor is fogsz szülni?
-Júliusban, miért?
-Csak mert még alig van valami a babának. És a gyerekszoba meg van már?-megráztam a fejem mire Zacky elmosolyodott.
-Ha megmutatod, melyiket akarod, szívesen segítünk berendezni, festeni vagy valami.
-Köszi Zacky.-épp megöleltem mikor Katie berontott. Kérlelő tekintetemre a srácok ott maradtak és segítettek meggyőzni Katiet, hogy jobb nekem otthon. Úgyis tudnak rám vigyázni, meg a babára is. Aztán hirtelen dolguk akadt, és mind elmentek. Ott maradtam megint egyedül. Vagyis nem. A fiammal a pocakban. Felmentem az emeletre és benéztem a vendégszobába. Pont az én hálószobám mellett volt. Tökéletes gyerekszobának. Leültem a szoba közepére és próbáltam elképzelni, milyen is lehetne.

2 megjegyzés :

  1. Csövi.

    Issssszonyatosan tetszik. :D:D
    Sajnálom Lilyt nagyon, és volt jó pár rész, amikor bekönnyeztem.A fiúk atom rendesek!
    Lily helyében valahogy én sem tudnák máshogy reagálni a dolgokra.
    Város a frisst!!

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon köszi, ez az első sztori amit írok. :) Nagyon örülök, hogy tetszik, és örülök, hogy sikerült komoly érzelmeket is kiváltania, sokat jelent!! igyekszem ma feltenni az újat :)

      Törlés